Kirjoittaja Aihe: Surrrr!  (Luettu 13652 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

• ystäväkansaa
Surrrr!
« : 11.04.13 - klo:19:03 »

Surrrrr! Ihmisen ja kärpäsen aivojen ydinosien rakenteet ovat hämmästyttävän samanlaisia.Surrrr!

Surrrrr. Ylläoleva rivi on Hesarin nettisivulta.Surrrr :017: :kahvi:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Vs: Surrrr!
« Vastaus #1 : 11.04.13 - klo:19:15 »
Voi päteä Hesarin nettisivujen kirjoittajan kohdalla.  :017:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #2 : 12.04.13 - klo:10:04 »
Surrrrr! Ihmisen ja kärpäsen aivojen ydinosien rakenteet ovat hämmästyttävän samanlaisia.Surrrr!
Surrrrr. Ylläoleva rivi on Hesarin nettisivulta.Surrrr
Vai kärpäsen.... tarkemmin pohdittuna asia pitää paikkansa.

Voi päteä Hesarin nettisivujen kirjoittajan kohdalla.
No löytyy niitä surisijoita ja kasojen tonkijoita kyllä muualtakin kuin Sanoma Oy:tä, jopa tältäkin keskustelualueen sivuilta. 

Poissa Mansipaani

• ystäväkansaa
« Vastaus #3 : 12.04.13 - klo:13:27 »
Vai kärpäsen.... tarkemmin pohdittuna asia pitää paikkansa.
No löytyy niitä surisijoita ja kasojen tonkijoita kyllä muualtakin kuin Sanoma Oy:tä, jopa tältäkin keskustelualueen sivuilta. 

Olen välillä eri mieltä asioista, mutta en haluaisi pahoittaa mieliä. Välillä voi olla ettei oikein osaa muotoilla sanottavaansa oikein. Ja välillä tuntuu vähän pahalta ilmaan heitetyt yleiset moitteet, oli ne sitten kohdistettu kenelle hyvänsä.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #4 : 12.04.13 - klo:13:46 »
pidän samaa mielipidettä oikeana...
wilhelmi niskasen jäljillä

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #5 : 12.04.13 - klo:15:05 »
Olen välillä eri mieltä asioista, mutta en haluaisi pahoittaa mieliä. Välillä voi olla ettei oikein osaa muotoilla sanottavaansa oikein. Ja välillä tuntuu vähän pahalta ilmaan heitetyt yleiset moitteet, oli ne sitten kohdistettu kenelle hyvänsä.
pidän samaa mielipidettä oikeana...
en välttämättä, sillä ihminen on ihminen ja tunteet on tunteita ja mielipiteitä saa olla ja välillä tulee tehtyä virheitä, tiedostamatta ja tietoisesti,se on inhimillistä.
Vastuun ottaminen omista mielipiteistä pitäisi ottaa, mutta jos katsotaan  ihmisen aivoja ja kärpäsen aivojen yhteisestä näkökulmasta niin ei ole ihme että tulee suristua sitä ja tätä.
Silloin voi siivet vähän kärähtää tai pahimmassa tapauksessa siivet tulee leikattua pois.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #6 : 12.04.13 - klo:19:59 »
Olen monesti ajatellut, että jotain älliä pitää kärpäselläkin olla. Se nimittäin osaa mennä alapinnoille silloin, kun se on joutunut väistämään lätkää. Siis kun en osu kärpäseen, se lentää ja asettuu pöydän alle, tuolin alle....tai kattoon. Löydäpä se sitten.
Pyryharakka

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #7 : 13.04.13 - klo:08:34 »
Olen monesti ajatellut, että jotain älliä pitää kärpäselläkin olla. Se nimittäin osaa mennä alapinnoille silloin, kun se on joutunut väistämään lätkää. Siis kun en osu kärpäseen, se lentää ja asettuu pöydän alle, tuolin alle....tai kattoon. Löydäpä se sitten.
Nyt on rouva saanut kärpäsen ällistä väärän käsityksen. On kärpäspaperi ja suihke joka nitistää surraajan. Eli kyllä se kärpänen ja ihminen ovat yhtä vähäosasia älyltään.

ps.aina malean perässä  :icon_cool:

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #8 : 13.04.13 - klo:09:09 »
Töölööläiselle tiedoksi, että kyllähän maalaismuija kärpäspaperin ja myrkyt tuntee.  :003:  En vain pidä kärpäspaperia mitenkään ruokahalua herättävänä keittiössä. Enkä halua myrkkyjäkään keittiössä sumutella, varsinkaan kun itse istutaan ruokapöydän ääressä.
Eipä noita onneksi enää haitaksi asti ole, kun ei pihapiirissä enää lehmiä käyskele.

Enkä minä mitenkään erityisesti kärpäsiä vihaa. Kevättalvella ollaan monen monta pilkkiahventa saatu kärpäsen toukilla, tosin kaupasta ostetuilla.
Pyryharakka

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #9 : 13.04.13 - klo:12:38 »
Töölööläiselle tiedoksi, että kyllähän maalaismuija kärpäspaperin ja myrkyt tuntee.
No en todellakaan epäile sitä etteikö maalaismuija myrkyt ja paperin tunne. Onhan maatalous ja maatalot niin teknillisiä paikkoja ettei tälläisen stadin urvelon ole hyvä mennä lähelle,joutuu vielä lentävän pienkoneen alle.
Valitettavasti ei taida todellakaan tuvassa tai edes navetassa surista surisijoita, paitsi tämä kärpäsen aivojen rakenteita edustava nisäkäs nimeltä ihminen.
« Viimeksi muokattu: 13.04.13 - klo:12:44 kirjoittanut Töölöläinen »

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #10 : 17.04.13 - klo:19:13 »
Voi kyllä niitä vielä on ihan omiksi tarpeiksi.

Kuulin yhdetä stadilaispojasta, joka oli päässyt navettaan katsomaan lypsyä. Sen jälkeen hän hurjalla innolla selitti isälleen, mitä navetassa tapahtui: Lehmien alla olis sellaiset jutut (näyttää käsillään lypsyvetoja), sieltä se maito meni kovaa vauhtia letkuja pitkin ylös putkiin, sieltä putkista se maito meni suoraan bensatankkiin.  :icon_eek: :icon_eek:
Pyryharakka

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #11 : 17.04.13 - klo:19:27 »
Voi kyllä niitä vielä on ihan omiksi tarpeiksi.
Epäiletkö että ei täällä Pohjolan syntisemmässä kaupungissa olisi?  :icon_wink:

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #12 : 17.04.13 - klo:21:45 »
Se syntinen kaupunki ei ole Stadi. Olen empiirisellä tavalla tutkinut. :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #13 : 18.04.13 - klo:22:04 »
Epäiletkö että ei täällä Pohjolan syntisemmässä kaupungissa olisi?  :icon_wink:

Kyllä epäilen. Meillä kävi kerran n. 5 vuotias stadilaispoika. Hänen viereinen tuoli oli vapaa, joten aijoin istahtaa siihen. Poika varoitti minua silmät suurina: Varo, siinä on kärpänen.  :icon_eek:

Pyryharakka

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #14 : 19.04.13 - klo:08:07 »
Kyllä epäilen. Meillä kävi kerran n. 5 vuotias stadilaispoika. Hänen viereinen tuoli oli vapaa, joten aijoin istahtaa siihen. Poika varoitti minua silmät suurina: Varo, siinä on kärpänen.  :icon_eek:

Mikonkadulta esimerkiksi löytyy vaikka mitä lajia "baarikärpäsiä".