Huvikseni aukaisen tällaisen ketjun, vaikka eihän kuntavaalit nyt niin kovasti kiinnosta ketään?
Itse olen alkanut luopua politikoinnista, vaikka seuraankin yhteiskunnallisia asioita melko aktiivisesti. Olen myös harkinnut, että luovun ensi vuonna puolueen jäsenyydestä. Paljosta olen samaa mieltä kuin vasemmistoliitossa, mutta varmaan yhtä paljosta eri mieltä.
Kesällä soitti J-suun vas.liiton pj. ja kyseli halukkuutta ehdokkaaksi vaaleihin, mutta kohteliaasti kieltäydyin. Kysyin, eikö ehdokkaita löydy ja hän sanoi kyllä löytyvän, mutta soittaa kaikki läpi. Minusta se lista, jonka olen nähnyt, on ihan liian akateeminen. Teologian opiskelijasta lähtien kaikkea sellaista ja arvelen, ettei tavan hitsari noita äänestä. Kuulemma naisia ja työläisiä kaivataan mukaan.
No okei, tavan hitsari varmaan äänestää perussuomalaisia. Joka tapauksessa ps tulee ottamaan murskavoiton, kiitos sen asian, että eurohömpötys ja liittovaltiokehitys vaikuttaa myös näissä vaaleissa. Keskustan uuden puheenjohtajan vaisuutta ja hampaattomuutta ihmettelen. Pekkarinen olisi ollut paljon ärhäkämpi puheenjohtajaksi.