Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 9.  (Luettu 5143 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luterilainen

• Koukkaa Jyväskylän pajan kautta
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #75 : 16.10.19 - klo:11:45 »
Maamme ollessa EU:n puheenjohtajamaana maallamme olisikin nyt tuhannen taalan paikka edistää kauppapoliittisilla toimilla tuotannon suojaamista tuottamaan EU-maissa laadukkaimpia ja kestävämpiä kulutustavaroita eikä suosia halpatuontimaiden heikkolaatuisia rakkineita, joita ei edes kannata korjata turvaten siten kulutustavaroiden ilmastoystävällistä tuotantoa, työllisyyttä ja omavaraisuutta.

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 22.10.19 - klo:07:55 »
En osaa ostaa Amazonista  :102:. En tiedä onko antamani osoite jotenkin muodollisesti virheellinen, vai eikö haluamaani rompetta jostakin omituisesta syystä vain voida toimittaa Suomeen. Mutta siis sanovat vain että sorry, no can do, ja antavat noin seitsemän täysin eri vaihtoehtoa, mistä voi johtua.

Tuommoisen https://kinesis-ergo.com/shop/freestyle-pro-quiet/ haluaisin, enkä ole Suomesta löytänyt kauppaa joka myisi. Näppis on kyllä kuin kenkä, tällaisen aktiivisesti käyttäjän pitäisi testata se ennen ostopäätöstä, mutta missään ei ole mahdollisuutta siihen. Tuokaan ei näytä täysin siltä mitä haluaisin, mutta on sentään oikeaan suuntaan jo.

Erittäin riivattua mielestäni on se, että sanan keyboard takia näppistä ei osata ajatella muuten kuin litteänä lautana yhä edelleen, vaikka se on ergonomialtaan tasan väärä ratkaisu. Haluaisin näppäinpallon, mutta en osaa itse sellaista rakentaa.

On se taas kun kuluttajan raha ei kelpaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 22.10.19 - klo:11:29 »
Sama juttu meikämannella, joskus Amazonia tutkin...oli joku cd-levy kiikarissa,
mutta se jäi aikomukseksi.

Mulla on rakkineet toimineet viime kuukausina ihan tyydyttävästi.
Mutta vanhentuneet ohjelmat välillä tökkii, pienet puutteelliset ohjelma-ongelmat
välillä rassaa ja kuluttaa aikaa.
Olen ohjelmien käyttäjä enkä mikään bittinikkari.
Nytkin on mielessä pientä "puutelistaa" kysymyksineen mikä on ehkä tänään lähdössä
yhdelle tutulle IT-konsultille. Iltasella aikaa naputella mestareiden liigaa seuratessa.