Haluaisin vain istua kotona kaikessa rauhassa, mutta pitää ehkä lähteä kyläilemään. Isäntäväki on innokkaita penkkiurheilijoita, joten jos tulee jotain ampumahiihtoa tai formulaa tai muuta sellaista, saattavat katsella telkkaria ja minä kokkaisin keittiössä. Voisin tehdä esim. mantelikalaa, ja huomaamattaan sujauttaa siihen tarpeeksi kermaa.
Rkiitta- mummi pääsee opiskelemaan meille tärkeää, lähtemisen taitoa.
Öppiäistä minä ihailen hän osoittaa kyllä kärsivällisyyttä, minä en menisi.
En nukkunut, mutta löysin ne hevosenkaatolääkkeet kello kolme. Siten aion kumota tänä viikonloppuna nurinperäisen vuorokausirytmin.
Aion suunnata kohti kauppaa ostaakseni ruokaa.
Olen jo jutellut. yhden niii-in sympaattisen balettihenkilön kanssa joka on oikea ja elää lihana ja verenä. Yöllä nuorsiili Samuel osoitti ylisiililliset taipumuksensa toisen kerran koska uni oli siellä, mikä se oli, Karu. Karussa kello kolmeen jolloin hermoni petti ja lähdin penkomaan niitä kaatolääkkeitä. Väsyttää kyllä ja nukuttaa nyt kun yhden nielin.
Tänään päästän itseni niiden henkilöiden seuraan taas joita ei ole olemassa joilla se saattaa olla etukin, sillä he eivät tarvitse kohteliaisuutta mikäli tahdon nukkumaan

vain talletan tekstin.
Ja minä pesen kaksi mattoa. Allergisille myyvät mattoa joka on aivan kuin oikeaa, mutta kevyttä vähän kuin olisi muovia vaikka ei ole. Idea on että voi pestä pesukoneessa mihin jokainen allerginen voi tyytyväinen ollakin. Pöly katoaa. Roskapussit katoavat. Siili on pesty. Mutta se paheksuu pyörää jota ei pesty pelkästään vedellä.
Sen mä teen, sen mä teen, sen mä teen

Huomenna näemme kuinka kävi.