Minä kuuntelen oikeastaan aika harvoin musiikkia, joten mielestäni nykyisessä käytössä olevat ns. ministerot kelpaavat ihan hyvin.
Kyseessä on siis Panasonicin "CD-stereojärjestelmä", näköjään malliltaan SC-PM07, jos kiinnostaa. Laatu on se mikä on, toiminut hyvin, ei mitään vikoja, ja ääntä tulee pihalle. Stereot on liitetty nyt myös tietokoneeseen, ei tarvitse enää erillisiä tietokonekaiuttimia. Kaiuttimet sijaitsevat tällä hetkellä työpöydällä, ja minulla on ollut hieman vaikeuksia tottua kuuntelemaan musiikkia niin läheltä kaiuttimia (max 0,5m) , kun ennen ne olivat kauempana hyllyssä.
Ostohetkellä ratkaisivat seuraavat seikat:
-hinta (oli tarjouksessa),
-kasettisoitin ei saanut viedä typerästi turhaa tilaa (näyttää itse asiassa minidisc-soittimelta, mikä on toki paljon katu-uskottavampaa)
-cd-soitin ei saanut olla laitteen päältä aukeava (piti mahtua hyllyyn),
-kaukosäädin (pakollinen, ei kaikissa malleissa oikeasti ollut)
-piti olla ok:n näköiset ja pienet (ei mitkään amisbassostereot, söötit puiset kaiuttimet)
Ainoita harmillisia puutteita tässä on vain se, että äänensävyn säätöön on vain esiasetukset. Vaihoehtoina mm. basso ja puuro. Oli pakko tehdä kompromisseja.
Systeemi kuulostaa kuitenkin niin hyvältä, että voitti ainakin kämppiksen laitteiston 3-0.
Muoks. Tässä vielä
kuva, jonka nappasin netistä. Mitään teknisiä tietoja tuskin tarvitsee antaa. Vahvistimen teho 2x7,5 W.