Kirjoittaja Aihe: Sää 18  (Luettu 34231 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Sää 18
« Vastaus #90 : 05.08.14 - klo:00:07 »
Säätietoukko ja Iltsikka ilmoittivat ettei lämmityskustannuksista tarvitse vielä tällä viikolla huolehtia. Ei tule nukkumisesta mitään, jos ei niin valvomisestakaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 05.08.14 - klo:07:23 »
Ollaanpa siis tokkuraisia, puolipökertyneitä.  Eilen uutisissa Haartmanin sairaalan ylilääkäri puhui helteen lisäämistä tapauksista. Jopa lämpöhalvauksia on ollut. Niitä tapauksia hänkään ei muistanut vuosiin olleen.  Onhan tämä ennätyksellisen pitkä hellejakso. Kuitenkin on melko kosteaa kesäkuun sateiden takia. Se hankaloittaa ainakin minun oloani, vaikka muutoin olen suht hyvin saanut huoneet pidettyä cooleina. Ulos en iltapäivällä mene kuin piipahtamalla.

Sään salliessa menemme tyttären pensaat Vesivehmaalla tyhjentämään punaherukoista, ehkä torstaina. Tänään käymme aamuviileän aikana torilta mustikoita ostamassa. Voi kun olisivat ne viimevuotiset vietnamilaiset mustikkakauppiaat. Niin hyviä marjoja en ole koskaan ennen ostamalla saanut.
Huomena on käynti silmäpolilla. Toivon että sielä ilmastointi pelaa. Tuntipari sielä aina kuluu.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 05.08.14 - klo:08:19 »
Aurinkoinen aamu, hellepäivä tulossa.
Sisällä mukavan viileää.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 05.08.14 - klo:14:57 »
Jälleen 30 asteen päivä.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 05.08.14 - klo:15:29 »
Täällä on jo yli 30 jos enää voi mittariin luottaa.  :icon_eek:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 05.08.14 - klo:16:41 »
Kalibroimattomat mittarimme ovat ihan luotettavia tällä haavaa. Olin monta tuntia eilen rannalla, en palanut, koska on "pohjia", mutta nyt olen toisaikainen.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 05.08.14 - klo:16:50 »
Nukahdin mukavassa lämmössä jasmiinintuoksuun ja tuulettimen hurinaan ja nyt herättyäni tämä
 tyhmä padi antaa kirjaimiston kahtia haljenneena. Vienkö minä tämänkin Haartmanniin, Auroraan vai minkä kphtauksen tämä sai?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 05.08.14 - klo:19:13 »
Nukahdin mukavassa lämmössä jasmiinintuoksuun ja tuulettimen hurinaan ja nyt herättyäni tämä
 tyhmä padi antaa kirjaimiston kahtia haljenneena. Vienkö minä tämänkin Haartmanniin, Auroraan vai minkä kphtauksen tämä sai?

Ota kiinni kummastakin näppäimistön reunasta ja siirrä ne (sipaisemalla/liu'uttamalla) yhteen.

Minullekin kävi joskus noin, ja vahingossa sain takaisin :023:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 06.08.14 - klo:09:43 »
Aurinkoinen lämmin aamu edelleen.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 06.08.14 - klo:09:51 »
Lomasää  :icon_sunny:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 06.08.14 - klo:12:19 »
Kävin hyvän sään aikaan silmäpolilla. Siellä pelasi hyvin ilmastointikin. Häikäisy oli kova kun Matti ajelutti minua kotiin, aurinkolasit olivat onneksi kojelaudan kotelossa.

Pyrtsille hyviä marjastuskelejä ! :039:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 06.08.14 - klo:16:46 »
Unettavan kuuma. Menee nukkuen, ellei pakoteta hereille.  >:(

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 06.08.14 - klo:16:48 »
Ota kiinni kummastakin näppäimistön reunasta ja siirrä ne (sipaisemalla/liu'uttamalla) yhteen.

Minullekin kävi joskus noin, ja vahingossa sain takaisin :023:

Juu minä nukahdin tämän päälle ja korjasin, kiitoksia neuvosta!

Poissa Mansipaani

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 06.08.14 - klo:17:44 »
Loppuviikkoa kohden ilmat viilenee. Lämpö lähtee, ikävä jää...  helteen muistoa kunnioittaen. (älkää provosoituko. hieman haikealla mielellä, lomattomana ja sisällä mielestäni liikaa olleena)

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 06.08.14 - klo:19:13 »
Äsken oli vielä 30, juu muutama aste kai viilenee...