Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 10  (Luettu 40841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #120 : 12.11.10 - klo:17:35 »

Vieläkö hippiäisen nenä vuotaa?

Foorumilaisista on jo aika moni potemassa. Tsemppiä kaikille. :053:

Kiitos tsempistä  :) Kovin on tukkoinen olo yhäkin, parempi ja huonompi päivä näköjään vuorottelee, onneks sattuu maanantaille parempi  :023:

Sinnittelyjä - joko pöpön kanssa tai pöpöä vastaan!  :kahvi:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 12.11.10 - klo:22:47 »
 :-\  Sitten kun joku viisas ehtii ja jaksaa hän valistakoon Leenaa: Avast on nyt ostettu, minusta se ei ollut kallis, mutta kun minun koneeni ei anna tehdä sitä temppua että sen saisi klikattua viimeiseksi vielä aktivoitumaan. Kas kun koneen  suojaus estää sen. Ensin minul oli tämä imuroitu avast mutta sitten hän alkoi huomautella että se on voimissaan enää kaksi viikkoa ja käski ostaa.  Leena osti. Mutta nortoniin veeraten... ja nytr nlortonista tulee jokin hyvin ihmeellinen huomautus että olette poistanut älykkään virustorjunnan, ja toinen  perään että koneenne voi nyt sitten vaikka lentää Marsiin tai muuta epätavallista. Leena ei pidä tämmöisestä  >:(.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #122 : 12.11.10 - klo:23:29 »
Nortoni pitääs vissihin saara kitkettyä juurinensa irti pyärimästä ennen Avastin asennusta. Mulla Avastin free versio on toiminu moitteetta eikä maksullista versiota oo pakolla vaatinu. Minäkin oon noviisi näis nörtti hommiis ja nyt tarttisit Sepen neuvoja. :107:

Tänäkin talavena oon varustautunu flunssan toriuntahan Tyrninmarioolla ja tiätysti ree-vitamiinia nappaan pillerin päiväs. Väittävät että Ree (D) vitamiini antaa paremman vastustuskyvyn flunssahan ja muihin tautiihin ku C- ym. vitamiinit.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 13.11.10 - klo:08:57 »
Minä olen lusikoinut ruusunmarjaa ja napannut myös D-vitamiinia+kalkkiD-vitamiinia. Yhteismäärä on ollut kuitenkin vain 15 mg ja eilen kuulin että pitäisi olla 20 tai yli. Lisäsin iltalääkkeisiin vielä yhden pillerin a 7,5 mg.

Silti tuli tämä räkä-kurkku-heikotuslunssa.

En voinut olla suukottelematta pikku-Lottaa vaikka hänen nenu vuosi. Lapsista olen saanut pahimmat tartunnat. En taidakaan päästä huomena Herttoniemeen sukulounaalle kun sinne on tulossa vajaan kolmenviikon ikäinen pikku-Lalli.
                                                                                                                                   :022:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 13.11.10 - klo:13:58 »
Kävin äsköön ostamas uuret housut ja talavitakin kummilikalle, kun vanhat oli aivan kittanat.
6,5-vuatiaalle piti olla 150-numeron vermehet! Likka on tullu liikaa setähänsä. :003:

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #125 : 13.11.10 - klo:16:33 »
Ko malli tosi pieni tai tyttä tosi iso, meillä 7½v poika, menee 0 - kasvukäyrällä ja vaatteet  keskimäärin 128cm. Joistakin menee vielä 122cm ja joissakin mennään jo 134 cm:ssä.  :017:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #126 : 13.11.10 - klo:18:13 »
 >:( Mikähän erittäin ihmeellinen tempaus tämä taas on olevinaan: Minä kirjoitan kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä ensinnäkin tämä erittäin typerä Windows seiska siis vaiktaa fonttikoon, sitten  marginaalikoon, ja minä yritän vaihtaa takaisin se rupeaa kieltäytymään kokonaan. Word lopetti. Odotamme saako tekstin  palautettua vai mitä. No sai. Ja printtasi ja tuli kyllä kiire saada se tikulle. Sain. Mutta minäminäminä... Ei näin saa tehdä ihmiselle!  Niin hyvä teksti jumalarepresentaatioista Bonhoefferin runoudessa. Ja kun juuri meinasin että tästänäin Leena pääsee etenemään... Leena klirjoittaa hänern tunteistaan ni-in kauniisti että jokainen IT-KEE.  

Se onneton tietysti on itse painanut jotakin namiskaa... minähän päästin sen oluelle kuten  Aaveiden  kesken -ketjusta voitte todeta. Annoin parikymppiä ja se on huono kestämään alkoholia...mutta lohdutukseksi... on tietenkin lipittänyt koko rahalla.. . Se vihaa juoruilua ja tämä tapahtui siis sillä silmänräpäyksellä...

Mutta minun on siirtäminen koko juttu uudelle tyhjälle arkille enkä minä PIDÄ siitä. Niin oletan. Jos olisikin yksi sivu mutta on useampikymmenen.
« Viimeksi muokattu: 13.11.10 - klo:18:18 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #127 : 13.11.10 - klo:18:20 »
Kävin äsköön ostamas uuret housut ja talavitakin kummilikalle, kun vanhat oli aivan kittanat.
6,5-vuatiaalle piti olla 150-numeron vermehet! Likka on tullu liikaa setähänsä. :003:

Toivottavasti kummilikka ei kuule liikaa vaatteidensa koosta. Minunkin tuttavapiirissäni on aikuisia 34 kiloisesta yli 200 kiloiseen ja kaikkea siltä väliltä. Meitä on moneksi, mutta ei vertailla liikaa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #128 : 13.11.10 - klo:18:28 »
>:( Mikähän erittäin ihmeellinen tempaus tämä taas on olevinaan: Minä kirjoitan kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä ensinnäkin tämä erittäin typerä Windows seiska siis vaiktaa fonttikoon, sitten  marginaalikoon, ja minä yritän vaihtaa takaisin se rupeaa kieltäytymään kokonaan. Word lopetti. Odotamme saako tekstin  palautettua vai mitä. No sai. Ja printtasi ja tuli kyllä kiire saada se tikulle. Sain. Mutta minäminäminä... Ei näin saa tehdä ihmiselle!  Niin hyvä teksti jumalarepresentaatioista Bonhoefferin runoudessa. Ja kun juuri meinasin että tästänäin Leena pääsee etenemään... Leena klirjoittaa hänern tunteistaan ni-in kauniisti että jokainen IT-KEE.  

Se onneton tietysti on itse painanut jotakin namiskaa... minähän päästin sen oluelle kuten  Aaveiden  kesken -ketjusta voitte todeta. Annoin parikymppiä ja se on huono kestämään alkoholia...mutta lohdutukseksi... on tietenkin lipittänyt koko rahalla.. . Se vihaa juoruilua ja tämä tapahtui siis sillä silmänräpäyksellä...

Mutta minun on siirtäminen koko juttu uudelle tyhjälle arkille enkä minä PIDÄ siitä. Niin oletan. Jos olisikin yksi sivu mutta on useampikymmenen.

Vähän kuulostaa, että vika ei ole Windows 7:ssä vaan siinä Wordissa. Minulla on Windows Vista ja Word 2007. Minullakin Word vaihtaa hyvin herkästi fonttikoon ja tarjoaa aina sitä Calibri -leipätekstiä fontiksi, vaikka inhoan sitä sydämeni pohjasta. Kun valitsen fontin ja muutan välillä fonttikokoa, niin Arial muuttuu Calibriksi ihan suit sait. Sanovat, että Word on huono siksi, että siihen on koko ajan tehty muutoksia vanhan päälle. Näin meitä narutetaan. Hintaa ne kyllä osaavat periä ohjelmasta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 13.11.10 - klo:19:32 »
Kummilikka on mulla yäkyläs ja mittasin pituureksi nyt 136cm. Vaattehia on ollu hankala saara, kun likka on viälä pulskan pualeenen.
Serkulla on 12v poika jolla on elopainoa kertyny 100kg ja miähen mitta pituuttakin.
Toisen serkun poika Olli Lampi on 17v nyrkkeelly SM-tasolla raskahas sarias ja pituutta oli jo silloon vajaa pari metriä.
Mun miälestä oli eresvastuutonta laittaa 17v poikaa kehään sellaasten tyrmääjien kaas ku Robert Helenius.  >:(
Pronssia ja turpihin tuli. http://www.boxing.fi/sivu.php?lid=431&lan=2

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 14.11.10 - klo:00:15 »
Vähän kuulostaa, että vika ei ole Windows 7:ssä vaan siinä Wordissa. Minulla on Windows Vista ja Word 2007. Minullakin Word vaihtaa hyvin herkästi fonttikoon ja tarjoaa aina sitä Calibri -leipätekstiä fontiksi, vaikka inhoan sitä sydämeni pohjasta. Kun valitsen fontin ja muutan välillä fonttikokoa, niin Arial muuttuu Calibriksi ihan suit sait. Sanovat, että Word on huono siksi, että siihen on koko ajan tehty muutoksia vanhan päälle. Näin meitä narutetaan. Hintaa ne kyllä osaavat periä ohjelmasta.
Tasan uskon, ja olet täysin oikeassa Word se vain muuten lakkaa toimimasta kun lisäisi sivunumerot!  Kivakiva,.oikeinkin kiva. Leena ei HYVÄKSY  >:(   tällaisia ohjelmia jotka tekevät  mitä huvittaa, Leena repii pelihousut kanssa    Leena inhoaa kaikkia tällaisia päättömyyksiä  >:( 
Minä tahdon jonkin muun ohjelman nyt hetipaikalla. Tai aika pian. Mikä olisi ja mistä niitä saa? 

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 14.11.10 - klo:00:36 »
Jaaha, ei siihen sitten mennytkään kuin tämä päivä jotenkin tarkoin. Piti viedä roskikset; tuossahan nuo ovat. Olkoot. NYT minä tunnen Dietrich Bonhoefferin. Mitä minä tonttu menin ja kirjoitin..., no olkoon. Minä teen  uuden. Kunnollisen. Kumma kuinka toisesta kirjoittaessaan oppii tuntemaan itseään. Kai tätä hommaa oppiikin. Ei tarvitse kirjoittaa itsestään, vaikka vähän ajattelisi. Voi Leenaa. Leenaa surettaa nyt, sillä ei tarvita ääriolosuhteita kertomaan millainen on... pahalainen. Ei olisi tainnut tulla natsin uhria, natsi, minä pelkään. :'(  Pelottavinta onkin sijoittaa itsensä johonkin ja kysyä: Kuinka sinun olisi käynyt tuossa tilanteessa?  Sen näkee pienemmissäkin valinnoissa. Kärsimys ei ole vaarallista, mutta synti on, ja onhan se vähän ikävää nähdä koko elämänsä... :'(   no niin.  Kyllä minä vähän arvelen, että Jumala antoi tämän kirjan (siis, nämä kaksi hyllymetrillistä kirjoja) käteen, ihan kuin Lutherin teokset annettiin Bonhoefferin käteen. Suuret miehet eivät kai ikinä huomaa olevansa suuria, eihän hänkään,. Mutta se oli hänelle niin yksi lysti, kunhan Jumala ympäröi hänet. Minä löysin hurjasti kaikkea uutta, kun ei ollut viittä ihmistä neuvomassa ja häiritsemässä minua.

Vaikka olen minä miettinytkin.   Tässä olisi kyllä mitä leimallisin körtti.   Katumus ja kiitollisuus on se tie jota tullaan Jumalan luo, sillä terveet eivät tarvitse parantajaa vaan sairaat... katumus on koko mielen kääntymistä Parantajan puoleen... ja kiitollisuus varmin keino häätää katkeruus vielä lisäksi. Voi miten minä olen hyvilläni. Niin moni asia on loksahdellut kohdalleen. Hyvin käytetty päivä... kiitos, Jumala.  Aika monta riviä tein kirjaimia, Isä. Kiitos kirjoista ja kiitos lukutaidosta ja kirjoitustaidosta, muistuta että minä kirjoitan Rosalle joulukirjeen... kiitos Rosasta, on niin kiva kirjoittaa päiväntasaajalle pimeistä päivistä... se ei usko, Rosa... , kiitos katumuksesta ja kiitollisuudesta, kiitos siitä että on ollut vähän kärsimystä, muuten kyllä inhoaisin itseäni vielä syvemmin. Minä en kai ymmärtäisi mitään enkä ketään...nyt josklus tuntuu ettei tämä ihan pelkkää mielihyvän metsästystä ollut... tajuttomana en ehtinyt tehdä mitään pahaa...  kiitos siitä syksyisestä, sen jälkeen kaikki on ollut vähän toisin.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 14.11.10 - klo:08:33 »
Onnittelen Leenaa yön hiljaisuudessa löydetystä pelastuksen ja parannuksen sanomasta. Sitä oli ihana lukea. Minullekin nämä ovat selvinneet samoin, mutta pitkässä kokemuksien prosessissa.
Kärsimys, katumus ja kiitos= Kristuksen työtä puolestamme.  :052:  sisarellinen rutistus Riitalta
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #133 : 14.11.10 - klo:09:10 »
Kiitos Riitalle!  Mutta kuinka kestää suru menneistä erehdyksistä? Enhän tiedä onko Riitalla surtavaa...  ja se oli kyllä myös se syksyllinen kummallinen kokemus, nähdä itsensä jostakin, olla irti itsestään enkä minä usko semmoisiin kokemuksiin, vaikka ne tapahtuisi itselle  >:(   eikä minusta tullut tippaakan parempaa mutta minä haluaisi olla hyvä... puhfas... sitä on vähän vaikeaa selittää.
Tapiolassa on Herättäjän kirkkopyhä ja seurat. Rämpisiköhän sinne. Olisi hyvä ehkä olla nyt heti säntäämättä kirjoittamaan. Nyt osaan. Kontekstin löydän vielä niin hyvä tulee.

Kunhan ei onniteltaisi liian aikaisin... minä vasta löysin Bonhoefferin uskon, ja ymmärsin mitä pyytää itselle, mutta suoraan sanoen, minun polveno tärisevät, kun menen pyytämään semmoisia. Kuitenkin, niin luulen se on tie, jota halutaan meidän kulkevan.  Luin eilen Aamosta: Lakatkaa tekemästä pahaa... tehkää hyvä... se saapui kyllä kuin sinetiksi mieleen. Näin myös.
« Viimeksi muokattu: 14.11.10 - klo:09:13 kirjoittanut Leena »

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 14.11.10 - klo:09:17 »
Mutta uh miten väsyttää. Taas koko päivän rutistus. Käy työstä. Mutta siinä se on, katselen hellästi: Jumalarepresentaatiot Dietrich Bonhoefferin runoissa objektisunhdekoulukunnan tarkastelukulman valossa.  Ei yhtääön niin mutkikasta kuin miltä kuul.ostaa, kun, Leena selittää aivan kaiken... onhan se pitkänpuoleinen kun tilattiin 2-6 sivua ja nyt on 31...  Leena tarvisi tilaa.