Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII  (Luettu 42763 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #75 : 18.06.16 - klo:15:31 »
Tiklin näkemisestä tulen aina hyvälle tuulelle.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 18.06.16 - klo:22:56 »
Muutamat kohtaamiset.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 19.06.16 - klo:18:01 »
Näin auringon.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 19.06.16 - klo:18:37 »
Perhe-elämä, ja ne pienet avut mitä jälkikasvulta saamme. Ja Lotan ja Martan iloinen läsnäolo.
Uusi telkkari edelleen. Urheilikisat Lapinlahdelta näkyi hienosti kun käyttää dynaamista katselutapaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 19.06.16 - klo:20:04 »
Pilvinen, harmaa ja kolea iltapäivä, joten sain pyöräillä pitkän lenkin lähes yksin. Vain muutama koiranulkoiluttaja ja kanssapyöräilijä oli liikkeellä.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 19.06.16 - klo:22:11 »
Suku.   :023:
Pyryharakka

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 19.06.16 - klo:23:17 »
Olen ihmetellyt yhtä juttua. Lueskelin pitkälläni vuoteella ja aloin yhtäkkiä tuntea oloni hurjan hyväksi. Nousin ja katsoin ulos, ja eipä vaan, siellä paistoi aurinko. En näe sitä ellen noussut kunnolla katsomaan.  Muistan samoin erään erikoisen aamun vuosien takaa. Tein tk-palvelua aika hankalan matkan päässä ja minua väsytti paljo päivystäminen. Eräänä aamuna kuitenkin olin käsittämättömän virkeä, oloni tuntui kevyeltä ja muuten joku toinen mainitsi samaa kun ihmettelin sitä vointia.

Leheltä sitten luimme että silloin oli mitattu Suomen maailmam-korkein-korkeapaine ja mainittiin että se saatettiin jopa aistia.

Kerran kiukuttelin väikkärini ohjaajalle että aina kun sataa, menee päivystys tukkoon, siis silloin se oli semmoinen " tule sisälle jos tahdot jutella" päivystys, eli kaikki sekaisin, huumepsykooseista laskuhumalaaan. Hän kiinnostui ja sanoi että heillä on huomattu samaa, itsemurhayrityksiä on eniten matalapaineella. Teki mieleni tehdä siitä hauska tutkimus eli korrelaatio ilmanpaineen ja ruuhkan välillä mutta se jäi...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 19.06.16 - klo:23:19 »
Eli minä muutan johkin ja pysyn onnellisena korkeapaineessa. Täytyy silmäillä karttaa. Pohjoisnavalla olisi kyllä.m

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 20.06.16 - klo:17:52 »
Valo ja värit ja kukat ja kohtauslääke joka taitaa auttaa. 

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 20.06.16 - klo:21:14 »
Eli minä muutan johkin ja pysyn onnellisena korkeapaineessa. Täytyy silmäillä karttaa. Pohjoisnavalla olisi kyllä.m

Juteltiin tästä juuri tänään töissä kahvipöydässä. Työkaveri totesi, että häntä tuntee olonsa väsyneeksi aina sateen edeltä. Minä olen huomannut vain ukonilman edeltä, että on painostava olo ja päätä saattaa särkeä.  :017:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 20.06.16 - klo:21:32 »
Minä olen tuntenut tämän jo kymmeniä vuosia. Olemme luontokappaleita siinä missä eläimetkin. Koirat ainakin nukkuvat päivät pääksytysten sateella.

Lehmistä ei ole enää muistikuvaa. Helteen jälkeen ne nauttivat kai sateesta kun paarmat ja kärpäset eivät kiusaa. :002:

Minua nukuttaa sateella, ja sateen eellä polvilumpioita punottaa ja särkee. Kuutamo ei tee mitään.  Eikö nyt olekin täysikuu.

Onnellinen olen kun sain pyykit hoidetuksi. Odotan nyt mukavia säitä juhannukseksi vaikka vietämme sen lähinnä omassa pihassa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 21.06.16 - klo:14:04 »
Paula Risikko ottaa vastuun sisäministeriöstä. Onnelliset Onnittelut !

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 21.06.16 - klo:15:44 »
Aurinko ja kukat ja värit jaaaa....  Tämä ylisummaan tekee minusta onnellisen ihmisen.

Kohtaus alkaa helpottaa vaikka vielä särkee päätäni kovin. 

Mutta se kun jalat ovat kuin keitetty makarooni ja niistä on juuri saman verran hyötyä ja kaikkien lihasten kipeä nykiminen ja kun kaikki näkyy monena eli se hirmuinen perusolo menee ehkä nyt jo ohitte.  Olen onnellinen että on askillinen lääkkeitä vaikkei riitäkään rahat niitten jatkuvaan syömiseen kun niiltä poistettiin peruskorvaus.

Ja arvioni mukaan huomenna ehkä ei särje päätäni tällä tavalla että kuin sitä vasaroisi joku sisältä, siitä tunnen oloni vietävän onnelliseksi. 

Ja sisar sai raahauduttua kuopuksen sellokisoista kotisuomeen ja varmaan on saanut nukuttua ja että hänellä on nyt vuosilomaa. 

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 21.06.16 - klo:17:07 »
Aurinko minuakin ilahduttaa ja onnellistuttaa.
Ja leppoisa  meno, ei mitään ihan välttämätöntä juuri nyt ainakaan tarvii tehdä.
Levollisuus.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 21.06.16 - klo:22:23 »
Sain apua terkkarikäynnistä.   :eusa_angel: :eusa_pray: