Pääsin tyttäreni A:n kanssa lähes koko lauantaiksi Oulun Herättäjäjuhlille. Kiitos tuosta kuuluu yhdelle kookkaalle kissiveistäjälle!

Kisunveistäjä Mauno oli ihan tosi symppis tyyppi.
Varmaan paras mitä on nuorisotyöhön,., niin ainakin ymmärisin, että hän siinäkin on mukana Lapualla.
Tosikokko ja oliko Holkonen vai kuka se toinen tyyppi ( matskun ope ) Oli juttuseuraana ja fiksua porukkaa ku mikä.
Hyvä että körttiseuroissa tulee pieneksi, niin viisaita ja koulutettua porukkaa oli taas paikalla, että tulin ainaki itte pieneksi.
Meinas tulla itku silmään, ku mami halasi,. Sit herra Tuusulasta moikkasi ja hänkin fiksu ku mikä, mut ei muuta ku moikattiin,, ois ollu kiva jutskaa Keskustan politiikasta hänen kaa ja muusta, mut pahuksen sade tuli ennen ku ehin.
Tiitisen, tai tiaisen, vai mikä sen iloisen tytön kanssa ois ollu kans mukava vaihtaa enempi sanoja, mut ohi meni sekin. Iloisen tuntuinen nuorukainen.
Myyrä ei ollut paikalla, vaikka kaipasin, mut Juhani oli ja hänen kanssaan juttu luista, kun Osku kyseli foorumin virttä ja totesin, et se satku ois kait kuvaavin,," oon tässä, en oikein tiedä missä" ja sit Juhani pisti piipuksi ja juteltiin, et armon varassa tässä porskutellaan, ja sellasta muuta puuta heinää. Mukava filosofi hänkin, mut en tietty tajunnu ku puolet mitä jutteli,.
Sanneli kävi pikkusen hermoille, mut en nostanu showta, vaik lähellä oli,.
Olihan kiva nähä tutut, Sadetta ja Leena ja muut. Ihan monta oli paikalla.
Kalistajakin on ihan hjuumorimiehiä, kun paremmin tutustuu.
Pitteepi alkaa enempi kirjuutteleen täällä, ku ihan symppis jengiä täällä.
Pahuksen Mjyyrä tulis kolostaan ja mukaan foorumi tapaamisiin. Olihan siellä vaivanenmieskin kaikkine vaivoineen..
Pikkumuumo kans ja jokunen muu ois ollu kiva nähä,. Liisakin, vaik hän vihaa mua.
Tiitin kanssa pitää alkaa lukeen sen juttuja,. harvinaisen iloisen tuntunen persoona,. Äitinsä otti askeleen taaksepäin, ku sanoin, et oon viiveisaaja? Miksköhän?