Olikohan Tenstassa tai Ringeby, ssä kun olin ja siellä jossain slummin takakolossa joku nuori kysy, et kuka se EU on,
niin se kysymys vaan ei jätä mua rauhaan.
Oon niin useasti yrittänyt hahmottaa, et miten ja kuten se EU oikeen hahmottuisi.
Ruotsin, Suomen ja muutaman muun politiikan oon ihan vierestä katsonut ja enköhän etelä Euroopnkin jotenkin. Ainakin niitten kansalaisten keskuudessa ollut useastikkin.
Voi sanoa, että EU
-kansalaisia tunnen monestakin tai ehkä jopa jokaisesta EU maasta, mutta mikä se EU tai kuka se on?
Ja mikä niiden indressi voi olla?
Ketkään meistä ei haluta köyhemmistä maista ihmisiä ilman korkeaa ammattitaitoa maahamme.
suomi ja jokunen hurskastelee, että, no jokunen kiintiöpakolainen voidaan ottaa.
Pooh, Ranskassa on Suomen kokoisia kaupunkeja, et mitä hurskastelua tai ainakaan mihinkään ratkaisuja noi ehdotukset vihreiltä ei ole?
Mua oikeesti kiinostaisi kanssa, et kuka se EU on.
On totta, et isokenkäisiä en oo paljoa tavannut kuin Suomesta ja Tanskasta, mutta aika pikkuihmisiä me tavalliset EU ihmiset ollaan.
Joku linjanveto mitä vastaan ja miksi ja muuta sellaista ois kiva tietää.
Ja miksi en äänestäisi perus suomalaisia.
Joka on outo porukka, kun syntyi kansan syvistäriveistä, vaan jotenkin turhautumisista ja pakosta..
Kun ei porvarit ja sossut saaneet kansalaisille sopivaa mallia / kieltä tuotettua.