Kirjoittaja Aihe: Tänään 35  (Luettu 40583 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 35
« Vastaus #75 : 11.02.15 - klo:07:29 »
Hyvää huomenta veljeni kirjallisuus ja musiikki.
Hyvää huomenta siskoni ravinto ja terveys.
Hyvää huomenta eläinten ja luonnon ystävät.
Hyvää huomenta sairaat ja terveet.
Hyvää huomenta etsijät ja löytäjät
Hyvää huomenta rukoilijat ja epäilijät.

Kaikille tämä on uusi aamu.
Jumalan antama siunaus tai koettelemus.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #76 : 11.02.15 - klo:09:16 »
Tänään on vuosihuolto ja katsastus terveyskeskuksessa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 11.02.15 - klo:09:46 »
Lähdemme tästä Ouluun. Minulle on illalla väestönsuojeluopetusta uimahallin suojassa. Vaihdamme pesukoneita: V-heittoon uusi kasikiloinen ja tämä pikkarien pesuun Ouluun. Pitää vain purkaa paljon, kun on pieniin tiloihin tekniikka saatu mahtumaan vippaskonstien kanssa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 11.02.15 - klo:09:49 »
Kiitos Riitalle runosta, kiva löytää itseenikin sopiva rivi.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #79 : 11.02.15 - klo:12:39 »
Reissut keskustaan on vähentyneet, mutta tänään kävin kahvilla ja muilla ostoksilla. Sapuskaa, uusi lintuvihko (WWF) ja tyynyliinoja. Rakastan essuja, tyynyliinoja ja erityisesti patalappuja  :060:  :003:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 11.02.15 - klo:17:28 »
Löytyy Riitan runosta puolikasrivikin.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 11.02.15 - klo:20:56 »
Olen sitten kurssin käynyt väestönsuojan hoitaja. Ihan mielenkiintoinen viisituntinen, ei ihan käsikirjasta voisi yksin oppia. Meitä oli yhteensä kymmenen 6+4.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 12.02.15 - klo:07:30 »
Unohdin että piti mennä labraan paastoten 12 h. Kun aamiainen oli pöydässä söin sen. :017:
Nyt uudet läksyt.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 12.02.15 - klo:10:03 »
Reissut keskustaan on vähentyneet, mutta tänään kävin kahvilla ja muilla ostoksilla. Sapuskaa, uusi lintuvihko (WWF) ja tyynyliinoja. Rakastan essuja, tyynyliinoja ja erityisesti patalappuja  :060:  :003:

Hyvänen aika! Kun olisin tiennyt! Minä pidän yli äyräitten patalappujen tekemisestä!  :003:
Nykyisin vaan kaikki ostavat omansa kaupasta valmiina. Olen saanut suurenmoisen tulkkupatalapun Lapsi numero Kahdelta. Sitä ei henno käyttää.

Pitäisi ilmoittaa tälle taudille että painua hiiteen. Tässä on mennyt pian kuukausi kuumeessa. Kai näitä viruisia oli kaksin kappalein kuin lokkeja kauppatorilla. Toinen syöksyy kohti ja kun ihminen suojautuu toinen nappaa jäätelötötterön kädestä.

Tai meniskö lääkäriin... Sisar kiihtyi eilen yhdelle yli rantavallin. Samperi. Minä kyllä vien sille konjakkia kun itse tästä pääsen jaloilleni. Hän teki oikean diagnoosin Lapsi Kolmosen kännystä. Hänellä on peukalossa marssimurtuma. Se on epätavallista, yleensä ne saadaan jalkoihin. Yksi dramaattinen fortissimo liikaa ja pam. Minä kun etukäteen valmistin ja kaikkea ja Lapsi piti ja tuli kuulluksi ja sai oppilaitokseen todistuksen mitä ei saa harjoitella niin tarvitsiko hänen...  Hänellä oli toinenkin Lapsi Neljän lääkärisoitto ja samalla hetkellä omassa työssään päiväkotilapsen isä keskustelussa eikä tietysti sano, anteeksi pakko ottaa puhelu, tämä koskee omaa lastani. Seuraava sai sitten kaiken niskaansa.

En minä viitsi, mitä ne tälle mahtaa. Toteavat sinuiitin?   :003:
« Viimeksi muokattu: 12.02.15 - klo:10:13 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 12.02.15 - klo:10:21 »
Tai jos menee ja kysyy heitä hieman vilkaisemaan leukkareita  :-\ . Myyvätkö ne jossain serppikoneita minä mietin.  :-\. Sellainen olisi hyvä kotona.

On se kyllä huimaa. Ei mitään tunnonvaivoja. Ei mitään hätäpikasoittoja polille että ketä mun oli listalla ei mitään sommitelmia että kuka katsoo sen ja sen ja kenen minä käyn ite kattomas ketä pyydetään tulemaan sen perään jos sille sopii kenen numero pitää pyytää kenelle minä soitan kotoa  eikä mitään esinaista raivoomassa.  :icon_biggrin: ei mene rahaa taksiin. Täällä on mainio ruokapaikka,  tuovat lounasta kotiin. Jos tilata heiltä pastaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #85 : 12.02.15 - klo:12:16 »
Hyvänen aika! Kun olisin tiennyt! Minä pidän yli äyräitten patalappujen tekemisestä!  :003:
Nykyisin vaan kaikki ostavat omansa kaupasta valmiina. Olen saanut suurenmoisen tulkkupatalapun Lapsi numero Kahdelta. Sitä ei henno käyttää.

:003: jotenkin vaan värikkäät patalaput on sympaattisia. Pidän kaikesta värikkäästä ja toisaalta nykyisin myös vaaleasta. Luonnonvaalea, vaaleanharmaa ja beige. Minulla on täällä kämpässäkin paljon näitä värejä ja oranssia ja keltaista. Sisustamisessa punavihreä kausi on ohi, mutta ei tietenkään poliittisesti  :003:  Oranssi ja keltainen on olleet aina suosikkivärejä niin kuin myös tietyt vihreän sävyt ja kyllä myös sinisen sävyt. Mustaa inhoan, vaikka mustia vaatteita on. Miehille on liikaa sinistä ja mustaa. Synkkyyttä ja synkistelyä on maailmassa tarpeeksi, joten edes väreillä omasta elämästään voi yrittää tehdä vähän iloisemman  :eusa_angel:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 12.02.15 - klo:18:05 »
"Paperihommapäivä" sisällä

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 12.02.15 - klo:21:35 »
Päivä on mennyt taas juoksemalla.
Tai siis nopeasti.
Teetä kohta ja leipäpalaa iltapalaksi. :kahvi:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 12.02.15 - klo:21:37 »
Tuli pieni hässäkkä kp-asiakkaani alv:n kanssa...tuli ajoissa kuntoon   :icon_biggrin:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 12.02.15 - klo:21:37 »
very good.
hieno homma että kuntoon tuli.