Kirjoittaja Aihe: Lapualle!  (Luettu 14084 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

• ystäväkansaa
Lapualle!
« : 03.07.14 - klo:20:39 »

Kyllä minun on tästä lähdettävä kaikkien sukujeni Lapualle. Jostain syystä. :kahvi:

Poissa tosikkoko

• ystäväkansaa
Vs: Lapualle!
« Vastaus #1 : 03.07.14 - klo:20:50 »

Kyllä minun on tästä lähdettävä kaikkien sukujeni Lapualle. Jostain syystä. :kahvi:
hyvä kun pääset (puolen sukuni paikkaan), jonne olisin voinut ajaa toisen puolen sukuni paikkakunnan kautta. Mutta vaikka reitillä ei olisi ollut yhtään sukupaikkaa, niin silti olisi ollut mukava päästä. Osin oma vika kun en pääse, pitää yrittää olla liikaa urputtamatta.

Hölkänen

• Vieras
« Vastaus #2 : 03.07.14 - klo:21:12 »
Täällä jo ollaan! Juhlakenttä näyttää hyvältä, nuorisoa on pieninä parvina paikalla ja kuorot ovat loistavassa iskussa, tulkaahan kuuntelemaan perjantain iltaseurojen jälkeen Tuomiokirkkoon!

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #3 : 03.07.14 - klo:21:16 »
…kun vain saatiin kaikille kuorolaisille oikeat nuotit!

Hölkänen

• Vieras
« Vastaus #4 : 03.07.14 - klo:21:21 »
Joo tästä Pena ansaitsee julkisen kiitoksen: nuottini ovat karkuteillä, mutta Pena (vaimonsa mobilisoimana) toimitti minulle varakappaleen Tuomiokirkkoon asti harjoitusten alkuun. Kiitos!

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #5 : 03.07.14 - klo:21:35 »
Ihana ystäväväki; sain juuri kutsun iltapallla huomisillaksi, kunhan pääsemme joskus perille. Kutsujana ripariystäväni yli 30 vuoden takaa. Näemme hyvällä lykyllä kerran vuodessa juhlilla :023:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #6 : 04.07.14 - klo:07:22 »
Ihanat ovat lakeurelt viestintuojien sanat. Piru koitti iskiä kapulaa rattaisiin, mut juhanin Jesse voitti 7-0. Nähdään ! :049:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #7 : 04.07.14 - klo:09:10 »
Nyt lähdetään. Otetaan vielä pari nuorta matkalta kyytin ja sitten menoksi. Nähdään Lapualla!
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #8 : 04.07.14 - klo:09:16 »

Ihanat ovat lakeurelt viestintuojien sanat. Piru koitti iskiä kapulaa rattaisiin, mut juhanin Jesse voitti 7-0. Nähdään ! :049:

Eiks se ollu Jylppy?

🇫🇮

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #9 : 04.07.14 - klo:10:59 »
Autokin on lähtökunnossa. Minä olen lähtökuopissa, kassi on ollut osittain pakattuna jo monta päivää. Meinasin jo purkaa sen, mutta eipä tarvinnutkaan siihen ryhtyä. Pauli Annalan puhetta ( luento ? esitelmä ? raamattutunti ? ) pitäisi ehtiä kuuntelemaan.

Nähdään iiiii-katsomon tienoilla ennen päiväseuroja, eikö ? :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #10 : 04.07.14 - klo:11:03 »
Noh, jäi väliin Jumppu ja Ruttu ja Jesse.  Vantaankoskelaiset olivat sitä mieltä että minä "ihan niin kuin olisin kyydissä".  "Siinä kymmeneltä" oli lähtö, mutta kutitti kaasujalkaa.  Minulla taas oli mahdoton hätä siitä että mitä ne luulee minulle tapahtuneen eli tuli vähän ylimäärästä taksiseikkailua edestakaisin. 

Nyt ne "kyllä maksaa matkan"  jos lähden junalla perään, mutta kenen pussista.  Ei sitä ihan heti makseta, enkä minä ottaisi vastaan yksityisiltä.

Noh., Körttien kanssa voi vaeltaa Taivasten Valtakuntaan, mutta maan päällä sai nyt vaeltelut riittää.  Parempi tosin Tikkurilassa kuin Jerusalemissa.  :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Kalistaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #11 : 04.07.14 - klo:13:39 »

Menossa Lapualle sillä bussilla, jossa Leenan piti olla. Ikaalinen jäi juuri taaksemme. Vihreät niityt molemmin puolin tietä. Taitaa olla Parkano kohta. Kahvit Jalasjärvellä. :kahvi:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #12 : 04.07.14 - klo:13:54 »

Menossa Lapualle sillä bussilla, jossa Leenan piti olla. Ikaalinen jäi juuri taaksemme. Vihreät niityt molemmin puolin tietä. Taitaa olla Parkano kohta. Kahvit Jalasjärvellä. :kahvi:

En voi olla ihmettelemättä miksi herrannimessä ei kertaalleen huudettu nimiä. Niin on tähän saakka tehty eikä tyydytty siihen että ihan kuin kaikki olis mukana...    Ryntäsin taksilla sinne, huh, ennätin, totesin että ei ketään näy, kello viittä yli, sitten totesin että jäi kännykkä kotiin ja syöksy taksiasemalle ja uusi taksi. Kotiin jotta eivät ole huolissaan! Kyl vähän raivostutti, mutta toden kirjoittaakseni olen niin väsyksissä ettei taida olla kaikki ok.

Noh noh. Jos Jumppu suo ja Jesse kans niin muistan että " seiso tässä omalla pohjallasi äläkä luota vieraan apuun".

Nukuttuani nyt kymmenestä yli kolmetuntisen alan herätä, mutta juhlat sinne tai tänne. Ei ole nyt varaa ajella taksilla koko matkaa,  kun siskonlapsille koituu menoja, ja ajattelin jäädä viimeinkin sille eläkkeelle jonka myönsivät kaksikymmentä vuotta sitten aivan kokonaan. Numero kolme muuttakoon tähän pianoineen ja poikaystävineen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Kalistaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #13 : 04.07.14 - klo:14:13 »

Joku sekaannus Leena-asiassa tosiaan tuli. Jaakko Simojoki lupasi maksaa ( voin tarvittaessa todistaa ) Leenan junalipun välille Tikkurila- Seinäjoki. Hyppää Leena junaan, säilytä kuitti ja kiikuta se Simojoelle.

Juhlaa on vielä sunnuntaina. :kahvi:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #14 : 04.07.14 - klo:14:48 »

Joku sekaannus Leena-asiassa tosiaan tuli. Jaakko Simojoki lupasi maksaa ( voin tarvittaessa todistaa ) Leenan junalipun välille Tikkurila- Seinäjoki. Hyppää Leena junaan, säilytä kuitti ja kiikuta se Simojoelle.

Juhlaa on vielä sunnuntaina. :kahvi:

Tiedän, mutta täältä ei ole toimivia yhtyeyksiä enkä todella ihan oikeasti jaksa.  Sellainen väsymys ei tiedä hyvää, joten sano terveisiä että lakkaavat kaikin puolin riehumasta. En olisi juuri nyt kestänyt Jumppua enkä Ruttua ja niinkin rajoittunut olen etten kestä Jesseä, mutta kuka pakottaa, eli heidät saa kuitata milloin haluaa.   :003:  Kun sanon etten jaksa, en tarkoita milloinkaan, etten viitsi, jos en viitsi tai ei huvita kirjoitan etten viitsi tai ei nyt vaan huvitakaan.  Kun kirjoitan etten jaksa, pelkään saavani oireita.  Minulla oli hieman koetteleva Teiskon matka eikä enää ole yhteyksiä, junalippurahat menivät taksilla syöksähtelyyn enkä todella ihan oikeasti ottaisi Simojoelta henkkoht rahoja. Heräsin juuri jokseenkin tolkussani. Olin ajatellut nukkua matkalla.

Olkoon opiksi;  viimeisessä lähtöpaikassa sama nimenhuuto kuin paluumatkallakin.  Joka kerran on joku ollut kateissa.  Jos lähden eli jos huono olo väistyy niin että jaksan taas sännätä taksilla asemalle (on tavaraa)  etsin halpislennon ja majoitun makuupussiin. Pyydä heitä yst ottamaan levollisesti;  eli minulle tämä vain oli ihan hyvä muistututus siitä äläkä-luota-vieraan-apuun jonka päätin "Körttimatkalla Israeliin".  Parasta reissata itse vaan. :003: