Lumen kuorruttama maisema, balettitunti alkeet 2 joka sujui aika mukavasti vaikka jäi kaksi kertaa väliin, ja semmoisen jälkeen on aina hyvin hyvä olo ihan koko olemuksessa, joka lihaksessa ja minä olen laihtunukkin ja saan nyt heilautettua tämän massan ilmaan mikä, ystävät, olo minulle syyskuussa aivan mahdoton hanke. Tietty Nurtilettit laihduttaa, mutten olisi sentään uskonu kehtaavani vielä näin varhain liikuskella "trikoissa" ts jalkaterättömissä sukkiksissa ja "nyt ihmettelen tässä" vartalomyötäisessä paidassa.
Minulla oli pitkään joku XXXL roikotin josta opettaja ei ainakaan osannut korjata ylävartalon asentoa. En saanut käsiä vyötärölle koska sitä ei ollut.... Tiijän miten tehdään sutenyy eli soutenet... teen ihan itte sutenyyytä... tulkaa vaikka kattomaan...
Jokin johdatus tuossa elämässä alla pilkottaa, mietiskelin. Nyt kun NVL lopetti yli 150 sivuisten tekstien lukemisen, minulla oli sieltä tutuksi tullut luottolukija joka ilmoittaa suoraan, mikä on hyvää, mikä ei yhtään hyvää mikä suorastaan vie hermon....