Kirjoittaja Aihe: Eilen  (Luettu 51533 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mt

• ystäväkansaa
Vs: Eilen
« Vastaus #105 : 04.09.11 - klo:09:01 »
Olen lähettänyt sinne spostia, mutta vastausta ei kuulu. Vähäsen epäilyttää koko homma kun järjestö on niin tuntematon Suomessa - jotain kolmisenkymmentä jäsentä vaan ja jäseneksi hyväksytään. Voi jäädä meikäläiseltä haaveeksi päästä "parempiin piireihin" jos ne tutkii taustat. Onkohan mulla rikosrekisteri  :eusa_think: ja jos niin onko menny vanhaksi?  Täytynee tyytyä körtteihin  :003:

Säännöt ovat ihan tavalliset, sekin pykälä että jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö joka... Myönteistä on se, että säännöt sekä hallituksen kokoonpano selviävät sivuilta.

Mt

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #106 : 04.09.11 - klo:12:20 »
Olen lähettänyt sinne spostia, mutta vastausta ei kuulu. Vähäsen epäilyttää koko homma kun järjestö on niin tuntematon Suomessa - jotain kolmisenkymmentä jäsentä vaan ja jäseneksi hyväksytään. Voi jäädä meikäläiseltä haaveeksi päästä "parempiin piireihin" jos ne tutkii taustat. Onkohan mulla rikosrekisteri  :eusa_think: ja jos niin onko menny vanhaksi?  Täytynee tyytyä körtteihin  :003:

Finaali kirjoituksessa oli ihan viisas, mutta luulen, että kyseisen yhdistyksen hallitus, joka hyväksyy jäsenanomukset kokoontuu enintään kerran kuussa. Todennäköisesti se kokoontuu harvemmin. Tämä kasvattaa malttia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #107 : 10.09.11 - klo:12:07 »
Eilen kävin tutustumassa pojantyttäreeni, joka oli vielä syntymäpäivilläni äitinsä sisällä. Osoittautui tummakutriseksi kaunottareksi.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #108 : 10.09.11 - klo:13:12 »
Ihme, aina uus! 
Viiden pienen tummakutrisena syntyneen  tytön äiti, mummi ja iso-mummi. Kaikki ovat muuttuneet pellavapäiksi.   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa AKUANKKA313

• ystäväkansaa
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
« Vastaus #109 : 14.09.11 - klo:09:43 »
Nyt joudun kertomaan ahdistavan jutun
eilisesta illasta. Olin akuutti psyk. osastolla
ja puhuin illalla tv:n katsomisen lomassa
Joulu-koriste enkelistani, jota pidan ympari
vuotta turvani iltaisin valo siihen kohdistettuna,
niin alkoi tapahtua pelottavia asioita.
Muslimi mies rikkoi tuolin, hakkaamalla sita
seinaa vasten. Meinasin nukkua vessassa lukkojen takana.
Elämä on kemiaa.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 14.09.11 - klo:12:29 »
Outoa. Uskovathan muslimitkin enkeleihin. Olikohan se joulu, joka laukaisi tuollaisen raivon?

Sekin voi olla mahdollista, ettei mies reagoinut mihinkään osastolla tapahtuneeseen ja sanottuun, vaan pimahti aivan omien ajatustensa vuoksi.

Enkelisi oli kuitenkin paikalla.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #111 : 19.09.11 - klo:07:44 »
Eilen osallituin Tyyne-11 suuronnettomuusharjoitukseen liikenteenohjaajana, lähes aitiopaikalta pääsin seuraaman pelastuslaitoksen uskomattoman rauhallista ja määrätietoista työskentelyä "ammonjakkionnettomuuden" aikana. :eusa_clap: Lauantai tuli käytettyä itsensä suojaamisen harjoitteluun; kuinka suojaat itsesi eri tilanteissa sekä kuinka käytät kaasunaamaria oikein. Myös liikkuminen sen kanssa tuli tutuksi. Nyt sitten tiedän senkin mitä poika tekee viikot armeijassa, :017: siis tuleva suojelutiedustelia.  :023:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 19.09.11 - klo:08:12 »
Oli mukava kirkkopyhä. Mie oon ihan ominpäin löytäny ystävän eli taas tavattiin Herättäjäjuhlien kämppiksen kanssa. Mutta muutenki valla ihmeellistä oli. Dosentti keikkui laukunhihnalla kun otin yhen kirjan väliaikalukemiseksi - söivät keittoa ennen seuroja enkä ollu varma syönkö -  ja pappi saarnas siteeraamal häne Nachfolgeaan, olimme hyvin liikuttuneita  :026:  hän on yhä hieman tohkeissaan.  :026:  valvotti minua yön kun jankutti että pitää kiireesti kirjottaa... tästä en pidä... hän sai saman aikaan viimeksi, eikä hosumalla synny tulosta.  
Mutta seurapuhe oli hyvä, kaikkikin mutta tämä Lapualta tuotu, kun puhuttiin yksiköstä ja monikosta. Nii-in. Minä rukoilen miljoonien puolesta, mutta miljoonat rukoilevat minun puolestani.  

Sepä oli ajatus, joka auttaa, milloin on hengellisesti alakuloinen aika. Minä kuulun Kristuksen kirkkoon, enkä ole mikään minäminäminä. Minä ole me, ja meihin on hyvä ja turvallinen  kuulua, meidän puolestamme rukoillaan kaikkialla jossakin, joku saattaa mainita nimeni, mutta suurimmassa osassa olen nimettömänä' mukana.  Tämä on jonkin unkarilaisen runoilijan oivallus, Sannelin heiniä, kenen... tahtosin tietää.
« Viimeksi muokattu: 19.09.11 - klo:08:16 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 19.09.11 - klo:08:16 »

Rovasti kuittaa.
🇫🇮

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #114 : 19.09.11 - klo:08:20 »
Eilen osallituin Tyyne-11 suuronnettomuusharjoitukseen liikenteenohjaajana, lähes aitiopaikalta pääsin seuraaman pelastuslaitoksen uskomattoman rauhallista ja määrätietoista työskentelyä "ammonjakkionnettomuuden" aikana. :eusa_clap: Lauantai tuli käytettyä itsensä suojaamisen harjoitteluun; kuinka suojaat itsesi eri tilanteissa sekä kuinka käytät kaasunaamaria oikein. Myös liikkuminen sen kanssa tuli tutuksi. Nyt sitten tiedän senkin mitä poika tekee viikot armeijassa, :017: siis tuleva suojelutiedustelia.  :023:

Aiheesta lisää:

https://www.mpk.fi/Default.aspx?tabid=171&tap=0&ryhma=P%C3%A4ij%C3%A4t-H%C3%A4me
🇫🇮

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #115 : 19.09.11 - klo:08:24 »
Pekka V . tuttu sivu, kursseja tulee käytyä aina kun sopiva aihe ja käytettävä aika kohtaavat. Seuraavaksi Maanpuolutussoittokuntien katselmuksen muonitusvastaana toimiminen.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #116 : 19.09.11 - klo:08:25 »
Tänään aloitan mökkikaudella rästiin jääneet ystävien tapaamiset. Eilen soitin kolme puhelua perä-perää ja varasin "vastaanotto-aikoja".

Korven yksinäisyydestä vilkkaaseen yhteisöllisyyteen. Tämä on vuoden kiertokulkua.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 25.09.11 - klo:04:47 »
Olenpa näemmä nukahtanu eilen kirjotuspöytäni äärelle läppäri auki ja iltalääkkeet ottamatta. Höh. Joskus tulee olo että tekee mieli sanoa kaikille jotain kaunista minkä he ansainneetki ovat. Olette paljon olleet mielessäni eilen kaikki.   Onneksi varmaan ei ole niskat ja käsivarret niin kipeet huomena (tänään)   kuin minulla.  Olenpa iloinen puolestanne!  Muistaakseni aattelin että pitäs oikeastansa mennä nukkumaan.  En tainnu mennä sitten.

Jos ette kirkkoon kerkiä niin älkää kuunnelko jumalanpalvelusta vaan katselkaa, saatte kuunnella jyrisevää veisuuta!  Areenalta myös.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #118 : 05.11.11 - klo:11:56 »

lasillinen kuoharia..
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #119 : 05.11.11 - klo:21:33 »
Piettiin nenäpäiväkekkereitä Lankilassa....ainut vaan että eräskin vatipää  kuvitteli sen näemmä tarkoittavan, että otetaan kisaa siitä kuinka monta saa lyötyä kuonoon....  :018: Siinä vaiheessa, kun tämä "arjensankarimme" onnistui huitasemaan avokädellä Tiitiä, Tiitin Pikku Myy vaihde meni automaattisena päälle ja löysin itseni viereisen pöydän päältä messuamasta kädet lanteilla, että ;" NAISTA EI LYÖDÄ EIKÄ HUIDOTA! IKINÄ!!!" tämän ilmoitusluontoisen palopuheen jälkeen laskeuduin pöydältä ja livahdin takavasemmalle rauhoittumaan....  :003: Ainut vaan että tämä viisasten juomasta ilmeisen "viisastunut" mies intoutui vielä kiskomaan altani tuolin niin, että nyt on TAAS selkä sijoiltaan, eikä naurata yhtään!  :067:  :074: :076: :097: