Ai tämmöinen katkeran tarkoituksellinen äänestys.
Siis tarkoituksellisesti antipatiaansa purkaus.
Tälläiset trollaukset jättäisin omaan arvoon.
Ikävä kuitenkin jos joku on tullut väärin ymmärretyksi omasta mielestään.
Minusta jokaisella on oikeus tuoda näkemyksensä esille vaikka se ei miellyttäisikään keskustelualueen kannattavaa puolta. Enkä usko, että nyt on mistään trollauksesta kysymys.
Ehkä tällä foorumilla on konservatiivinen puoli ja sitten liberaalinen puoli. mitkä käyvät pientä valtataistelua eri näkemyksistä.
Minä myönnän että olen konservatiivisempi hyvinkin monissa asioissa, myös hengellisissä asioissa.
Minusta on myös todella hyvä pysähtyä erityisesti oman "pään tutkimiseen", ennen kuin se on myöhäistä., ihan positiivisessa mielessä.
Jep, näinpä!
Ja ehkä keskusteluilmapiiriin auttaisi myös se että muistaisi enemmän positiivisen
näkökulman, rohkaisun ja kannustamisen, ymmärtämisen.
Ja ehkä ei kannata pilkkua viilata.
On toisaalta miellyttävä lukea sinun viestejäsi vn. Pyrit ajattelemaan melkein asiassa kuin asiassa positiivisesti.
En kiellä eteenkö itse ajattele positiivisesti. Mutta niin kuin totesin, on eräitä asioita joissa en ihan hevillä anna periksi.
Olen joskus todennut että jokaisen suomalaisen olisi hyvä lähteä vuodeksi ajamaan taksia Helsingin yöhön, voisi käsitykset positiivisuudesta muuttua. Ehkä elämän katselmuskin voisi avartua uudella tavalla.