Kirjoittaja Aihe: Tänään 20  (Luettu 35168 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 20
« Vastaus #75 : 02.06.14 - klo:11:11 »
Niin...eipähän mennyt ka-ropponen katsastuksesta läpi...arvasin...mutta tuli "yllättävän lyhyt"
korjauslista, jarrut jumiutuneet osittain, niitä pitää jotenkin rassata...huoltoon joudun turvautumaan...

Ja toki viime tipassa katsastukseen...niin ajokieltoon "periaatteessa" meni...ja kun ajokorttinikin on
Kankaanpäässä poloisen hansikaslokerossa...niin toivottavasti tällä viikollakaan en poliisia kohtaa  :023:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #76 : 02.06.14 - klo:11:27 »
Tämä kone on uusi, mutta näppäimistö ei ole häävi. Tässä oli joku pikkuvika ja vaihtoivat emolevyn.  No ei se ole koneen vika jos sormien ohjausyksikkö vaappuu. Se on tuo punaisella kolmiolla varustettu lääke. Tämän koneen oikeinkirjoitus ohjelma tarkistaa englannin kielistä tekstiä a kaikki suomenkielinen on väärin sen mielestä.
Tänään ajan kotiin, joten en ota sitä lääkettä tänään. Jumalanpalvelus on tarkoitus kuunnella autossa

Näppäimistöä minäkin epäilin. Joskus välissä on murusia ja joku näppäin ei painu alas kunnolla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #77 : 02.06.14 - klo:11:47 »
Niin...eipähän mennyt ka-ropponen katsastuksesta läpi...arvasin...mutta tuli "yllättävän lyhyt"
korjauslista, jarrut jumiutuneet osittain, niitä pitää jotenkin rassata...huoltoon joudun turvautumaan...

Ja toki viime tipassa katsastukseen...niin ajokieltoon "periaatteessa" meni...ja kun ajokorttinikin on
Kankaanpäässä poloisen hansikaslokerossa...niin toivottavasti tällä viikollakaan en poliisia kohtaa  :023:

Ajokortti ei ole iso huoli, jos sinulla on passi mukana, että pystyt todistamaan henkilöllisyytesi. Hetu:lla poliisi pystyy tarkistamaan tietokannasta miten asiat ovat. Näin poliisit neuvoivat minua, kun lompakko varastettiin ja sen mukana ajokortti. Pidä korttiasi lompakossa, niin se ei jää minnekkään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #78 : 02.06.14 - klo:11:50 »
Näppäimistöä minäkin epäilin. Joskus välissä on murusia ja joku näppäin ei painu alas kunnolla.

Olisi minun pitänyt oikolukea se teksti, mutta kun päätelasit oli kotona ja ajolasit päässä, niin en edes nähnyt kaikkea.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 02.06.14 - klo:11:52 »
Pirska ei saisi syödä keksiä näppäimistön päällä, eikä kahvin juontikaan hyväksi ole...läikkynyt kahvi ehkä
tulee pois kun näppäimistön kääntää ylösalaisin... :003:

Kiitos Seppos vihjeestä...tiedostan kyllä että "tarttis tehrä jotain"...mutku flegmaattinen ja laiska oon... :icon_sad:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 02.06.14 - klo:13:31 »
 :eusa_angel:

No ensi näytöllä sitten vn autosi läpi katsastuksessa.

Minulla katsastukseen aika 14:30 joten pian sinne lähdettävä.
Poika sanoi että aja jossain aika lujaa ja jarruttele aika "rajusti" muutaman kerran...kun tietää mun ajotyylin niin sanoi että tee noin.
Kai mä teen...teen ja jarruttelen.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 02.06.14 - klo:13:42 »
Malla, sait tosi hyvän neuvon...katsastusmies yritti mulle samaa...ei auttanut.
Kakkosautojen kanssa on välillä sellaista että ne tuppaa ryytyyn ja jumiutuun milloin mistäkin.
Ja todella tuo ajotyyli...mä ajan kai aivan liian "ennakoivasti", niin jarrut sitten tuppaa jumiutuun,
tosi paikassa niiden pitäisi sitten toimia.

Onnea katsastukseen  :023:

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 02.06.14 - klo:14:01 »
Viimeiseen kymmeneen vuoteen minä olen ottanut hoviautonkorjaajan katsastamaan... ikikörttikorjaaja sanoi, että me menemme jumalanpalvelukseen. Me menimme.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 02.06.14 - klo:14:57 »
Tarkoitatko, että katsastusinssi on autonkorjaajan jumala ? Samoin kuin maalari on timpurin jumala !   :018:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 02.06.14 - klo:16:19 »
Kiitos vn toivotuksestasi.  :eusa_angel:

Sillä saattoi olla voimakas vaikutus kun meni auto kerrasta läpi ja uusi rekisteriote nätisti hanskalokerossa.
Katsastusmies sanoi että mitään huomautettavaa ei ole autossasi.
Minä melkein tasajalkaa pompin (kuvainnollisesti) ja hihkaisin että ihanko totta, voi kuin ka ihanaa.
Sanoi että siitä vaan ajat hallista pois. :icon_lol:

Voi että kuinka iloinen ja onnellinen olo taas tuonkin asian puolesta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 02.06.14 - klo:16:32 »
Hieno juttu että meni kerralla läpi katsastuksesta ilman puutteita  :eusa_angel: :039:

Katsastuksesta tuli vielä mieleen takavuosilta hauska kokemus itselläni. Olin taas kerran yhtä vanhaa
ropposta siellä käyttämässä.
Turvallisuusasioihinhan siellä paljon kiinnitetään huomiota.
Eipä haitannut vaikka autoni piti työntää hallista ulos kun ei lähtenyt käyntiin, läpi meni kuitenkin.  :003:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 02.06.14 - klo:16:38 »
 :eusa_angel: :039:

Tosi kiitollinen mieli tuosta(kin) asiasta.
Nyt pitää hetki herkutella saksalaisilla mansikoilla. :icon_biggrin:

Ja sää lämmennyt.
On kesä

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 02.06.14 - klo:17:29 »
Oikein hyvä juttu, että kamppeet ovat kunnossa  :039:

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 02.06.14 - klo:21:34 »
Tarkkailin vanhuksen sairaalareissulla saattajana henkilökunnan asiakaskontaktityyliä. Kuluneen reilun vuoden aikana on tällaiseen havainnointiin ollut runsaasti tilaisuuksia sekä potilaana että saattajana. Eri yksiköiden välillä on selviä eroja. Huippuyksikön asiakaskontaktityyli kelpaisi malliksi mille tahansa yksityiselle asiakaspalveluyritykselle. Potilaana sain tarkkailla sitä useampaan otteeseen, joten sattumasta ei voi olla kyse, vaan systeemistä ja johtamisesta. Joillakin yksiköillä taas olisi selvästi kohtentamisen varaa. Mainittakoon vielä, että huippuyksikkö toimi myös erittäin tehokkaasti. Vastaavaa tehokkuutta olen nähnyt eräässä pumpputehtaassa, Nokian modeemitehtaassa ja mikkeliläisessä torikahvilassa.

Mt

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 02.06.14 - klo:21:54 »
Uskon että noin se menee kuin mt sanoo, kirjoittaa asiasta edellä.
Ja hyvässä työyhteisössä ja ilmapiirissä säilyy innostus ja toistensa kannustaminen ja se vaikuttaa myös asiakaskohteluun, asiakaspalveluun positiivisesti. Hyvä johtaminen liittyy asiaan.

Huono ilmapiiri, kateus ja moni muu ikävä asia rikkoo työyhteisön ilmapiiriä ja sinne laskeutuu ikävä ilmapiiri ja se näkyy ja tuntuu jonkinasteisena "tympeänä" kohtaamisena, kohteluna.

Näin ainakin tuumailen tässä.

On sanonta:

"Nuorena ihailin viisaita ihmisiä ja kun minä vanhenin niin ihailen ystävällisiä ja myötätuntoisia ihmisiä"

Kun saa hyvää asiakaspalvelua ja kohtelua siitä jää hyvä mieli vielä pitkäksi aikaa eteenpäinkin.
Hyvässä työyhteisössä on kannustamisen ja me-hengen meininki.