Löisin melkein vetoa, että alias Sivullinen ei minnekään häivy. Hänellä on samanlainen ongelma kuin minulla eli addiktoituminen forumille. Hänen on täällä poliittiseen, siis oikeaan sellaiseen, nomenklatuuraan kuuluvana helppo olla. Hän on suosittu valvojien keskuudessa. Hänen kritiikkinsä katsotaan läpi sormien.
Minulle on selvinnyt, että tämän foorumin johto edustaa taistolaista perimää mitä suurimmassa määrin. Valvojat tietävät toimivansa Herättäjän luvalla, että helppoa on. Jäisin pois, jos kykenisin. En taida onnistua, että yritän kirjoitella siististi, että en tulisi erotetuksi. Ei sekään olisi kivaa.
Me barrikaadeille nousemme ja huudamme, tapa, tapa,se kapitalisti punainen !
Muistan itse punikkien vallankumokselliset uhot nuoruudestani.
Olin kyllä ihan kakara silloin, mutta vietnamin sodan aikaan oli punaiset muodissa ja niitä digattiin kovasti.
En koskaan ole kyllä ollut ihan kapitalisti ja valkoinenkaan, mutta ymmärrän yskäsi 1944.
Varmaan meillä on eroa siksi, kun itse asuin sitä 70 lukua Tanskassa ja kyllähän sitä oli siellä paljon tota 60luvun radikaalia touhua ja uhoa, mutta ei niinkuin Suomessa.
Suomessa kolmensepän alla, öö oliko wanhankellari tai joku piilo kapakka, niin siellähän oli jengi taistolaiset, leninistit, maolaiset ja muut jengi omissa pöydissään.
Muistan nuorena kapinallisena kumman hyvin ton kaiken, varmaan joku aivoissa tapahtuva häiriö.( kuka muistaa häiriintyneenä lapsukaisna sekoilua )
Nykyäänhän politiikka ja puolueet eivät ole kuin silloin, joskus Anna Kontulan kanssa ollut tekemisissä ja muidenkin, niin eihän kommunistit ole enään sama asia.
Olet varmaan oikeassa että jonkunlaiset poliittiset taustamme heijastuu täällä foorumilla ja varmaan ihan ylläpitäjistä asti.