Joku sekaannus Leena-asiassa tosiaan tuli. Jaakko Simojoki lupasi maksaa ( voin tarvittaessa todistaa ) Leenan junalipun välille Tikkurila- Seinäjoki. Hyppää Leena junaan, säilytä kuitti ja kiikuta se Simojoelle.
Juhlaa on vielä sunnuntaina. 
Tiedän, mutta täältä ei ole toimivia yhtyeyksiä enkä todella ihan oikeasti jaksa. Sellainen väsymys ei tiedä hyvää, joten sano terveisiä että lakkaavat kaikin puolin riehumasta. En olisi juuri nyt kestänyt Jumppua enkä Ruttua ja niinkin rajoittunut olen etten kestä Jesseä, mutta kuka pakottaa, eli heidät saa kuitata milloin haluaa.

Kun sanon etten jaksa, en tarkoita milloinkaan, etten viitsi, jos en viitsi tai ei huvita kirjoitan etten viitsi tai ei nyt vaan huvitakaan. Kun kirjoitan etten jaksa, pelkään saavani oireita. Minulla oli hieman koetteleva Teiskon matka eikä enää ole yhteyksiä, junalippurahat menivät taksilla syöksähtelyyn enkä todella ihan oikeasti ottaisi Simojoelta henkkoht rahoja. Heräsin juuri jokseenkin tolkussani. Olin ajatellut nukkua matkalla.
Olkoon opiksi; viimeisessä lähtöpaikassa sama nimenhuuto kuin paluumatkallakin. Joka kerran on joku ollut kateissa. Jos lähden eli jos huono olo väistyy niin että jaksan taas sännätä taksilla asemalle (on tavaraa) etsin halpislennon ja majoitun makuupussiin. Pyydä heitä yst ottamaan levollisesti; eli minulle tämä vain oli ihan hyvä muistututus siitä äläkä-luota-vieraan-apuun jonka päätin "Körttimatkalla Israeliin". Parasta reissata itse vaan.