Kirjoittaja Aihe: Tilanne katsaus.  (Luettu 35123 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

• Vieras
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #15 : 17.11.09 - klo:20:52 »
Nyt on liikettä... :023:

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #16 : 18.11.09 - klo:19:20 »
Kohta alkaa tykitys täsmä sellaisilla :067: :073: :repee2:

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #17 : 19.11.09 - klo:16:49 »
Hmm... Kalistajakin on ehtinyt kiireiltään avamaan foorumin :icon_wink:
Minulla on vapaata ensiviikolla "äijä", mennääkö borkalle :kahvi:
 :icon_cool:

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #18 : 23.11.09 - klo:10:51 »
Ukko hinaa Silja Europaa Turkuun   :icon_wink:

ps.http://yle.fi/uutiset/

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #19 : 26.11.09 - klo:17:42 »
Benkkuuuu...  :eusa_whistle: Päivitys?  :024:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #20 : 26.11.09 - klo:20:30 »
Benkkuuuu...  :eusa_whistle: Päivitys?  :024:

Olisikohan syylinen Suomen ja koko Euroopan pienikokoisin lintu... Havumetsien pyöreä, touhukas pallero  :icon_wink:

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #21 : 27.11.09 - klo:13:10 »
 :kahvi:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #22 : 27.11.09 - klo:13:12 »
 :eusa_whistle:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #23 : 27.11.09 - klo:13:30 »
Täällä on ihan tylsää vihellellä yksin  :icon_sad: Joten taidan tästä minäkin siirtyä  :kahvi: n ääreen ja mukissa on valkoista teetä eikä kaffetta

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #24 : 27.11.09 - klo:14:35 »

Tulin juuri Lahden Paikallisyhdistyksen Joulumyyjäisistä. Tavaraa oli runsaasti ja kaikki saatiin kaupaksi so. itse ostettiin loput.
Olin Marjan kaverina toisessa arpajaispöydässä. Se oli hauska homma. Ihmiset oli leikkimielellä ja onnellisia vaikkapa saippua-voitostaan.
Minä kävin arpani ostamassa toisenlaisella systeemillä toimineesta arpapöydätä ja voitin sievän Claude Monnet´in taulujäljennöksen. Sopii hyvin vihreä-kulta kehyksineen äidin vanhan lipaston päälle. Kahvileipää adventiksi ja joulukortteja ja yöpaita kevensivät pussiani.
Maunon kanssa jutskailtiin alustavasti kevään ohjelmasta. Meillä on aika hyvä suunnitelma Riitan-päiväseuroiksi. Siitä tuonnempana. Paria foorumilaista tulen lähestymään pyynnollä puhujiksi. Varokaa nahkojanne!

Väsyneenä ( 6 tuntia jalan päällä) mutta iloisena ja tyytyväisenä.

arpojenmyyjä-mummi :icon_xmascool:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #25 : 27.11.09 - klo:15:13 »

Tulin juuri Lahden Paikallisyhdistyksen Joulumyyjäisistä. Tavaraa oli runsaasti ja kaikki saatiin kaupaksi so. itse ostettiin loput.
Olin Marjan kaverina toisessa arpajaispöydässä. Se oli hauska homma. Ihmiset oli leikkimielellä ja onnellisia vaikkapa saippua-voitostaan.
Minä kävin arpani ostamassa toisenlaisella systeemillä toimineesta arpapöydätä ja voitin sievän Claude Monnet´in taulujäljennöksen. Sopii hyvin vihreä-kulta kehyksineen äidin vanhan lipaston päälle. Kahvileipää adventiksi ja joulukortteja ja yöpaita kevensivät pussiani.
Maunon kanssa jutskailtiin alustavasti kevään ohjelmasta. Meillä on aika hyvä suunnitelma Riitan-päiväseuroiksi. Siitä tuonnempana. Paria foorumilaista tulen lähestymään pyynnollä puhujiksi. Varokaa nahkojanne!

Väsyneenä ( 6 tuntia jalan päällä) mutta iloisena ja tyytyväisenä.

arpojenmyyjä-mummi :icon_xmascool:

Muistutin tänään läheiselleni, että joulu on vasta 26 päivän päässä. Ei tarvitse vielä miettiä jouluruokia eikä heitä, jotka kutsutaan joulua viettämään. Jotenkin tuntuu, että joulun odotus siirtyy vaan aikaisemmaksi.
Acta, non verba.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #26 : 27.11.09 - klo:16:10 »
Muistutin tänään läheiselleni, että joulu on vasta 26 päivän päässä. Ei tarvitse vielä miettiä jouluruokia eikä heitä, jotka kutsutaan joulua viettämään. Jotenkin tuntuu, että joulun odotus siirtyy vaan aikaisemmaksi.

Nyt on sentään kohta adventti. Minun joulun odotukseni ainakin alkaa ensimmäisestä adventista.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #27 : 27.11.09 - klo:16:28 »
Vielä ei ole aika omille joulutouhuille, mutta myyjäisiä pidetään jo useita , koska paikkapula on sikäli kova että esim. Lahden seurakuntayhtymä piti omat myyjäisensä samaan aikaan Sokos-tavaratalossa ja Diakoniasäätiö aloitti silloin kun me lopetimme.

Sikäli tämä oli hyvä aika että ruokavarastoja  täydennettiin jollakin jouluisella Adventiksi.

Muuten ei Joulu ollut esillä kuin joulukortteinja joululehtinä..

Hoosianna meillekin tuo jouluisen tunnelman. Ja tärkeintä, Joulun sanoman.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #28 : 27.11.09 - klo:20:21 »
Iltakävelyn aika ... ja sitten  :kahvi:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #29 : 27.11.09 - klo:20:22 »
Hippiäinen lennähtää hetkoseks pohjoisen kaamokseen, vien tontuille terkkuja....

Olkaahan kilttejä  :icon_xmaswink:

:039: