Aamuinen lääkärin vastaanotto oli ok.
Ja oli tosi ihana nuori naislääkäri.
Labra-arvot ok, EKG ja PLV ok, kaikki arvot oli niinkuin pitikin olla.
Sitten lähdimme hiukan ajelemaan äitini ja veljeni kanssa.
Kävimme ystäväperheen luona munkkirinkilä-kahvilla.
Ja poikkesimme kirpparilla.
Kaikkea pientä kivaa sälää löysin, sellaista joista on hyötyä ja iloa.
ja kerran vuosia sitten rikoin ihanan maljakon jonka olin joskus saanut äidiltä ja isältä lahjaksi ja se harmitti silloin...nyt löysinlähes samanlaisen ja ihan kuin uusi. Ilahdutti sekin.
Veli löysi kaksi CD-llevyä, kerää niitä kun kuuntelee paljon musiikkia.
Itse löysin kaksi muumikulhoa ja nekin ihan käyttämättömiä mutta paljon halvempia kuin kaupassa ja luulen että toinen oli ns kausimuki joita ei enää muualta saisikaan.
Tykkään Muumien ja Nalle Puh ideologiasta, on tavallaans ellainen kiltti se juju noissa.
Äiti ostikin ihan uuden ison Nalle Puhin mulle punaisine paitoineen ja kauniin oranssin jossa hopealla koukeroita, täysin uusi sisustustyyny, ihana.
Vähän käsityönä tehtyjä koruja, kahdet korvakorut, kaksi rannejuttua, kaksi kaulakorua, kesäisiin vaatteisiini just sopivia.
Ja Enkelin eväspussin kaksi jääkaappitarraa, Lappuliisa ja toisessa mies ja nainen, hauskan näköisiä.
Kirppareilla tykkään kierrellä, monesti en osta mitään mutta nyt jäi mukaan useampia juttuja.
Kaupoissa shoppailu ei ole lainkaan mun juttu ollut koskaan.
Keli on ihana, autossa oli ilmastointi päällä että oli raikkaampaa ajella.
Saattaa olla että illemmalla käyn rannassa, ainakin hetken istumassa siellä...ja voin kyllä puöahtaakin veteen saakka.
Ihan kiva päivä on ollut ja kiitollinen mieli varsinkin siitä että lääkärin vuosikontrolli oli kaikin puolin ok.