Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet osa 3  (Luettu 47574 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mt

• ystäväkansaa
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #60 : 15.09.11 - klo:22:20 »
Ei pidä paikkansa, nykyajan koneista tehdään tahallaan semmoisia, että ne särkyvät ja toinen osa ei sovi toiseen osaan ja aina pitää ostaa uutta

Sama pätee myös useisiin isoihin tietokoneohjelmiin. Kun lisäksi "arvoketjussa" on öykkärimäinen valmistaja, öykkärimäinen maahantuoja/pääedustaja ja välinpitämätön jälleenmyyjä, niin vähemmästäkin on kapinoita alkanut.

Mt

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #61 : 16.09.11 - klo:09:26 »
 >:(  Minun sanoo siskon mies ihan samaa...   joku palanen on justiin takuuajan kestävä.  Hän tietää tämän asian kyllä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #62 : 16.09.11 - klo:09:35 »
Minulta ovat hajonneet takuuajan puitteissa yhdet kiikarit, tietokone ja televisio. Kaksi ekaa siis korjattiin ilmaiseksi ja tv:tä eivät saaneet korjattua, joten sain uuden. Telkkari lähti kuulemma Japaniin tutkittavaksi!?

Toivon, että kaikki rakkaat rakkineeni hajoaisivat takuuajan puitteissa, mitään niistä ei saisi korjattua ja saisin aina kaikki uudet ilmaiseksi  :109:

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #63 : 16.09.11 - klo:11:40 »

Rakastaa voi tuntemattakin, kun on kiinnostunut. On itsekeskeistä edellyttää automaattisesti, että toimi!, koska olen maksanut.

🇫🇮

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #64 : 16.09.11 - klo:12:50 »
  Rakastaa voi tuntemattakin, kun on kiinnostunut. On itsekeskeistä edellyttää automaattisesti, että toimi!, koska olen maksanut.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Sovitaan sitten niin, että minä olen kauhean itsekeskeinen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #65 : 16.09.11 - klo:13:00 »
...ja koneet ovat yksinkertaisesti meidän rakkaita yhteistyökumppanivälineitämme.
🇫🇮

Poissa steal

• ystäväkansaa
« Vastaus #66 : 16.09.11 - klo:14:11 »
"Uudella mantereella " osti kerran joku mies uuden auton joka oli kelvotonta Detroitin laatua.
Oli aikansa " tapellu " takuitten kanssa, ihan turhaan.
Suivaantu siitä ja nostatti autonsa vilkasliikenteisen moottoritien varrella olevan rakennuksen katolle ja siihen ison plakaatin josssa luki auton merkki, malli, hinta, ajetut kilometrit ja se jottei takuu korvaa mitään.
Jo alkoi jälleenmyyjät herätä korvaamaan takuuehtojen mukaisesti.  :) :eusa_clap: :icon_biggrin:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #67 : 16.09.11 - klo:21:27 »
Voi pyhä yksinkertaisuus. Sovitaan sitten niin, että minä olen kauhean itsekeskeinen.

Tän mie nyt jakaisin, joten Pirska kaksinkertaistuu ja yhessä olemme jo pyhä kaksinkertaisuus. On luvallista toivoa että kone toimii, vaikka takuuaika umpeutuiskin.  >:(  Voi Myyrää, mikä mäihä.  

Uskaltasko Suomes tehdä kuin Stealin jutussa... mie oon tyytyny toteamaan, että "ihmisillä on tapana puhua... tää oli huonoo mainosta..."
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Progressor

• Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
« Vastaus #68 : 16.09.11 - klo:22:13 »
Uskaltasko Suomes tehdä kuin Stealin jutussa... mie oon tyytyny toteamaan, että "ihmisillä on tapana puhua... tää oli huonoo mainosta..."

Näköjään uskaltaa: http://kuvaton.com/browse/18114/

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #69 : 19.09.11 - klo:21:44 »
Kyllä nettiliittymien kauppiaat osaavat olla KIEROJA. Edellinen mokkulayhteys minulla oli Saunalahdelta ja se oli 2 vuoden määräaikainen sopimus. Puoli vuotta se toimi moitteettomasti ja sitten se alkoi hidastella. Sitä hidastelua kesti ne loput 1½ vuotta ja olin kypsä vaihtamaan liittymän tarjoajaa. Niinpä otin DNA:n liittymän ja siihen sain uuden mokkulan, jossa on antenni. Se toimi hienosti yli puoli vuotta, mutta sitten alkoi nopeus hidastua. Mokkulassa paloi sininen ja punainen valo, Youtubea ei viitsinyt edes yrittää katsoa ja muutenkin koneen avautuminen oli tuskallisen hidasta.

Aina avulias tietokoneguru neuvoi minua ja niinpä huomasin ensin, että mokkula meni 2 G verkkoon ja nopeus oli  kymmenesosa siitä, mitä sen olisi pitänyt olla alimmillaan. Hän neuvoi minua laittamaan mokkulan asetukset siihen malliin, että se menee aina 3 G verkkoon. Nyt siinä palaa sininen valo ja se toimii nopeasti.

Epäilin, että nettiliittymän kauppaajilla on systeemi, että ensin on kuherruskuukaudet, jolloin netti toimii riittävän nopeasti ja sen jälkeen kun asiakas on jo tottunut uuteen liittymään, nopeutta pudotetaan. Jos asiakas on niin tyhmä, ettei hän tajua korjata tilannetta, niin hän saa sitten kärvistellä lopun aikaa hitaalla nopeudella ja maksaa siitä nopean liittymän maksun.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #70 : 19.09.11 - klo:22:52 »
Minulla on nettitikku(mokkula) ja siinä ei ole määräaikaista sopimusta. Kun valitin hitaudesta tuli uusi mokkula ilmanh edestä ja jopas vauhti nousi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #71 : 20.09.11 - klo:08:43 »
Meillä on semmoinen tukiasema 3 G modeemituella eli tavallaan mokkula on koko ajan päällä, ainakin siinä palaa valo. Tarkoittaako se sitä, että se vie kenttiä silloinkin, kun kone on kiinni emmekä ole netissä?
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #72 : 20.09.11 - klo:10:05 »
Meillä on semmoinen tukiasema 3 G modeemituella eli tavallaan mokkula on koko ajan päällä, ainakin siinä palaa valo. Tarkoittaako se sitä, että se vie kenttiä silloinkin, kun kone on kiinni emmekä ole netissä?

Se vie kenttää vain, kun käytät sitä, ei muulloin. Jos se on päällä ja sitä ei käytetä, se ilmoittaa itsestään verkolle, kuten mikä tahansa kännykkä merkinantokanavalla, toisin sanoen se ei silloin syö verkon kapasiteettia. Kun olet verkossa, eniten kapasiteettia tarvitsevat videot ja sitten kuvat ja vähiten normaalit tekstit. Puhe (Skype) vie yllättävän vähän kapasitetteettia kun se on niin vahvasti pakattu samoin musiikki, joka on yleensä mp3 pakattua. Todellisuudesta puheestasi (esim Skype tai ihan vakio kännykkä) lähetetään vain murto-osa ja toisessa päässä siitä muodotetaan yllättävän hyvää ja selkeää puhetta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #73 : 20.09.11 - klo:15:31 »
Olen nyt käyttänyt osin Mozilla Firefox- selainta ja osin Google Chrome -selainta. Huomasin ihmeekseni, että jälkimmäisellä ei tahdo millään onnistua Youtuben kuuntelu. Firefoxilla kuuluu aivan moitteettomasti, mutta Chromella pätkii niin pahasti, ettei kuuntelemisesta tule mitään. Tämä siis samanaikaisesti, eli vika täytyy olla selaimessa. Oletteko toiset huomanneet samaa?
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #74 : 20.09.11 - klo:15:50 »
Meillä on samantapainen käytäntö uus-vanhan pöytäradion kanssa. Olemme sitä mieltä että katkaisijassa on vikaa kun sitä on paljon napsuteltu.
Lähetys hiljenee Radio-Suomen taajuudella yks-kaks, mutta Yle kuuluu moitteetomasti. ???
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)