Niinpä, Pirska. Sitä yksimielisyyttä, toistemme puolesta rukoilemista ja toinen toisemme kunnioittamista suorastaan naurettavuuksiin asti kärtin täällä jo ennen vaaleja. Luehan tekstini ja mieti niitä.
Se ei kyllä olisi johtanut siihen että kukaan täällä olisi alkanut minua "etoa" - toisin äänestäväthän ne instanssit valitsivat. Ei liioin mihinkään testeihin. Että oivalletaanko ettei kirkko saa siunata mitä kukakin keksii... minusta se oli tarkoitushakuinen. Olisit edes rehellinen.
Mihin nyt ollaankaan menossa? Luotin siinäkin asiassa Jumalaan.
Samoin, yksikään ei ole nimennyt Sinua kenenkään poisajajaksi,vihjailujen etsimelle tämä ei voi olla syynä, vanhoista tapahtumista en tiedä, kyllä kirkosta lähtee omasta halustaan, kun ei jaksa... konditonaali pois siis(olisisin ajamassa)... joskus ymmärtää lähteä ajamattakin. Nämä ihmiset, jotka ovat noin varmoja ovat vain tavallisesti myös aika kovia. He ovat minulle yksin kertaisesti toisaalta liian pyhiä --- minä en pärjää heidän seurassaan --- toisaalta liian pelottavia. Hauraampi ja huonompi ei vain jaksa.
Rukoilin ja sitkeästi, että osaisin suhtautua homoihin kuten Herran omat pyhät, kun he olivat niin varmasti oikeassa--- yhä vain näin edessäni juuri sellaisen joukon, josta Vikström radiopuneessaan puhuu. Kuuntelin linkin ja itkin. Se oli liikaa, että siis, se kokemus että tätä pyysit -- mene heidän luokseen ja sano samoin, enhän minä voi kun se on "epäraamatullista" , pelkkää tunteliuteologiaa ja syntiä, ilman muuta. Helvettiin joudun joka tapauksessa, sen olen kuullut tarpeeksi monta kertaa, mutten voi mennä...
On tietysti muutakin surua juuri nyt mutta näitä kovia, toisten "epäonnistumiselle" tuulettavia pyhimyksiä en jaksa itse. Olisin tarvinnut syntisemmän seurueen -.-- pakkohan oli lopulta uskoa olevansa väärässä kun Raamattu sanoo niin ja Raamattu sanoo näin. Mitä tämä nyt sitten on etten tunne Raamattua kovin hyvin??
Jätti Herra rukoukset kuulematta, kun kehoitti entistä enemmän olemaan juuri heikoimpien tukena,mieleen palasi juuri vääriä raamatunlauseitta ja kokonaisuuksia Lutherin ajatus Jumalasta kätkeytymässä vastakohtaansa... taisi olla Perkeleenm ääni. Lopetinm rukoilemisen kun lopputulos on tämä. Ja kun nämä etovat liberaalit olivat hiljaisempia ja epäövarmempia,m mietiskelevämpiä-, ei ollut pasuunan ääni voimakas, niin eihän voi olla mahdollista että he oikeassa olisivat.