Kirjoittaja Aihe: Tilanne katsaus.  (Luettu 25834 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #45 : 23.02.10 - klo:15:18 »
Kirjoitin tuonne olympiaketjuun että kun ei kulje niin ei kulje. Ja havaitsin sen hyvin todeksi omalla kohdallani äsken - ladulla. Selkäjumi ei helpottanut yhtään, pikemminkin päinvastoin. En saanut hiihtäessäni rentoutettua alaselkää ja sitten ei meinannu tulla mitään kun tekniikka hajosi. Se kävi sit jalkaankin, tai päinvastoin  :017:

Latukin oli tällasen pakkaskelin laduksi ihmeen 'liippa', suksi nuljusi koko ajan, senkään vuoksi ei voinut hiihtää rennosti. Se rentous kun on a ja o, etenkin jos kroppa hannaa jollain lailla vastaan.

Mut tulipahan happea ja aurinkoa  :109:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #46 : 05.03.10 - klo:13:17 »
Tjaahans, Benkku on jättänyt pokat pois nyt kun niitten aika alkais olla  :icon_cool:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #47 : 05.03.10 - klo:13:47 »
Olen lukenut aika paljon körttifoorumia ja erityisesti keskustelualueen aikaisempia julki tulleita aiheita.
Hieman mietityttää foorumille osallistuvien nimimerkkien tämän päivän avaamat aiheet.
Sillä samaa asiaa käsitellään foorumilla jopa kolmen eri otsikon alla.
Olemmeko sitten niin itsekeskeisiä ettemme voi tutustua aikaisemmin kirjoitettuihin viesteihin, vai onko se laiskuuta.
Ehkä olisi hyvä vähän päivittää aiheiden sisältöä, koskien myös itseäni.

Toiseksi esittäisin keskustelualueen  ylläpidolle ehdotuksen foorumin päivityksestä aiheiden suhteen, jos se on teknillisesti mahdollista.

ps. taitaa kumminkin tuottaa ongelmia ylläpidolle ja onko se nyt sitten välttämätöntä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #48 : 05.03.10 - klo:14:16 »
Olen lukenut aika paljon körttifoorumia ja erityisesti keskustelualueen aikaisempia julki tulleita aiheita.
Hieman mietityttää foorumille osallistuvien nimimerkkien tämän päivän avaamat aiheet.
Sillä samaa asiaa käsitellään foorumilla jopa kolmen eri otsikon alla.
Olemmeko sitten niin itsekeskeisiä ettemme voi tutustua aikaisemmin kirjoitettuihin viesteihin, vai onko se laiskuuta.
Ehkä olisi hyvä vähän päivittää aiheiden sisältöä, koskien myös itseäni.

Toiseksi esittäisin keskustelualueen  ylläpidolle ehdotuksen foorumin päivityksestä aiheiden suhteen, jos se on teknillisesti mahdollista.

ps. taitaa kumminkin tuottaa ongelmia ylläpidolle ja onko se nyt sitten välttämätöntä.

Aiheiden järjestely on yllättävän työlästä ja siksi sitä ei ole paljoa harrastettu. Toinen syy siihen on aiheiden rönsyily. Samasta nimestä huolimatta keskustelaan ihan eri asioista. Ehdotus on hyvä ja ylläpito pyrkii aktivoitumaan siinä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #49 : 09.03.10 - klo:16:55 »
Nyt vähän siivoamaan, illalla tulee vieraita tai oikeestaan hyvinkin hyviä tuttuja  :eusa_angel:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #50 : 11.03.10 - klo:17:41 »
Terveiset Nilsiästä!  :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #51 : 11.03.10 - klo:18:44 »
Tie kapenee ja ilta pimenee; mihinkähän minä oikein joudun??  :eusa_shifty:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #52 : 11.03.10 - klo:18:55 »
Tie kapenee ja ilta pimenee; mihinkähän minä oikein joudun??  :eusa_shifty:

Sinun on paras nyt muistaa vain tuo alaviitelauseesi "Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22151
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #53 : 11.03.10 - klo:19:03 »
Mahdoitko joutua Nipasenmäelle?

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33901
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #54 : 11.03.10 - klo:19:19 »
Onko Pekka Lipposta näkynyt? :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #55 : 11.03.10 - klo:19:31 »
Nipasenmäki jäi kauas taakse, Nurmeksessakin pyörähdin ja matka vaan jatkuuuu.. Aika hassua kun bussikuskikaan ei tiijä paikkaa missä mun pitäs jäädä kyydistä  :003: On siellä mun ystävät vastassa; sanoivat ajavansa Focuksen poikittain bussin eteen et kuski älyää pysähtyä.. Jää nähtäväksi..

Pekka Lipposta?  :017:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22151
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #56 : 11.03.10 - klo:20:27 »
Pekka Lipponen on rantasalmelaisia, siellähän on hänen titteliään kantava hotellikin, Prinssieversti.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #57 : 11.03.10 - klo:21:49 »
Ennen vanhaan linja-auton kuski käski matkustajien nostaa reppu etupuolelle kehoa, kun lähestyttiin Nilsiää. Nipasenmäki oli kuuluisa ihmisistä, jotka eivät kunnioittaneet toisen omaa. Koko Nilsiä sai kärsiä siitä maineesta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #58 : 11.03.10 - klo:21:52 »
Pekka Lipponen on rantasalmelaisia, siellähän on hänen titteliään kantava hotellikin, Prinssieversti.

Kyllä minä hänet Rantasalmelle olisin osannut sijoittaa, mietin vain et mitä Lipponen Nilsiään tai Lieksan seutuun liittyy.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tilanne katsaus.
« Vastaus #59 : 11.03.10 - klo:21:56 »
Tie kapenee ja ilta pimenee; mihinkähän minä oikein joudun??  :eusa_shifty:

Siis pääsin perille, kiva pikku mökkeröinen odotti :eusa_angel:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)