Kohta lähdettävä Remicade-infuusioon (reumalääkkeen tiputukseen) sairaalaan. Kahdesti on peruttu huonon kunnon takia, mutta jospa se nyt onnistuu. Nivelet alkaa olla jo huonossa kunnossa. Saan infuusion 7 viikon välein.
Toista sydänlääkettä (ACE-estäjä) en voi syödä ollenkaan pahojen sivuoireiden takia, ilmoitin siitä sisätautipolille. Se olisi tärkeä lääke minulle, mutta saa lääkäri etsiä toisen. Tästä beetasalpaajastakin taitaa olla yhtä paljon harmia kuin hyötyä 
Hiljattain todettiin lievä (42%) sydämen vajaatoiminta 
Nivelkivut minuakin kiusaavat, ja ylimääräisenä nyt tämä suonikohjujen tulehdus. Se kyllä tuntuu hiljakseen helpottavan kun ilmat jo viilenee ja tukisukat tukevat. Olen tehnyt varovaisia lenkkejä jo kolmena aamuna. Kuntolaitteella en uskalla pumpata, mutta harrastan muun laista jalkajumppaa.
Minulla on olleet ACE-estäjät ja beeta-salpaajat jo kolmekymmentä vuotta. En ole niistä huomannut mitään muuta kuin helpotusta . Särkylääkkeistä en pidä. Buranaa oli pakko syödä viikon ajan nyt, mutta kyllä ne tekevät olon kummalliseksi. Nyt olen ollut ilman keskiviikosta asti. Trombosol-voide on myös hyvin siedetty, mutta ei yhdessä tukisukkien kanssa. Kamala kutina siitä yhdistelmästä tulee
polven seutuun. Olen raapinut ihoni melkein rikki ja sitten laittanut hydrokortisonia joka rauhoittaa tuon hirvityksen.
Trombosal on paras laittaa vain silloin kun sukat ovat otettu illalla pois.
Olen todella kiitollinen lääkäreistä, hoitajista ja lääkkeistä. Olen saanut lähes aina hyvää apua moniin sairauksiin ja vaivoihin.
Kun vielä saisin hyvään tasapainoon istumisen, makuulla olon, seisomisen, kävelyn ja tietenkin ravinnon, vointi saattaisi vielä tässäkin iässä parantua.
Mielen, sielun ja hengen rauha on kylläkin minusta tärkeämpää.
Muistan sinua myyrä !