Kirjoittaja Aihe: Kiitoksen aihe  (Luettu 27759 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Vs: Kiitoksen aihe
« Vastaus #15 : 12.07.11 - klo:13:13 »
Kannan Toivoa, konkreettisesti. Ultrassa viikko sitten vilkutteli ja heitteli kuperkeikkoja 12-viikkoinen ihmistaimi.

Körttiläisen uskontunnustus: Emme saaneet lasta niin kauan kun toivoimme ihmettä. Sen sijaan Jumala antoi painonhallinnan onnistua ja 30 kiloa kevyempänä tärppäsi heti. Jumala vastaa körtille körtin kielellä.

Onnea ja Jumalan siunausta Saraille! 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #16 : 12.07.11 - klo:15:18 »
Voi sentäs, Sarai, miten mukava kuulla!

Leenan kiitosaihe tänään: Dropbox.
Leenan huomisen kiitosaihe, jos Jumala suo: Leena on mapittanut kaiken tai paljon  ja  :eusa_doh:   dropboxannut onnekkaasti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #17 : 12.07.11 - klo:18:57 »
Sarai. Isoäidilliset ja iloiset terveiset odottajalle!                                                 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #18 : 12.07.11 - klo:19:34 »
Helsingin seuratuvalla Sadetta ystävällisesti kehoitti minua vaihtamaan enemmän näköiseeni kuvaan. Se on nyt tehty. Kiitos kehoituksesta. Itseasiassa tuo on pieni pala juhlilla otetusta kuvasta eli se on ihan tuore.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #19 : 12.07.11 - klo:19:50 »
Onnea Sarai!

Hyvä Seppos, kannatti vaihtaa.
Pyryharakka

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #20 : 13.07.11 - klo:00:36 »
Paljon onnea!
Tulleeko Saraista nyt Saara?  :icon_wink:
(1. Moos. 17:15-16)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sarai

• Kotimatkalla
« Vastaus #21 : 13.07.11 - klo:08:40 »
 :icon_biggrin:

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #22 : 15.07.11 - klo:21:33 »
Tänään sain olla peltoseuroos, jokka oli samalla Jaakko Eleniuksen muistoseurat. Seurapuheet ja virrenveisuu suuren lakian, armollisen taivahan alla niin koskettavaa, notta se on nöyrän kiitoksen paikka :eusa_pray:.
Mulla oli vireot jalustalla taltioomas seuroja ja toivon viälä, että tekniikka olis pelannu ja saisin jakaa vireota seuroosta teitille. :eusa_angel:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #23 : 26.10.11 - klo:23:04 »
Yritin jo joku ilta sitten kiittää Pikkumummua ja Sepposta "veronmaksajan virrestä", mutta kiitokseni jumittui tähän koneeseen, eikä lähtenyt eteenpäin.
Nyt siis: KIITOS   :eusa_clap: 

Appeni kertoi tarinaa, että joku paikallinen isäntä oli käyttänyt tuota kakkos säkeistöä verovalituksessaan. Han muisteli sitä säkeistöä usein.
Minulla on ollut muutamia kertoja mielessäni täällä kysyä, tunteeko sitä virttä kukaan. En vain muistanut tarpeeksi sanoja, että olisin voinut mudostaa kysymyksen. Nyt se on meillä tulostettuna ja tallessa. Jes!
Pyryharakka

Poissa pikkumummu

• aralla tunnolla
« Vastaus #24 : 27.10.11 - klo:06:57 »

Kiitos  kiitos Pyryharakka, tässä virressä on muuten paljon asiaa. Minä tulostin kans ja nyt sitte oon opetellut sitä vieläkö tietäis nuotin niin sitä vois veisata yksinään autolla liikkuen.  Minä veisaan virsiä kun liikun autolla siellä saa veisata aivan täysillä niitä raudaskylän opistolla opittuja virsiä.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #25 : 27.10.11 - klo:09:57 »
Kiitän ...   no viidettä kertaa yritän saada sanoiksi...    että oli yhdet hyvät seurat.

Sain tavata siskon perheen taas paitti Neiti Kesäheinää jota tapaa harvemmin kukaan muukaan enää, on menoa hällä...  .

Minulla on vielä äiti jolle soittaa: Mitä varten te annoitte mun elätellä luuloa että minä osaan...     ja perään että anteeksi, eihän teidän syynne ole että minä elättelen luuloja... viimeksi eilen nauroimme että kenelle minä sitten soitan haukkumasoittoja kun hän kuollut on...   ja minä sanoin että asiaan on vain yksi ratkaisu:  Hänellä on sukunsa pitkäikäisyysgeenit ja elää satavuotiaaksi, minulla muuten vaan lyhytikäisgeenit...

On Jumala jolle huomauttaa että Sinähän tämän viime kädessä päätät mutta ota nyt huomioon tämä...   :003:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #26 : 27.10.11 - klo:10:13 »
   Kiitos  kiitos Pyryharakka, tässä virressä on muuten paljon asiaa. Minä tulostin kans ja nyt sitte oon opetellut sitä vieläkö tietäis nuotin niin sitä vois veisata yksinään autolla liikkuen.  Minä veisaan virsiä kun liikun autolla siellä saa veisata aivan täysillä niitä raudaskylän opistolla opittuja virsiä.

Meiltä löytyy harmonin päältä vanha koraalikirja kuin myös Siionin Virsien edellisen painoksen nuotit. Skannasin sen ja laitan sinun sähköpostiisi. En löydä mainintaa, että jossain muussa olisi sama sävel. Tämä sävel on kyllä Pohjois-Savosta, joten se voi hyvinkin olla myös jossain Siionin Virressä. Jos joku toinen tarvitsee saman nuotin, niin sähköpostia on helppo lähettää, joten sähköposti minulle niin tulee paluupostissa.
« Viimeksi muokattu: 27.10.11 - klo:10:34 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa pikkumummu

• aralla tunnolla
« Vastaus #27 : 27.10.11 - klo:11:37 »
 Kiitos Sinulle  Seppos.  Nyt pyryharakkakin veisaa tätä virttä kanssani jookos

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #28 : 27.10.11 - klo:21:11 »
Sain yhden veemäisen kirjallisen työn valmiiksi. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #29 : 28.10.11 - klo:09:49 »
Marraskuu ovella.  Se on ihana kuukausi.  Niin rauhallinen kaikin tavoin.