Reissut keskustaan on vähentyneet, mutta tänään kävin kahvilla ja muilla ostoksilla. Sapuskaa, uusi lintuvihko (WWF) ja tyynyliinoja. Rakastan essuja, tyynyliinoja ja erityisesti patalappuja

Hyvänen aika! Kun olisin tiennyt! Minä pidän yli äyräitten patalappujen tekemisestä!
Nykyisin vaan kaikki ostavat omansa kaupasta valmiina. Olen saanut suurenmoisen tulkkupatalapun Lapsi numero Kahdelta. Sitä ei henno käyttää.
Pitäisi ilmoittaa tälle taudille että painua hiiteen. Tässä on mennyt pian kuukausi kuumeessa. Kai näitä viruisia oli kaksin kappalein kuin lokkeja kauppatorilla. Toinen syöksyy kohti ja kun ihminen suojautuu toinen nappaa jäätelötötterön kädestä.
Tai meniskö lääkäriin... Sisar kiihtyi eilen yhdelle yli rantavallin. Samperi. Minä kyllä vien sille konjakkia kun itse tästä pääsen jaloilleni. Hän teki oikean diagnoosin Lapsi Kolmosen kännystä. Hänellä on peukalossa marssimurtuma. Se on epätavallista, yleensä ne saadaan jalkoihin. Yksi dramaattinen fortissimo liikaa ja pam. Minä kun etukäteen valmistin ja kaikkea ja Lapsi piti ja tuli kuulluksi ja sai oppilaitokseen todistuksen mitä ei saa harjoitella niin tarvitsiko hänen... Hänellä oli toinenkin Lapsi Neljän lääkärisoitto ja samalla hetkellä omassa työssään päiväkotilapsen isä keskustelussa eikä tietysti sano, anteeksi pakko ottaa puhelu, tämä koskee omaa lastani. Seuraava sai sitten kaiken niskaansa.
En minä viitsi, mitä ne tälle mahtaa. Toteavat sinuiitin?