On hyvä leimata joku tiukkapipoksi, ennen kuin edes tietää, kuka tämä joku on ja mitä hän on sanonut.
Kuudennen aistin käyttäminen on hyvin yliestä ja kuudenteen aistiin uskotaan.
Todellisuudessa sellaista aistia ei liene olemassakaan ja jos on, niin käytäntö on osoittanut, että se käytännöllisesti katsoen aina toimii epäluotettavasti.
Ei pidä paikkaansa.
Kyllä nyt sen verran olin kuullut mitä kyseinen henkilö on kirjoittanut, vaikka en juttua ollut lukenutkaan. Suurinpiirtein oli kerrottu sisältö.
Ja jos hän on liberaaleja näkemyksiä ja nykykörttiläisyyttä vastaan, niin eikö hän ole tiukkapipoinen ainakin niiden asioiden osalta.
Oletan että tajuaa kukin mitä pipon kireydellä tarkoitan.
Vastine kyllä on mitä rakkaudellisin, mutta kyllä minusta myös itse kirjoituskin oli hyvin maltillinen.
Jos siinä olisi lainattu täällä saatua palautetta nykymenosta, niin onhan täällä paljon tiukemmin ja värikkäämmin otettu asiaan kantaa

Täällä on vielä se hyväpuoli, että täällä voi yksityiskohtaisemmin ottaa kantaa mihin ei oikein tykkää liikkeessä.
Ja kuten Korkalainen kirjoitti, niin voisi ensin soittaa suoraan körttipapeille ja muille vastuunkantajille tai kirjoitella vaikka tänne.
Lehteen yleisesti kirjoittaminen ei hänestä ollut ihan kivasti tehty.
Ilmeisesti nyt kun noin paljon on jo allekirjoittaneita, niin tulee jatkumaan tämä liberaalimpi linja

Itte jo kohdaltani oon ajatellut, että oonkohan oikeilla jäljillä, kun tullut henk.koht. palautetta liiasta lepsuilusta suhteessa Raamatun sanomaan.
Hyvä kirjoitus Kotimaassa, mutta pikkaisen myöhään, kun näyttää, että vallankumous on jo tapahtunut