Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV  (Luettu 48538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

• ystäväkansaa
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #45 : 01.11.16 - klo:18:35 »
Kiitos toivotuksesta.  :039:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 01.11.16 - klo:19:25 »
Reissurähjääntymisessä tullut pieni flunssa tänään selkeästi helpannut.   :eusa_angel: :109:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #47 : 01.11.16 - klo:20:47 »
Minut teki kirjoittaminen. Oikeesti ja tosissaan. Ja seikka, jossa annoin periksi eli painon kiihkeä pudotus Nutrilettilla. Ei se nimittäin pelkästään sillä putoa. Eilen baletissa pyörrytti, kun oltiin hetki liikuttu, enkä enää erottanu vastenta ja oikeaa.  Söin tänään kaksi kalapihviä sitte, ja perunaa ja salaattia, Jotain se pihiminen tekee vatsalle; annoksesta tuli pikkuinen, ja se riitti.

On hyvä olla kun reenasin vattalihaksia. Huomenna saapuu talvi maille sanoo säätietoukko, jotenkin epäilen aina että lumeksi lupaamansa sataa vetenä vaan kenkiä ei ole minulla. Täytyy käydä Prismassa kattomassa, UFFissa ei ollut

Herra Hugo on niin... siis se on!  En voi kuvitella eläväni elämää vailla siiliä. .
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 03.11.16 - klo:15:09 »
Kuulin tänään että lapsenlapsen poikaperheeseen on tulossa tyttövauva helmi-maaliskuussa.
Myös näiden isän työura etenee. Laitan kädet ristiin jälleen kerran. :eusa_pray:

https://youtu.be/dr56mbsJMjE
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #49 : 08.11.16 - klo:10:53 »
Lumi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 10.11.16 - klo:10:46 »
Körttifoorumi, ne jotka tykkää minusta, ne jotka sietää minua ja ne joista tiedän ettei siedäkkän, sillä minä tiedän ettei elämä olis yhtä onnellinen ilman teitä aivan jokaista.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 10.11.16 - klo:11:27 »

:039:

🇫🇮

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #52 : 10.11.16 - klo:13:36 »
 :109: :031: :034: :035: :020:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 10.11.16 - klo:21:33 »
Lumen kuorruttama maisema, balettitunti alkeet 2 joka sujui aika mukavasti vaikka jäi kaksi kertaa väliin, ja semmoisen jälkeen on aina hyvin hyvä olo ihan koko olemuksessa, joka lihaksessa ja minä olen laihtunukkin ja saan nyt heilautettua tämän massan ilmaan mikä, ystävät, olo minulle syyskuussa aivan mahdoton hanke. Tietty Nurtilettit laihduttaa, mutten olisi sentään uskonu kehtaavani vielä näin varhain liikuskella "trikoissa" ts jalkaterättömissä sukkiksissa ja "nyt ihmettelen tässä" vartalomyötäisessä paidassa.

Minulla oli pitkään joku XXXL roikotin josta opettaja ei ainakaan osannut korjata ylävartalon asentoa. En saanut käsiä vyötärölle koska sitä ei ollut.... Tiijän miten tehdään sutenyy eli soutenet...   teen ihan itte sutenyyytä...  tulkaa vaikka kattomaan...   

Jokin johdatus tuossa elämässä alla pilkottaa, mietiskelin. Nyt kun NVL lopetti yli 150 sivuisten tekstien lukemisen, minulla oli sieltä tutuksi tullut luottolukija joka ilmoittaa suoraan, mikä on hyvää, mikä ei yhtään hyvää mikä suorastaan vie hermon....

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 12.11.16 - klo:17:14 »
Siunausten kokeminen lukemisen ja kuuntelun avulla!   :109: :eusa_angel: :eusa_pray:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 13.11.16 - klo:11:30 »
Ystävän tuki, rohkaisevat sanat, esirukous.
Poika kutsui isänpäiväkahville, helpottaakseen elämääni!   :eusa_angel: :kahvi:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 14.11.16 - klo:14:02 »
Vielä on talvennäköistä, ja mietiskelen, olisiko siskonlapsista joku tätä tarvimassa.  Vuokraisin siedettävän kämpän jostain tuolta jostain. Pyryharakka voisi kertoa mimmosia olisoi talvet siellä heillämain? 

Valkealan keskusta on kauniskauniskaunis, ja muuan nuoruusvuosien ystävä majailee siellä. Se mukava puoli oli siinä että tunsi laumoittain väkeä, joku tuttu asuu nyt joka taholla. Äkäslompoloakin olen mietiskelly, mutta tulisi liian pitkä matka jos omaiset yhtäkkiä tarvii. Etsiskelen lumirajaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 14.11.16 - klo:15:26 »
Silmäpolilla sujuu henkilökunnalta työ mainiosti. Itselläni ikä lisääntyessään aiheuttaa
omat vaivansa, mutta kepin kanssa pärjäsin. Ja olihan siellä Mattikin mukana.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 14.11.16 - klo:15:42 »
Myös minun ajatukseni olivat hetki sitten Pyryharakan tietämissä. Leena yhdisti seudun lumeen, minut taas Sulo Saaritsin laulut elokuvassa Ruusu ja Kulkuri, jota ajankuluksi tihrustin. Hän esitti Aappo Ojanperää.

Sulo Saarits oli Pyrtsin ukkokullan isoeno tms., sukulaismies kuitenkin. Pyrtsin kotitalon mailla on S S syntynyt.

Joulurauhan julistuksen päälle kuului aina ennen  Taas kaikki kauniit muistot-laulu
S S;n  laulamana.

Elokuva oli aika mitätön , mutta laulut, myös Greta Fougstetin ooppera-aaria, olivat
niitä jotka meitä vanhoja lämmittävät.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #59 : 14.11.16 - klo:19:45 »
Selvisin taloyhtiön hallituksen kokouksesta ihan hyvin, vaikka oli aikamoinen vääntö,
mutta sopu löytyi ja suuntaviivat selvillä miten edetään.
Kyseessä siis pesuhuoneremontit ja kustannusjako taloyhtiö/osakas...näistä en oikein tykkää...
mutta kantapään kautta olen oppinut kaivamaan päätökset hallitukselta...  :003: :023: