Kirjoittaja Aihe: Tänään 4  (Luettu 50931 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yvonne May

• Kuulee veisuun Pirtistä
Vs: Tänään 4
« Vastaus #120 : 24.05.10 - klo:14:45 »
Koko päivän on satanut.  Suunnittelin ikkunanpesua, mutta se nyt jäi.  Yhtään ei tuule, sade putoaa ihan kohtisuoraan.  Voi miten ruoho viheriöi!
Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 24.05.10 - klo:14:49 »
Koko päivän on satanut.  Suunnittelin ikkunanpesua, mutta se nyt jäi.  Yhtään ei tuule, sade putoaa ihan kohtisuoraan.  Voi miten ruoho viheriöi!

Samat eilen täällä... otin rusinan, se helpotti  :003:.  Olkoot likaisia  :003:.

Vaikka on kyllä hienoa katsella niistä kun ne on sinnepäin kirkkaat.  Jukra!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #122 : 24.05.10 - klo:14:51 »

Täällä ei ole satanut kuin varhain aamulla ja vaimo on pessyt ikkunoita koko päivän.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Yvonne May

• Kuulee veisuun Pirtistä
« Vastaus #123 : 24.05.10 - klo:14:55 »
Täällä ei ole satanut kuin varhain aamulla ja vaimo on pessyt ikkunoita koko päivän.

Joo, se on tämä kevät sellaista aikaa, joka laittaa meidät akkaihmiset putsaustuulelle! 
Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 24.05.10 - klo:15:19 »
Joo, se on tämä kevät sellaista aikaa, joka laittaa meidät akkaihmiset putsaustuulelle! 
Ainut että piti repiä aamuvarhaisella taas kukkaviljelmät ja tuijat katon alle suojaan, kun ne ei rajattomiin vettä kestä. Sikälis harmi, että kyllähän minä ne näen mutta kun ajatus oli että ne olisi naapurien iloksi...niinkuin ne elokuun värilliset lyhdyt.
Että tervetuloa kotiin ja silleen.

Minäminäminä  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #125 : 24.05.10 - klo:16:14 »
Tulemme Lauttasaareen mielellämme. :003:
Acta, non verba.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #126 : 24.05.10 - klo:18:04 »
on minulla koti niin sekaisin etten usko kellään teillä olevan lähellekään tällaista sekamelskaa  :003:

Eikä huvita siivota, pompin vaan lehtikasojen ja 'purkamattomien' kassien yli, imurikin keskellä olkkaria, ei näy yksinään liiikkuvan. Trait trait rallallaaaa 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #127 : 24.05.10 - klo:18:42 »
Tulemme Lauttasaareen mielellämme. :003:
Kukapa ei mutta kun minä asun Malmilla... :003: :003: ja tännekin tartteis ne läpinäkyvät ikkunat...ja sa-taa

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 24.05.10 - klo:19:25 »
Tästä päivästä tulikin sitten Lotta-päivä.Olivat tulleet meidän ostoksilla ollessamme, lapsenlapsi, Lotta ja kaksi Bourbonenseisojaa.
Koiranulkoilutusta ja Lotan kanssa seurustelua piisasi.

Lonkka on kipeänä ja polvia kolottaa. Olen kuin ilmapuntari. Aina sateella sama juttu. Voltarenia kuluu.

Minä minä minä ja Lotta Lotta Lotta... ja Basso!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 24.05.10 - klo:19:25 »
Sain viimeinki aikaseksi tilata huusholliini komerosysteemin!
Mulla ei ole täällä yhtään komeroa  :icon_eek:
(tämä ei ole valitus vaan toteamus, itsepähän olen purkanut jokíkisen)
 - valinta osui pohojanmaalle mirrorlineen, josta tulee nyt tämä ensimmäinen.
Kiva juttu kun saa imurin pois keskeltä olohuoneen lattiaa :102:

Jos tämä komerosysteemi on hyvä ja toimiva, seuraavaksi vaatteet pääsevät
tuolien päältä, ovien karmeilta ja lattialta nätisti hyllyille...
...tavan huushollerska... :003:
Herra armahda.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 24.05.10 - klo:19:28 »
Tästä päivästä tulikin sitten Lotta-päivä.Olivat tulleet meidän ostoksilla ollessamme, lapsenlapsi, Lotta ja kaksi Bourbonenseisojaa.
Koiranulkoilutusta ja Lotan kanssa seurustelua piisasi.

Lonkka on kipeänä ja polvia kolottaa. Olen kuin ilmapuntari. Aina sateella sama juttu. Voltarenia kuluu.

Minä minä minä ja Lotta Lotta Lotta... ja Basso!

Kurjaa tuo kipu! Mutta terkut kaikille ja eritoten Bassolle! Eikös B. ollut kohtalotoveri? Mainitse että toivon sinne hyvää taudin hoitotasapainoa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 24.05.10 - klo:19:33 »
Sain viimeinki aikaseksi tilata huusholliini komerosysteemin!
Mulla ei ole täällä yhtään komeroa  :icon_eek:
(tämä ei ole valitus vaan toteamus, itsepähän olen purkanut jokíkisen)
 - valinta osui pohojanmaalle mirrorlineen, josta tulee nyt tämä ensimmäinen.
Kiva juttu kun saa imurin pois keskeltä olohuoneen lattiaa :102:

Jos tämä komerosysteemi on hyvä ja toimiva, seuraavaksi vaatteet pääsevät
tuolien päältä, ovien karmeilta ja lattialta nätisti hyllyille...
...tavan huushollerska... :003:

On ihanaa kun komeroinen loistaa. Onnittelut komeroiden johdosta. Täällä siivottu kohta!
:026:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 24.05.10 - klo:19:38 »
Kiitos Leena!

Kyllä vain, Basson resepti-asioilla oltiin myös ja erikoisruokaa haettiin eläinlääkäriltä ja hallista. Diapam-suppoja on oltava varalla. Niitä ei ole paljon Barbivetin lisäksi tarvittu. Viime lauantaina tuli illalla sen nukahdettua kohtaus ja jouduin laittamaan kaksi suppoa. Ensimmäisen se meni heti ulostamaan, mutta toinen pysyi ja saimme nukkua yön rauhassa.

Tänään juttelin Basson omalääkärin kanssa varoiksi siitä viimeisestä käynnistä.
Se on sitten oma päätöksemme, he auttavat. Kovaa minulle, elämästä eläimen kanssa on huolta, vaivaa ja rahanmenoja, mutta Basso on minulle enemmän kuin lemmikki.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

• Vieras
« Vastaus #133 : 24.05.10 - klo:20:04 »

Niin näköjään... :003:, nimittäin minäkin siivosin. Mutta olenkin joidenkin arvelujen mukaan nainen; ei auta, vaikka kuinka puhuisi ruokottomia. :003:

No, nyt on tyytyväinen mieli ja puhdas koti lukuunottamatta kylppäriä jonka pesen huomenna - jos Jumala suo. Matot piti raahata ulos kahdessa erässä koska niitä on sen verran paljon ja varon vähäsen tuota keinolonkkaa. Sillä ei saa nostella mahdottomia. Täällä on ollut melkeinhelle ja hikistä hommaahan tuo oli.

Tällä viikolla aion pestä ikkunat! :002:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 24.05.10 - klo:20:08 »

Eikä huvita siivota, pompin vaan lehtikasojen ja 'purkamattomien' kassien yli, imurikin keskellä olkkaria, ei näy yksinään liiikkuvan. Trait trait rallallaaaa 

Mitä ilmeisemmin ei päde minuun  :eusa_angel:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)