Kirjoittaja Aihe: Surrrr!  (Luettu 9343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Surrrr!
« Vastaus #15 : 19.04.13 - klo:08:39 »
Kerran, luulin erehtyneeni, mutta myöhemmin huomasin olleeni väärässä.  ; )
 :kahvi:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Surrrr!
« Vastaus #16 : 19.04.13 - klo:22:25 »
Mikonkadulta esimerkiksi löytyy vaikka mitä lajia "baarikärpäsiä".

No, sinnehän pitäisi tulla lätkän kanssa ja ottaa vaikka pari rullaa kärpäspaperia käsväskyyn.
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Surrrr!
« Vastaus #17 : 20.04.13 - klo:11:37 »
No, sinnehän pitäisi tulla lätkän kanssa ja ottaa vaikka pari rullaa kärpäspaperia käsväskyyn.

Ovatko 'baarikärpäspaperit' niitä, joita poke kysyy baarin ovella?

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Surrrr!
« Vastaus #18 : 20.04.13 - klo:12:20 »

   ehe-eh-heh-heh-heh


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #19 : 20.04.13 - klo:14:02 »
No, sinnehän pitäisi tulla lätkän kanssa ja ottaa vaikka pari rullaa kärpäspaperia käsväskyyn.

Ota myös kielen ymmärtäjä mukaan: Sillä seuraavanlaisia
ehe-eh-heh-heh-heh
pörisijöitä riittää ja heidän kanssa on hyvinkin vaikeata päästä välillä vuorovaikutukseen, ilman lätkää.
 :icon_cool:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Surrrr!
« Vastaus #20 : 20.04.13 - klo:14:27 »
Pörinöissä on eroja huomaatko ?:

Hah-hah-haa!  (hyväntahtoinen)

Heh-eh-hee!    (huvittunut)

Häh-häh-hää!   (vahingoniloinen)

Hi-hi-hiii!          ( herttainen)

Hoh-hoh-hoo!    (peikkomainen)                                                        :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #21 : 20.04.13 - klo:14:37 »
Pörinöissä on eroja huomaatko ?:
Hah-hah-haa!  (hyväntahtoinen)
Heh-eh-hee!    (huvittunut)
Häh-häh-hää!   (vahingoniloinen)
Hi-hi-hiii!          ( herttainen)
Hoh-hoh-hoo!    (peikkomainen)      :003:

Hyvin usein "surisija" verhoutuu huumori verhon suojaan ja sitten hyökkää sylkäisemällä limaisen eritteensä.

Ei putoo minulle. :icon_cool: lätkästä tulee niin että tärähtää.

« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo:14:42 kirjoittanut Töölöläinen »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Surrrr!
« Vastaus #22 : 20.04.13 - klo:14:48 »
Minä käytän pattereilla toimivaa "sähkömailaa". Ei tule läiskiä muistoksi tapetteihin.    :icon_cool:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #23 : 20.04.13 - klo:15:53 »
Hyvin usein "surisija" verhoutuu huumori verhon suojaan ja sitten hyökkää sylkäisemällä limaisen eritteensä.

Ei putoo minulle. :icon_cool: lätkästä tulee niin että tärähtää.

Toisaalta, onhan ihmisen hyvä ymmärtää että Luoja on myöskin "srrrr surisijat" luonut tähän maailman kaikkeuteen ja heilläkin on oma tarkoitus elämässämme.


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Surrrr!
« Vastaus #24 : 20.04.13 - klo:16:39 »
Toisaalta, onhan ihmisen hyvä ymmärtää että Luoja on myöskin "srrrr surisijat" luonut tähän maailman kaikkeuteen ja heilläkin on oma tarkoitus elämässämme.



Pääskysten ja sieppojen einettä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Surrrr!
« Vastaus #25 : 20.04.13 - klo:22:34 »
Ota myös kielen ymmärtäjä mukaan: Sillä seuraavanlaisia  pörisijöitä riittää ja heidän kanssa on hyvinkin vaikeata päästä välillä vuorovaikutukseen, ilman lätkää.
 :icon_cool:


Ettette ihan umpelona minua pitäisi niin kerottakoon, että olen sentään kerran ollut jatkojen jatkoilla joraamassa Mummotunnelissa. Sillä nimellä olen sitä paikkaa kuullut sanottavan, vaikka virallisesti se kai on König Club.
Seurueessamme oli mukana yksi n. kolmekymppinen tanskalaismies, joka suunnattomasti ihmetteli sitä paikkaa. Kuinka siellä oli vain aikuisia ihmisiä. Miten kaikki osasivat kaikki laulunsanat ja lauloivat mukana samalla kun tanssivat. Tanskassa ei kuulemma viitsi mennä baareihin, kun nuoret (jopa alaikäiset, valvonta on heikkoa) ovat vallanneet kaikki paikat ja niissä soitetaan vain nuorisomusiikkia.

Sinne Mummotunneliin menimme erään sukulaispojan häiden jatkoille. Vihkiminen tapahtui Helsingin vesillä pienellä purjelaivalla. Siellä oli myös ruokailu, osa ohjelmaa ja kakkukahvit. Sitten laivalta siirryttiin Sipulin terassille jatkamaan juhlintaa. Sipulista ei saatu pyynnöistä huolimatta häävalssia, joten sitä lähdimme etsimään Mummotunneliin.
Siellä ystävällinen dj etsi valssin. Sen jälkeen hän soitti putkeen kaikkea tilanteeseen sopivaa: Tapani Kansan R A K A S, Essi Vuorelan Me mennään naimisiin, Tiina on niin onnellinen..... Hauskaa oli ja oltais oltu pitempäänkin, vaan oli lähdettävä viimeisellä junalla, ns. joppojunalla  Keravalle. 
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Surrrr!
« Vastaus #26 : 21.04.13 - klo:06:09 »
Juoppojunassa taisi sitten olla ihan 'tanskalainen' tunnelma. Ainakin minulla on sellaisia kokemuksia. Kerran horjahti Järvenpäässä ainakin kovin nuorelta näyttävä sälli kaljatuoppi kädessä junan ovesta sisään. Saunakalliossa hän horjahti samalla tavalla ulos. Mietin, huomasiko hän koskaan junassa olleensakaan.

Vanha vitsi samasta junasta:
A: -Paljonko ke-kello on?
B: (Avaa tulitikkurasian ja katsoo sen sisään. Siellä on kolme tikkua.) - To-torstai.
C. - Pahus! Mi-minun piti jäädä si-sillä asemalla pois kyydistä.

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #27 : 21.04.13 - klo:12:05 »
Ettette ihan umpelona minua pitäisi niin kerottakoon...
Jätän mielipiteeni ....sanomatta  :icon_wink:

...Mummotunnelissa. Sillä nimellä olen sitä paikkaa kuullut sanottavan, vaikka virallisesti se kai on König Club.

Ei ole, ovat täysin kaksi eri paikka, Mummotunneli sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 46, 00100 Helsinki ja taas Ravintola König sijaitsee osoitteessa Mikonkatu 4, 00100 Helsinki.

Mummotunneli on kadunpätkä, joka on tunnettu siitä, että siellä iäkkäämmät naiset ja miehet "surisevat" holtittomasti.

Kyseisestä paikasta nimitys Mummotunneli on jo vanha.

Yksi uudemmista nimistä on,Outlet.

ps. kaikkia nimiä en uskalla tuoda julkisuuteen körttifoorumilla, sillä silloin olisi suuri vaara saada nettitoimikunnalta reklamaatiota.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Surrrr!
« Vastaus #28 : 21.04.13 - klo:12:49 »
Luotan asiantuntemukseesi.
..
Meillä pörräsi vajaan parituntisen kaksi pientä kevätpörriäistä.  Martta käveli kaksi voisilmäpullaa käsissään ympäri huushollia. Jälki oli kuin Grimmin sadusta Hannu ja Kerttu. Pullanmuruilla merkitty kulkureitit.

Vaikka potkittiin palloa ja Lotta kävi vaarin kanssa metsässä keräämässä sinivuokkoja ei ruoka oikein maistunut tytöille. Paahtopaisti, parsa ja bearnaisekastike ei ollut heidän herkkuaan. Mutta jäätelö ja pullat maistuivat.

Hoitopäivät lokakuulle asti kirjattiin ylös.  :061: :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Surrrr!
« Vastaus #29 : 21.04.13 - klo:19:10 »
Luotan asiantuntemukseesi.
Älä missään nimessä luota asiantuntemukseeni. :icon_wink:

Eikä minun ollut tarkoitus Pyrtsiä mollata, eikä myöskään Sinua.

Kaksi "hupsua" mukavaa tätiä. :053:

ps.Kluuvin alueen tuntemus tuo osaltaan minulle leivän pöytään. :icon_cool: