Kiitos Jampe. Tämä oli kyllä varsin tolkuullista tekstiä. Huvitti, kun avasin telkkarin ja askartelin joulukortteja ja etsin Siikkareista niihin tekstejä ja luin melkein heti perään sen: ... "ja pienen lapsen lailla omia töitä vailla..." ja se siis tuli heti perään...
kyseessä vain sattui olemaan sama heppu jolla aikanaan riitti samaa rohkeutta kuin nyt Pyrtsillä: oka siis kutsui minut työhuoneeseensa, levitti 5 lappua eteeni ja kysyi: Tunnetko nämä? Enhän minä tuntenut kuin kaksi ja hämärästi kolmannen. Ja itkin tietysti. Mutta sen tähden hän nauttii tiettyä kunnioitusta, käsitettävästi.
Ehkä tuo vähän sai minut hämmentymään --- tuo syksyllinen. Kun kokonaisen viikon vain tuijottaa yhteen kohtaan, ei syö, ei käy suihkussa, ei edes yritä mennä vuoteeseen, kun unitutkijathan toteavat ettei kannata, ellei unta tule --- alkoi ponteva itsenparannusohjelma, sillä jotakin hirveäähän minä olin tehnyt. Sitten rupesi miettimään että jospa täytyisikin...
Ennen oli niin selvää, että minä en muutu noin. En ylipäänsä muutu. Alan enintään kuvitella itsestäni vaikka mitä.
..................................................................
Edelleenkään en pidä ketjujen tutkimista ollenkaan pahana, monestakaan syystä, olen jo uteliaskin näkemään olenko muuten taipuvainen loukkaamaan, nettikeskustelua tuskin voi osata liikaa, ja no niin, tietty minulla on se unelma että paranisin. Luulen että kaikki on hyvin kunhan suostun luopumaan siitä toiveesta, koska mielestäni olen sitä pyytänyt ja vastauksen saanut. Se on minun tieni, eikä Jumala tee mitään tietämättään... sitten täytyy ratkaista sen tuottama haitta, eli vähän mietittävä häiritseekö se täällä ja siihenhän on myös aivan sallittua sekä antaa miel. yksit.post. kannanotoija silloin jos ne on "kyllä haittaa", sillä foorumi on minusta sen verran arvokas asia ettei saa antaa yhden kirjaimellisesti tajuttoman sitä kaaostaa.
Siis helpottaisin vähän ylläpidon tehtävää --- jolle todella peli on auki, kun nyt sen ketjun luin.
Mutta yhtä toivoisin. Joka on tätä mieltä, kirjoittaisi minulle itselleni! Ei ainakaan ainoastaan selkäni takana Sepolle eli reilua peliä --- se olisi jo minulle iso asia. Vakuutan, että se otetaan huomioon.