Sain juuri Skypen kautta koneella käännetyn kirjeen. Seuraavassa kirjeessä olisi pyydetty pari miljoonaa, jotta summa saadaan vapautettua. En vastaa sanaakaan, vaan ilmoitan roskapostiksi. Nämä ovat huijareita kaikki.
Tässä kirje
[11:05:27] *** ANDREW MORTIMER haluaa lisätä sinut Skype-kontakteihinsa
Hyvä Seppo
Se on minun kiireesti ulkomainen kumppani, joka sai minut ottaa sinuun yhteyttä tähän transaction.I AM Andrew Mortimer työskennellyt Barclays Bank täällä Dubaissa (UAE) Kirjoitan ottaa sinuun yhteyttä yli erittäin tärkeä liiketoimi, josta on etujemme ja hyötyvät meidän sekä perheille.
Vuonna 2007 yksi herra Weimin Seppo, jonka sukunimi on sama kuin sinun ja on maanne hänen tiedoston kotipaikkaan, teki kiinteä talletus 36 kuukautta, arvoltaan $ 26,700,000.00 minun pankkiin. Olin hänen tililleen upseeri ennen kuin nousi sijoitukseen toimitusjohtaja. Eräpäivä tähän tallettamissopimuksen oli 27 syyskuu 2010.Sadly Mr.Weimin oli yksi kuolema uhrien komission syyskuussa 2009 maanjäristys Indonesiassa, joka jätti yli 1200 ihmistä, kun hän oli siellä työmatkalla.
Koska viimeisellä neljänneksellä 2010 asti tänään, hallinta minun pankki on löytää keinoja päästä häntä niin selville jos hän kaatuessa tallettaa tai on sopimus summa peruutettu. Kun huomasin, että tämä tapahtuu, olen yrittänyt keksiä menettely säilyttää tämän rahaston ja käyttää maksaakseen liiketoimintaa.
Jotkut johtajat täällä ovat yrittäneet selvittää minulta tietoja tilin ja omistaja, mutta olen pitänyt sen kiinni, koska tiedän, että jos he saavat tietää, että herra Weimin on myöhässä, ne nurkkaan varat itselleen. Siksi etsin teidän yhteistyötä esitellä teille kuin yksi hyötyä hänen rahastoon kuolemaansa koska sinulla on sama nimi, niin että minun pankki pääkonttorin maksaa varat sinulle. Olen tehnyt tarpeeksi sisällä pankki järjestely ja sinulla on vain laittaa tietojasi tietoverkon pankin tietokoneisiin ja heijastaa sinut hänen läheisilleen.
Jos samaa mieltä tämän ehdotuksen, aion voit säilyttää 50% varoista, kun taas 50% on minulle. Ystävällisesti eteenpäin vastauksenne minulle välittömästi sähköpostitse alla:
Mr. Andrew Mortimer
Barclays Bank of Dubai
Sähköposti: andrewmortimer05@gmail.com ***