Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 11  (Luettu 33799 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #105 : 08.05.13 - klo:21:59 »
En Seppos yhtään eppäile, kerropa sitten mite paljon tuhosivat vai pääsitkö säikähyksellä.

Toistaiseksi säikähdyksellä. Minulla on tiedostot toisella levyllä, erillisellä varmuuskopiolevyllä ja vielä suurimmalta osaltaan verkossa, joten ohjelmat ainoastaan menivät ja niitä eilen aloittelin asentamaan. Homma jatkuu, kun äitienpäivän jälkeen pääsen taas kotiin projektin kimppuun.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Syterskalet

• aralla tunnolla
« Vastaus #106 : 08.05.13 - klo:22:34 »
Toistaiseksi säikähdyksellä. Minulla on tiedostot toisella levyllä, erillisellä varmuuskopiolevyllä ja vielä suurimmalta osaltaan verkossa, joten ohjelmat ainoastaan menivät ja niitä eilen aloittelin asentamaan. Homma jatkuu, kun äitienpäivän jälkeen pääsen taas kotiin projektin kimppuun.
Itse vastaavassa tapauksessa palauttaisin alkuperäisen tilan macin Time Machine-levyltä yhdellä klikkauksella :icon_biggrin:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #107 : 09.05.13 - klo:10:12 »
Itse vastaavassa tapauksessa palauttaisin alkuperäisen tilan macin Time Machine-levyltä yhdellä klikkauksella :icon_biggrin:

Optimismia. Minulta meni se kovalevy, jolla oli yli 100GT ohjelmia. Mac käyttää samoja kovalevyjä, mutta minulla se on todella kovassa käytössä. Meillä on perheessä näitä Mac käyttäjiä useita, mutta tässä kohden luovuttivat. Samoin tekivät Windows ekspertit.
« Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:10:16 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #108 : 09.05.13 - klo:12:39 »
Aikamoinen levypä sitten meni, Mutta hyvä kun saat kasatttua ajankanssa, kun on muualla tallessa.  :kahvi:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #109 : 09.05.13 - klo:13:18 »
Jos joku väittää minun olevan nettiriippuvainen, niin miettiköön sitä etten istu koneen ääressä kuin 12 tuntia päivässä. Toiset 12 tuntia jää kaikelle muulle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 09.05.13 - klo:14:28 »

Ehkä seppoksen kannattaisi delegoida nettihommia?

Mutta jos vaan surffailee, niin siihen löytyy apu jostain terveellisestä harrastuksesta, kuten uinnista.

Urputtamista mulla ei ole. tai ois, mut ei mainittavaa. "Herralle kiitos", kuten kuuluu sanoa perään jos ei isompia ongelmia.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #111 : 09.05.13 - klo:14:46 »
Kiva että viisveisaaja on hyvällä tuulella, niin oon miekii :023:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 09.05.13 - klo:14:47 »
Osuin väärälle palstalle, siis ei urputtamista.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 11.05.13 - klo:12:50 »
Heikko selkäni vaihteeksi petti :icon_sad:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #114 : 11.05.13 - klo:16:14 »
Mehän olemme kahden asunnon myynnin loukussa, mutta se ei ole urputusasia, koska taloudellisia arvoja on mukana. Se on rukous/vastausasia. En saa mennä asioiden edelle.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #115 : 11.05.13 - klo:16:17 »
Mehän olemme kahden asunnon myynnin loukussa, mutta se ei ole urputusasia, koska taloudellisia arvoja on mukana. Se on rukous/vastausasia. En saa mennä asioiden edelle.
Kuulostaa pahalta, toivotaan ja rukoillaan että asiat loksahtaisivat pikaisesti kohdalleen :eusa_pray:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #116 : 15.05.13 - klo:20:07 »
Harmittaa...olen aikamoinen nahjus...saamaton...siviilirohkeus puuttui.. :icon_sad:

Meidän kuorolla oli pari laulua Hml:n kirkossa kevätjuhlassa äsken...hienosti meni...ei siinä mitään...
Tilaisuuden jälkeen oli sima ja munkkitarjoilu kirkon edustalla. Aivan hieno sää, lämmintä, väkeä paljon.
Meitä oli kuoron 6:sta miehestä 4 paikalla. Yksi mies ehdotti että kuoromme voisi laulaa vielä
"ylimääräisen" siinä puistossa...ei oikein ottanut tuulta siipiinsä...
sitten hän ehdotti...lauletaan miesporukalla...lämpenin ajatukselle...mutta rohkeus puuttui  :icon_sad:
Olisin voinut vaikka kahdestaan laulaa tämän ehdottajan kanssa...voi mua nahjusta...harmittaa...
Toivottavasti tilaisuus tulisi uudestaan vielä jossain....
Haluaisin olla kaikkea tällaista tukemassa ja rohkaisemassa...en tiedä mikä minua pidätteli...?
Tulikohan hämäläiselle jurrikalle "liian nopeasti"?
Kari Haapalan laulussa sanat "miksi en mennyksi saa"? On niin kovin totta kohdallani.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 15.05.13 - klo:21:23 »

Älähän nyt säti itseäsi, joku toinen kerta rohkenet  :056:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #118 : 15.05.13 - klo:21:36 »
Kyllä vaan sätin vähän aikaa ainakin...harmittaa niin vietävästi...olisi ollut aivan fantastinen mahdollisuus
tarttua kuorokaverin ehdotukseen ja panna töpinäksi...ryhtyä tuumasta toimeen....mutta kun.. :icon_sad:
aina vaan pelkkää saamattomuutta ja nynnyilyä...olisin voinut ihan hyvin itsekkin ehdottaa tuollaista...
ja kun toinen ehdottaa...pöytä katetaan valmiiksi.......nyt loppuu jo sanat...harvoin mulle näin käy :icon_sad:
Laitoin kaverille tekstarin...minkäs teet...se oli siinä...hän vastasi...toisella kertaa....
Tällaisia tilaisuuksia näissä kuvioissa tulee kerran vuodessa, jos sää sallii...
ellei ilmene jotain muuta...

Anteeksi...kirjoittaminen...itsensä purkaminen...saattaa hiukkasen helpottaa...

Kiitos kuitenkin rohkaisusta, arvostan, koitan oppia

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #119 : 16.05.13 - klo:04:34 »

Sää oot huippu.

🇫🇮