Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 11  (Luettu 33843 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa maisakai

• ystäväkansaa
Vs: Urputustopic osa 11
« Vastaus #90 : 02.05.13 - klo:23:00 »
Koulussa pohdimme tosissamme, kuka ottaa vastuun pedagogisen arvion tai oppimissuunnitelman laatimisesta. Ottaako joku vastuun oppilaasta?

Kummastakaan ei ole mitään hyötyä, jos ei ole resursseja auttaa oppilasta. Paperin tekeminen vie aikaa eikä tuo mitään. Pienempiä ryhmiä ja lisäväkeä opettamaan, vaadin minä!

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #91 : 03.05.13 - klo:20:27 »
Että eräät osaavat olla varsinaisia taliaivoja. Ryssivät homman toisensa perään ja jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 03.05.13 - klo:20:43 »
Että eräät osaavat olla varsinaisia taliaivoja. Ryssivät homman toisensa perään ja jatkavat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Pyydän anteeksi, jos kyse on minusta  :icon_sad:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #93 : 03.05.13 - klo:21:05 »
Pyydän anteeksi, jos kyse on minusta  :icon_sad:

No ei kyllä ollut eikä ylipäätään kenestäkään foorumilaisesta. Itse asiassa olen varsin hatarasti lukenut tätä nykyään.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 03.05.13 - klo:21:10 »
Minua hävettää... :icon_sad:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #95 : 04.05.13 - klo:20:31 »
Sanat eivät riitä kertomaan. (ei koske ketään foorumilaista)
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 06.05.13 - klo:17:43 »
Hattulan kappalainen Markku Antola on valittu Sääksmäen (Valkeakosken) kirkkoherraksi.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #97 : 06.05.13 - klo:19:25 »
Vein tietokoneeni korjattavaksi, mutta pelkään, että tekevät enemmän tuhoa kuin hyötyä. Sanoin konetta tuodessani, että "Boot disk failure" eli laitteessa on kaksi fyysisesti erillistä kovalevyä ja se joka sisältää ohjelmat on rikki. Tänään kaveri kertoo minulle ettei koneesta löydy Windowsia. Kerroin hänelle, että ei löydy yhtään ohjelmaa, kun ohjelmakovalevy on rikki ja vain tiedostoja sisältävä levy toimii. Kysyn siten mikä on nyt tilanne. Teemme analyysiä. sanoin, että en sellaista ostanut, vaan sanoin, että vaihtakaa boottilevy ja ajakaa sinne välttämättömät softat, niin hoidan kyllä loput. Täytyy aamulla kiirehtiä sinne pelastamaan mitä pelastettavissa on ennekuin formatoivat tiedostolevyn. Minulla ei ole windowsia eli en voi sitä tehdä itse, vaan se voidaan tehdä vain huollossa. Jos minulla olisi ollut levy se en olisi vienyt sitä ollenkaan moiseen huoltoon, vaan vaihtanut levyn itse. Liittimet irti ja pari ruuvia ja uusi tilalle ja sen jälkeen ohjelmat sisään. Kuten joku voi äskeisestä aavistaa käyn aika kuumana.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 06.05.13 - klo:19:54 »
En Seppos yhtään eppäile, kerropa sitten mite paljon tuhosivat vai pääsitkö säikähyksellä.

Poissa maisakai

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 06.05.13 - klo:20:23 »
Hattulan kappalainen Markku Antola on valittu Sääksmäen (Valkeakosken) kirkkoherraksi.

Sepä hienoa! (Ei kai syytä urputtaa, vai onko?)

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 06.05.13 - klo:21:10 »
Minä ja aika moni muukin hattulalainen urputtaa...
Markun kannalta tietysti hieno homma...laitoin hänelle onnitteluviestin.  :eusa_angel:

Poissa maisakai

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 06.05.13 - klo:22:26 »
Ai jaa, siis ette olisi päästäneet Markkua Hattulasta pois? Nyt ymmärrän.

Hattulasta puheen ollen urputanpa minäkin: olemme monesti pysähtyneet mökkimatkalla Hattulan hienon vanhan kirkon pihalla ja yrittäneet päästä sisälle sitä katsomaan, mutta aina se on kiinni! Ei edes avaimenreiästä ole nähty, millaista olisi sisäpuolella. Ikinä emme ole sillä kohtaa oikeana päivänä tarpeeksi aikaisin. Onhan se tietysti upea ulkoapäinkin.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 07.05.13 - klo:00:00 »

Hattulasta puheen ollen urputanpa minäkin: olemme monesti pysähtyneet mökkimatkalla Hattulan hienon vanhan kirkon pihalla ja yrittäneet päästä sisälle sitä katsomaan, mutta aina se on kiinni! Ei edes avaimenreiästä ole nähty, millaista olisi sisäpuolella. Ikinä emme ole sillä kohtaa oikeana päivänä tarpeeksi aikaisin. Onhan se tietysti upea ulkoapäinkin.
Ehdottomasti pitää mennä sisälle katsomaan...toki joskus pääsee :eusa_angel:
Kesäaikaan on enemmän auki. Kannattaa katsoa Hattulan seurakunnan nettisivuilta.
Kesällä siellä on viikoittain virsilauluiltoja tai konsertteja, esim. Vox Silentii elokuussa.
Tällaisina laulu/musiikki-iltoina minäkin todennäköisesti olen siellä :eusa_angel:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #103 : 07.05.13 - klo:08:13 »

Eikö sunnuntaina klo 10 olisi melkoisen sopiva aika tutustua.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa maisakai

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 07.05.13 - klo:21:27 »
Eikö sunnuntaina klo 10 olisi melkoisen sopiva aika tutustua.

Tokihan olisi, jos ikinä olisimme siihen aikaan mökkimatkalla. Useimmiten matkaamme siinä kohti illalla suuntaan tai toiseen. Viime kesänä myöhästyimme muistaakseni vain varttitunnin sulkemisajasta. Ehkä joskus vielä onnistumme...