Kirjoittaja Aihe: Juhani Elenius potkaistu pois H-Y:stä!  (Luettu 37710 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Juhani Elenius potkaistu pois H-Y:stä!
« Vastaus #75 : 09.11.21 - klo:16:14 »
Aamen! Potkiminen kuuluu herännäisyyteen, kuten ketjun otsikossakin mainitaan.

Kuuluupa hyvinkin. Paavo Ruotsalainen saattoi potkia polvirukoukseen syventyneitä ihmisiä persuuksille tekopyhyyden takia.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #76 : 09.11.21 - klo:16:23 »
Tein äsken teistä valituksen Herättäjä-Yhdistykseen, kun kerran luulette olevanne yhtä ja samaa. Saa nähdä onko siellä samaa mieltä, että kun joku kääntää 10.000 riimietyn rivin käännöksen Malmivaaran Siionin virsistä, niin on normaalia, että tulos on se, että kääntäjä on persona non grata.
Parasta olisi, että käännökset poistetaan ja meillä ei ole sitten tulevaisuudessa mitään tekemistä toistemme kanssa. Tehän pitkitytätte tätä sotaa laittomuksillanne. Vaikka laki ei olisi puolellani, niin jos olisitte kristittyjä ja rehellisiä, heti kun kääntäjä viittaa tekijänoikeuksiin, niin tapahtuisi. Mutta täällä ei ole yhtään rehellistä sielua. Olette kaikki roistoja ja varkaita.

Eikö me jo sovittu rauhasta. Koko homma perustuu väärinkäsitykseen. Herättäjä-yhdistys yhdistyksenä ei ota kantaa foorumin asioihin. Eli Thomas lopeta jo.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 09.11.21 - klo:16:28 »
Kuuluupa hyvinkin. Paavo Ruotsalainen saattoi potkia polvirukoukseen syventyneitä ihmisiä persuuksille tekopyhyyden takia.

Paavo oli persoona.
Joskus otti huikkaakin ja jos näki mummoja arvostelemassa seurojen jälkeen näytti niille pers, siis takapuolta.

Luulen että joku Teuvo Hakkarainen on samaa suuntaa, vaan Paavolla oli toi penallakin oleva viisauden armolahja.
Syviä hengellisiä totuuksia Paavolla oli.
Ja en tiedä koskaan, kun luen joskus Paavon kirjeitä, että onko ukko nyt tosissaan vai pilke silmäkulmassa, kun jakoi niitä ajatuksiaan kirjeissään sielunhoidoissa.
Kuten.
Ai sinusta tuntuu, että sinulla ei ole uskoa ja tunnet olevasi niin huono.
--No se on hyvä sellainen usko riittä ja on otollinen Jeesukselle.
Kun tulet huonnommaksi ja pienemmäksi, niin älä huoli ....

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #78 : 09.11.21 - klo:16:32 »
Tekijänoikeus on loukattu sillä, että käännökset ovat pidetty foorumilla sen jälkeen kun omistaja on pyytänyt niiden poistoa. Se riittää. Selityksiä ei tarvita.

Ei riitä. Sinulla ei ole sellaista oikeutta, olet eduntavoittelussa laajentanut mielessäsi tekijänoikeutta. Lupasit sovinnon kun julkaisin haluamasi tekstin ja vain minä pidin sanani. Vain sinä rikot lupaustasi.

"Pahoittelemme posteja, jotka ovat loukanneet Malmivaaran Siionin virsien kääntäjää. Emme halua estää keskustelua aiheesta, mutta tulemme huomauttamaan loukkaavien, provosoivien, tai hyökkäävien postien olevan ristiriidassa Körttifoorumin tarkoituksen kanssa."
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa luterilainen

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 09.11.21 - klo:16:35 »
Aamen! Rakkaudesta se hevonenkin potkii niinkuin Paavokin tekopyhiä potkiessaan heränneen tumman ystäväkansan rakastaessa joukkoonsa jokaisen potkitun tekopyhän ilman ehtoja.  :109:

Poissa luterilainen

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 09.11.21 - klo:16:42 »
Ai sinusta tuntuu, että sinulla ei ole uskoa ja tunnet olevasi niin huono.

--No se on hyvä sellainen usko riittä ja on otollinen Jeesukselle. Kun tulet huonnommaksi ja pienemmäksi, niin älä huoli ....
Aamen! Älä kehuskele uskollasi, jota ei voi olla, jos luulet ja sanot uskovasi, olet ylpeä. Et sinä mitään usko. Ole nöyrä ja rukoile uskoa, mutta älä ala luulemaan, että voisit uskoa.  :eusa_pray:

Poissa sivullinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 09.11.21 - klo:16:57 »
Olipa kerran lääkäri jonka luokse tuli potilas ja väitti, että ihmiset polveutuu apinasta.
Lääkäri siinä, et ei se niin kyllä ihmiset on vaan luotuja ja eivät ole olleet kuin ihmisiä.

Toinen vaan vänkäs ja vänkäs, niin lääkäri hermostui ja totesi, että uskon että sinä uskot.
No ei auttanut, no sitten lääkäri taipui ja sanoi, okey kampaa naamasi, niin annan sinulle banaanin.

Olin jo ajatellut, etten kirjoita tälle foorumille enää yhtään mitään, vaan alussa saatan vielä joskus seurata näitä älyttömiä juttuja jonkin verran. Vastaan nyt vielä tähän ja sitten lopetan seuraamisenkin, koska eihän näitä voi tieteeseen uskova ihminen mitenkään lukea.

Kuka on väittänyt, että ihminen on kehittynyt apinasta? Ihminenhän ON apina. Lähin sukulaisemme on simpanssi, jonka erottaa ihmisestä ainoastaan yksi geeni. Tämä on tutkittu monen tiedeihmisen voimin jo ajat sitten ja on totuus.

Pieni (onneksi) osa ihmisistä kieltää koko ajatuksen evoluutiosta ja väittää, että ihminen ei ole kehittynyt vaan hänet on luotu. Tämä Amerikasta peräisin oleva huuhaa on nimeltään kreationismia eli luomisuskoisuutta. Tämähän pätee kreationistien mielestä kaikkiin eliöihin; eläimiin, kasveihin ja mikrobeihin. Tämä usko perustuu kirjaimelliseen Raamatun tulkintaan. Tämä Raamatun tekstien kirjaimellinen tulkinta on pahasti ristiriidassa modernin fysiikan, tähtitieteen ja biologian kanssa. Kreationistit ovat jostain syystä ottaneet silmätikukseen nimenomaan evoluutiobiologian? Raamatussa esitetty kuvaus maailmankaikkeudesta ja sen ja siellä elävien eliöiden luomisesta on osoitettu yksiselitteisesti vääräksi.

Kaikki eliölajit ovat kehittyneet yhdestä ja samasta alusta. Solun rakennehan on kaikilla eliöillä samanlainen. Itse asiassa kaikki lajit ovat siinä mielessä sukulaisia keskenään ihmisestä varpuseen ja rakkolevään. Voisin kirjoittaa asiasta paljonkin, mutta olkoon. Jääkää pimeyteenne; minä häivyn!

Tiede ei selitä kaikkea, mutta uskonto ei selitä mitään!

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 09.11.21 - klo:17:15 »
Sivullinen, ota nyt rauhassa.
En kai väittänyt, että puoliksi vitsini olisi jotain viimeistä totuutta.

Voinen olla väärässä. Useasti olen ja kyllä olet oikeassa, että tyhmiä kirjoittelen.

Huh, toivottavasti ihmiset kuten sivullinen ajattelevat asioista omalla järjellään.

Tsemppiä hänelle ja kirjoittele nyt vaan.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa armonkerjäläinen

• armon kerjäläinen
« Vastaus #83 : 09.11.21 - klo:17:20 »
Aina ei olla samaa mieltä, mutta sivullisella useimmiten hyvät jutut ja pirteät kannanotot. Jatkahan vain foorumilla!  Ja sen kunniaksi, https://www.youtube.com/watch?v=nCksc_iUB5w

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 09.11.21 - klo:17:24 »
Löisin melkein vetoa, että alias Sivullinen ei minnekään häivy. Hänellä on samanlainen ongelma kuin minulla eli addiktoituminen forumille. Hänen on täällä poliittiseen, siis oikeaan sellaiseen, nomenklatuuraan kuuluvana helppo olla. Hän on suosittu valvojien keskuudessa. Hänen kritiikkinsä katsotaan läpi sormien.

Minulle on selvinnyt, että tämän foorumin johto edustaa taistolaista perimää mitä suurimmassa määrin. Valvojat tietävät toimivansa Herättäjän luvalla, että helppoa on. Jäisin pois, jos kykenisin. En taida onnistua, että yritän kirjoitella siististi, että en tulisi erotetuksi. Ei sekään olisi kivaa.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 09.11.21 - klo:17:39 »
Kuulkaas poijjjaaat!    :003: :023:
Nukutaan yön yli ja jatketaan hyvillä mielin.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 09.11.21 - klo:17:40 »
Löisin melkein vetoa, että alias Sivullinen ei minnekään häivy. Hänellä on samanlainen ongelma kuin minulla eli addiktoituminen forumille. Hänen on täällä poliittiseen, siis oikeaan sellaiseen, nomenklatuuraan kuuluvana helppo olla. Hän on suosittu valvojien keskuudessa. Hänen kritiikkinsä katsotaan läpi sormien.

Minulle on selvinnyt, että tämän foorumin johto edustaa taistolaista perimää mitä suurimmassa määrin. Valvojat tietävät toimivansa Herättäjän luvalla, että helppoa on. Jäisin pois, jos kykenisin. En taida onnistua, että yritän kirjoitella siististi, että en tulisi erotetuksi. Ei sekään olisi kivaa.

Me barrikaadeille nousemme ja huudamme, tapa, tapa,se kapitalisti punainen !
Muistan itse punikkien vallankumokselliset uhot nuoruudestani.
Olin kyllä ihan kakara silloin, mutta vietnamin sodan aikaan oli punaiset muodissa ja niitä digattiin kovasti.
En koskaan ole kyllä ollut ihan kapitalisti ja valkoinenkaan, mutta ymmärrän yskäsi 1944.

Varmaan meillä on eroa siksi, kun itse asuin sitä 70 lukua Tanskassa ja kyllähän sitä oli siellä paljon tota 60luvun radikaalia touhua ja uhoa, mutta ei niinkuin Suomessa.
Suomessa kolmensepän alla, öö oliko wanhankellari tai joku piilo kapakka, niin siellähän oli jengi taistolaiset, leninistit, maolaiset ja muut jengi omissa pöydissään.
Muistan nuorena kapinallisena kumman hyvin ton kaiken, varmaan joku aivoissa tapahtuva häiriö.( kuka muistaa häiriintyneenä lapsukaisna sekoilua )

Nykyäänhän politiikka ja puolueet eivät ole kuin silloin, joskus Anna Kontulan kanssa ollut tekemisissä ja muidenkin, niin eihän kommunistit ole enään sama asia.

Olet varmaan oikeassa että jonkunlaiset poliittiset taustamme heijastuu täällä foorumilla ja varmaan ihan ylläpitäjistä asti.

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 09.11.21 - klo:17:49 »
Toi punainen ideologinen varjo ja sen voima,
joskus mietin ton asian poikkitieteellisesti, mutta on se valtava voima.
Onhan valkoinen kapitalistinen, koti, uskonto, isänmaa voima ja varjo sekin.

Onkohan Suomen sisällissota kun saa noi vomat näkymään ja niiden ideologinen voima voimakkaana.

Huh, itse toivoisin kykeneväni itsenäiseen ajatteluun, mutta jos ajattelen lukukirjoja koulussa ja opetusta, niin olihan siellä ideologiaa ja ihan hirveen voimaqkkaasti, kuten nykylapsillamme nyt, tätä ilmasto, sukupuolineutrauliutta ja ties mitä propagandaa ja lapset vaan uskoo kaiken mitä koulu jainternet opettaa.

1944 kyllä avasi Pandoran lipasta kirjottaessaan vaikuttumisistamme ja lähtökohdista joista kirjoitamme.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 09.11.21 - klo:17:52 »
Juu, minähän olen vissiin "pää" pimeydessä oleva. Olen ylpeä, että kuulun yhteen nisti porukkaan minäkin so kapitalisteihin. Tästähän en eroon pääse väittämälläkään muuta, koska olen aina kirjoittanut äänestäväni kykypuoluetta ja on pantu merkille  :003:, että siinä joukossa vanhat ovat senioreita.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 09.11.21 - klo:17:56 »
Juu, minähän olen vissiin "pää" pimeydessä oleva. Olen ylpeä, että kuulun yhteen nisti porukkaan minäkin so kapitalisteihin. Tästähän en eroon pääse väittämälläkään muuta, koska olen aina kirjoittanut äänestäväni kykypuoluetta ja on pantu merkille  :003:, että siinä joukossa vanhat ovat senioreita.

Saat olla ja äänestää.
Tsemppiä ja menestystä aluevaaleissa.

Me kaikki emme ole kuin sinä.
Kaikki valta tekoälylle!