Kirjoittaja Aihe: Tänään 5c  (Luettu 27372 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #75 : 12.12.11 - klo:14:22 »
Hienoa. Niimpä voimme joskus poiketa, sillä ajamme aina Viikin kautta Herttoniemeen.

Onnea kaikelle alkavalle ! :056:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #76 : 12.12.11 - klo:14:46 »
Sehän on selvä!  :001:

Miulla tää elo on nyt sitä joulun ja koulun odotusta!  :003:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #77 : 13.12.11 - klo:21:32 »
Siivousta riittää. On ihan mukavaa siivota, kun ajattelee, että ei ole pakko. Voin siivota ja sitten ajatella, että nyt riittää. Ei ole niin hirveää kaaosta (niinkuin pikkulasten aikana), etteikö siitä selviäisi ihan kohtuudella.

Nyt alkaa helpottaa kuuhulluus. Onkin tässä saanut valvoa täydenkuun takia monena yönä. Isäntä yritti väittää vastaan, ettei se kuu mitään vaikuta. Ei se aina vaikuta, mutta nyt vaikutti ja sillä sipuli. Ei sitä toinen voi tietää.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #78 : 14.12.11 - klo:06:07 »
Siivousta riittää. On ihan mukavaa siivota, kun ajattelee, että ei ole pakko. Voin siivota ja sitten ajatella, että nyt riittää. Ei ole niin hirveää kaaosta (niinkuin pikkulasten aikana), etteikö siitä selviäisi ihan kohtuudella.

Nyt alkaa helpottaa kuuhulluus. Onkin tässä saanut valvoa täydenkuun takia monena yönä. Isäntä yritti väittää vastaan, ettei se kuu mitään vaikuta. Ei se aina vaikuta, mutta nyt vaikutti ja sillä sipuli. Ei sitä toinen voi tietää.

Kyl vain vaikuttaa. Yhen yön valvoin umpeensa. Oli sitten  ihanaa nukahtaa iltauutisten aikaan.  Eikö vuorovesikin vaihtele kuun mukaan?  Ja meissä on sitä vettä niin kovasti paljon.  Tuleeko aivoturvotus vai mikä, en tuota tiedä... vai veteleekö vesi meittiä puoleensa.  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #79 : 14.12.11 - klo:06:48 »
menen

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #80 : 14.12.11 - klo:20:04 »
Tulin taas henkilostovuokrauksen keikkatyosta.
Maahanmuuttaja-kokit olivat tosi hauskoja ja positiivisia ja
olivat jatkuvasti tarjoamassa keikkatyolaiselle
llimpparia, energia-juomaa, leivonnaisia, kahvia yms
Tyo oli ihan kivaa risteilylta palatessa mainingin jalkeen.
Elämä on kemiaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #81 : 14.12.11 - klo:20:37 »
Piti mennä seuroihin (3. kerta eläissäni), mutta kissanhoitajani olikin sairastunut. Enkä löydä hymiövalikoimasta sitä hapannaamaa, jonka tähän haluaisin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22151
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #82 : 14.12.11 - klo:21:02 »
Olisiko tämä sopiva? :092:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #83 : 14.12.11 - klo:21:04 »
Nooh, ei se ihan noin ankarasti harmita... jollakin toisella foorumilla olen nähnyt sellaisen vähän ruskeaan vivahtavan vihreän hapannaaman, joka tuntuu sanovan "olisihan se pitänyt arvata!" Ehkä sitä seuratoimintaa täällä vielä joskus ensi vuonnakin on?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #84 : 15.12.11 - klo:10:47 »
Heräsin ja lähdin keittämään kahvia, ja huomasin kauhukseni tunnin kuluttua että olin nähnyt unta siitä että keitän kahvia.  Olin ainoastaan pannut kahviveden kiehumaan, eikä mitään oltu keitetty, kattila vain alkoi kärytä nenääni, hellan levy oli punainen, syöksyin... nyt kohta pikaa saan kahvia  :kahvi:  juodakseni.  Olipa se eläväinen uni, mokoma. Kattilani taisi palaa piloille. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #85 : 15.12.11 - klo:13:27 »
Meillä haisee taas keitetyt lantut. Tämä on kolmas satsi kun on valmistumassa. Kai sen hajun takia monet eivät tee sitä itse, mutta minä teen omalle sakille, ystäville ja myyjäisiin. Kunnon tuuletus ja siinä menevät muutkin ominaishajut vähäksi aikaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #86 : 15.12.11 - klo:14:20 »
Otsasi hiessa pitaa sinun matkustaman.
Singaporeen on saavuttu


Nyt on taas syöty legendaarista durian hedelmää, jota isaa tuoda hoyelliin. Se haisee kuin hapasilakat eli tuntt kilometrin päähän.
« Viimeksi muokattu: 15.12.11 - klo:16:17 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #87 : 15.12.11 - klo:16:03 »
Otsasu hiessa pitaa sinun matkustaman.
Singaporeen on saavuttu

No niinpa nakyy.  :003:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22151
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #88 : 15.12.11 - klo:16:16 »
Vieläkö Singapore on 'the finest state in the world, they fine everything'?

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #89 : 17.12.11 - klo:14:02 »
Ostin muutaman persimonin , ja puolitin niistä sopivasti hiukan pehmentyneen meille jälkiruuaksi.  Matti haukkasi yhden palasen ja sanoi maun olevan outo. Minä söin urheasti koko puolikkaani. Totta toisen kerran. Hampaista tuntui kiille lähtevän, suuta kirveli ja kurkku alkoi turvota.

Huuhtelin nopeasti suuni, otin kaksi suihketta Symbicortia, huuhtelin. Kauhea katkera maku edelleen, joten join punaista maitoa puoli lasillista, jopa purskuttelin sitä suussani. Ja vielä hammaspesu päälle.
Vasta kun joimme päiväkahvin pullan kanssa alkoi suu muistuttaa omaa suutani. Vieläkin on kitalaessa kirvelyä.

Soitin Prismaan ja kysyin onko tullut valituksia "myrkyllisistä" persimoneista. Yksi kuulema oli tullut viikko sitten ja näyte oli lähetetty labraan.
Ei muuta vikaa kuin että hedelmät ovat raakoja ja niissä on paljon parkkihappoa.
Samanlainen reaktio oli sillä toisellakin kysyjällä ollut.

Koko syksyn olemme herkutelleet näillä mieluisilla etelän hetelmillä, eikä mitään ikävää. Oppia tulee tälläkin iällä. Maista ensin !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)