Vein tietokoneeni korjattavaksi, mutta pelkään, että tekevät enemmän tuhoa kuin hyötyä. Sanoin konetta tuodessani, että "Boot disk failure" eli laitteessa on kaksi fyysisesti erillistä kovalevyä ja se joka sisältää ohjelmat on rikki. Tänään kaveri kertoo minulle ettei koneesta löydy Windowsia. Kerroin hänelle, että ei löydy yhtään ohjelmaa, kun ohjelmakovalevy on rikki ja vain tiedostoja sisältävä levy toimii. Kysyn siten mikä on nyt tilanne. Teemme analyysiä. sanoin, että en sellaista ostanut, vaan sanoin, että vaihtakaa boottilevy ja ajakaa sinne välttämättömät softat, niin hoidan kyllä loput. Täytyy aamulla kiirehtiä sinne pelastamaan mitä pelastettavissa on ennekuin formatoivat tiedostolevyn. Minulla ei ole windowsia eli en voi sitä tehdä itse, vaan se voidaan tehdä vain huollossa. Jos minulla olisi ollut levy se en olisi vienyt sitä ollenkaan moiseen huoltoon, vaan vaihtanut levyn itse. Liittimet irti ja pari ruuvia ja uusi tilalle ja sen jälkeen ohjelmat sisään. Kuten joku voi äskeisestä aavistaa käyn aika kuumana.