Kirjoittaja Aihe: Juhani Elenius potkaistu pois H-Y:stä!  (Luettu 37682 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa armonkerjäläinen

• armon kerjäläinen
Vs: Juhani Elenius potkaistu pois H-Y:stä!
« Vastaus #90 : 09.11.21 - klo:17:56 »
Minulle on selvinnyt, että tämän foorumin johto edustaa taistolaista perimää mitä suurimmassa määrin. Valvojat tietävät toimivansa Herättäjän luvalla, että helppoa on. Jäisin pois, jos kykenisin. En taida onnistua, että yritän kirjoitella siististi, että en tulisi erotetuksi. Ei sekään olisi kivaa.

Saman suuntaisia vaikutelmia on tullut itsellenikin jo pitempään, enimmäkseen sivusta seuranneena, täällä. Jonkinlaista vastavoimaa ja järjen ääntä kaipaan ainakin minä foorumilla. Sinä mielestäni olet täyttänyt tuon roolin hienosti.  Olisi kiva jos jaksaisit jatkaa kommentointia kaikesta kitkasta huolimatta. Erilaisia mielipiteitä ja tasapuolista suvaitsevaisuutta näkisi mielellään.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 09.11.21 - klo:17:59 »
Saman suuntaisia vaikutelmia on tullut itsellenikin jo pitempään, enimmäkseen sivusta seuranneena, täällä. Jonkinlaista vastavoimaa ja järjen ääntä kaipaan ainakin minä foorumilla. Sinä mielestäni olet täyttänyt tuon roolin hienosti.  Olisi kiva jos jaksaisit jatkaa kommentointia kaikesta kitkasta huolimatta. Erilaisia mielipiteitä ja tasapuolista suvaitsevaisuutta näkisi mielellään.

Hienosti sanottu, vaikka en täysin porvari olekkaan.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 09.11.21 - klo:19:21 »
Aamen! Älä kehuskele uskollasi, jota ei voi olla, jos luulet ja sanot uskovasi, olet ylpeä. Et sinä mitään usko. Ole nöyrä ja rukoile uskoa, mutta älä ala luulemaan, että voisit uskoa.  :eusa_pray:

:icon_lol:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 09.11.21 - klo:19:25 »
Ehkä sinun oppi isäsi, mutta ei minun.

On tosi vilkas mielikuvitus, jos luulet minulla olevan oppi isä. En ole edes samaa mieltä Malmivaaran kanssa, sen enemän kuin Danten. En tunne ketään, jonka kanssa olen kaikessa samaa mieltä. Olen erikoistunut olemaan eri mieltä. muttei ole aina pakko sitä julistaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 09.11.21 - klo:19:41 »
Minusta olet täysin juhanin opetuslapsi, mutta ei se ole paha asia.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 09.11.21 - klo:19:53 »
Minusta olet täysin juhanin opetuslapsi, mutta ei se ole paha asia.
En ole edes tavannut Juhania. En tiedä hänestä muuta, kuin että on hänellä mustaa huumoria. Mutta voi olla ihan hyvä olla hänen opetuslapsi. En tiedä, kun ei ole aavistustakaan, mitä hän mahtaisi opettaa.
Körttifoorumilla on paljon ihmisiä, jotka kuvittelevat kaikenlaista. Minua vain kiinnostaa täällä miten saisin käännökseni pois foorumista nostamatta syytettä, joka on valitettava keino. Jos Juhani pystyy puhumaan siitä asiasta järkeä Sepolle ja Penalle, niin hyvä olisi.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 09.11.21 - klo:20:06 »
Itse en ole törmännyt koko virsiin täällä ja en tiedä missä ne on.
Muuta en ole huomannut kuin että kova poru sinulla on saada ne pois täältä, kun ne on sun kova työ tai haluat rahaa tai jotain niistä en tiedä eikä kiinnosta, mutta kovasti olet aiheesta saanut porua aikaan.

Minusta sinussa kyllä on juhanin opetuslapsen kaikki piirteet, mutta varmaan sitten olen väärässä, eikä se ole minusta paha asia.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 09.11.21 - klo:20:16 »
Itse en ole törmännyt koko virsiin täällä ja en tiedä missä ne on.
Muuta en ole huomannut kuin että kova poru sinulla on saada ne pois täältä, kun ne on sun kova työ tai haluat rahaa tai jotain niistä en tiedä eikä kiinnosta, mutta kovasti olet aiheesta saanut porua aikaan.

Minusta sinussa kyllä on juhanin opetuslapsen kaikki piirteet, mutta varmaan sitten olen väärässä, eikä se ole minusta paha asia.

Perkele teidän rahoistanne. Minua on syytetty kaikenlaisesta. Jos ei kiinnosta niin älä tule syyttelemään. Käänsin ne virret. On tekijänoikeudet, joten voin vaatia ne pois, kun haluan, selittämättä miksi. Mistä keksit perkelen rahaa? Kuka maksaa sellaisesta? Ei kukaan ole niistä kiinnostunut muusta syystä kuin kiusan mielestä. Syytä ylläpitoa, joka laittomasti pitää ne täällä. Kyllä tämä porukka on helvetillisen typerä ja ilkeä. Kyllä tämä foorumi on käsittämätön. En tunne koko Juhanianne perkele.
Poistakaa omaisuuteni, jota pidätte täällä väkisin. Yli vuoden eivät ole sopineet tähän foorumiin. Roistomainen ylläpito menkäät helvettiin. Poistakaa virret enkä kirjoita enää tänne, mutta muistan kertoa minkälaiset roistot körtit ovat.
« Viimeksi muokattu: 09.11.21 - klo:20:59 kirjoittanut seppos »

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 09.11.21 - klo:20:20 »
Mitä jos itse antaisit asian olla ?
Mikä pakkomielle sulla on ne poistaa ja saada oikeus.
Mua on huijjattu ties kuinka monta kertaa, mutta en näe viisaaksi aina hakea oikeutta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 09.11.21 - klo:20:24 »
Mitä jos itse antaisit asian olla ?
Mikä pakkomielle sulla on ne poistaa ja saada oikeus.
Mua on huijjattu ties kuinka monta kertaa, mutta en näe viisaaksi aina hakea oikeutta.

Miten jos itse kirjoittaisit Sepolle ja Penalle ja sanoisit, "Poistakaa miehen virret, kun kerran vaatii." Sen sijaan että moitit minua. Jos sinua on huijattu, niin tarkoittaako se sitä, että pitää huijata muitakin?
Kirjoitapa 10.000 riimitettyä riviä ja sitten rupeaa minua tuomitsemaan. Kyllä on kaikenlaista.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 09.11.21 - klo:20:26 »
Lupasiko toi, ettei enään kirjoita tänne.

Tuleekohan rauha nyt tänne?

Tietysti hän nyt joiltain saa tukea. Aina on vaikeaa kun joku eroaa tai lähtee ovet paiskien.
Toivottavasti kaveri käyttää energiansa ja lahjansa johonkin hyvään jatkossa.

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 09.11.21 - klo:20:31 »
Miten jos itse kirjoittaisit Sepolle ja Penalle ja sanoisit, "Poistakaa miehen virret, kun kerran vaatii." Sen sijaan että moitit minua. Jos sinua on huijattu, niin tarkoittaako se sitä, että pitää huijata muitakin?
Kirjoitapa 10.000 riimitettyä riviä ja sitten rupeaa minua tuomitsemaan. Kyllä on kaikenlaista.

Ok, mutta miksi se nyt on niin vaikeaa kun ei niitä poisteta.
10 000 riimiä on kieltämättä paljon, mutta kuka ne tänne julkaisi ja onko se nyt kuolemaksi jos niitä ei ole poistettu.
Antaist asian olla.
Itse ainakin jättäisin isompaan käteen.

Enkä nyt moiti sinua.
Onhan sulla lahjakkuutta ja kirjallista ulosantia ja sinnikkyyttä, mutta toimintaisi nyt ei oikein ole minusta fiksua.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 09.11.21 - klo:20:33 »
Suu kiinni perkele.

Raamatun mukaan se menee, että väisty tieltäni saatana.

Muistaakseni Jeesuksen sanat Pietarille.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 09.11.21 - klo:20:37 »
Raamatun mukaan se menee, että väisty tieltäni saatana.

Muistaakseni Jeesuksen sanat Pietarille.

Niin, saatana seppos ja perkele pena ei suostu poistamaan virret. Armollisesti annoin olla, niin kauan kun saivat olla rauhassa. Totta kai pyydän poistamaan, kun viime vuonna rupesi tulemaan perkele parjaamisen tulva. Niin saatana hyvinkin.
Ja Juhania saa potkaista mistä tahansa minun puolestani.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 09.11.21 - klo:20:38 »
Mulla on auto kyllä pihassa ja aika nopeasti voin tulla juttelemaan rauhassa kasvokkainkin.
Voit vaikka yksityisviestiä osoitteen, niin tulen huomenna, vien kaverin vaan töihin ja parissa tunnissa voidaan tavata ja jutella.

Toivottavasti saat rauhan asian kanssa.
Kaikki valta tekoälylle!