Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII  (Luettu 43722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #90 : 07.09.16 - klo:21:54 »
Koulutustilaisuuden aterialla juttelin pitkän kaavan mukaan opiskelukaverini kanssa.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 09.09.16 - klo:18:00 »
Lauluharkoissa käynti.
Pieni ryhmämme aloitti kahlaamaan virsikirjan lisävihkoa.
Onpas siinä hienoja mukaansa tempaavia lauluja/virsiä.
Suurin osa mulle entuudestaan outoja, kiva niitä opetella kanttorin johdolla.
On siellä tuttujakin, mm. Kahden maan kansalainen, hiukan eri sanoin kylläkin.

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 10.09.16 - klo:01:15 »
Työpäivän jälkeen olin aika väsynyt, mutta ystävien luo rapukutsuille olimme lupautuneet. Jaksoinkin oikein hyvin ja  hyvin hauskaakin oli.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 10.09.16 - klo:10:42 »
Puhelu ystävälle joka jotenkin on jäänyt katveeseen ja tapaamme ja kaikki on mukavasti.

Aikuisbalettia ainakin yritetään kammeta. Malmi-talolle jota olen suuresti syvästi ja hartaudella toivonut. Kyllä luulen että ryhmä täyttyy.

Uusi juttu jota innostuin kirjoittamaan kun se Laura ja yllätysten kesä oikeastansa on jo dekkari.

Rupean olemaan terveempi mutta ei minusta vielä ole balettitunnille mikä on harmillinen seikka. Mietin aina opettajan kannalta että miltä siitä tuntuu, ja olin jo ekat kerrat pois ja nyt olen ollut oikein juhlallisesti kipeänä.

Olen päätökseni tehnyt eikä se järky. Minä menen jollein keuhkolääkärille selvittään niitä avotubeja jotka ihan itse löysin ja sitten niitä joita ei edes etsitty vaikka olisi ehkä ollut syytä. Sanon ettei ole laitapeliä tämä, bronkiittia pukkaa ja keuhkokuumetta eli olenko minä napannut tubin jäähyväislahjaksi työelämästä?  :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mansipaani

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 10.09.16 - klo:13:59 »
Päivän pieni piristys oli Thaimaalaisen marjanpoimijan korvasta korvaan ulottuva hymy ja vilkutus. Piti hiljentää vauhtia kun kauempaa näytti siltä että auto oli suistunut ojaan, mutta se olikin vain parkkeerattu siten ettei ole tiellä. Auton vieressä seisoi hyvin lämpimästi puettu ruskeanaamainen mies ja odotti että menen ohi niin pääsee ylittämään tien. Niin leveää hymyä en ole nähnyt aikoihin päiviin, ihan lämmitti tihkusadepäivää pienen auringon lailla. Joskus aiemminkin on heitä tullut vastaan aivan metsän keskellä, ja aina on tullut vilkutuksia ja parinkymmenen sentin levyisiä hymyjä pipojen alta. :)

Yksi ainut vapaapäivä, onneksi vapaa koska koko päivä näyttää menevän horteessa huonosti nukutun yön jälkeen.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 10.09.16 - klo:15:57 »
Pipot ovat kavereilla täälläkin päässä. Tälle syksylle on hyvä, että on marjoja poimittavaksi asti, ja kaikille. Puolukat ovat ainakin täällä erityisen suuria. Meillä on jo poiminta omaan tarpeeseen jouduttu lopettamaan, tuli marjaa niin hyvin.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 10.09.16 - klo:16:01 »
Ai niin, huonoja nukkujiako me olemme. Jospa ensi viikko olisi pirteämpi tätä viikkoa. Syödään keskellä yötä tummaa suklaata. Se on minun salainen aseeni. Jollekin ei tietysti passa, kun siinä on sokeria.

Saimme muuten kivijalkaprojektimme valmiiksi. Ikionnellinen tässä saa olla.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 10.09.16 - klo:16:51 »
Minä tulen onnelliseksi kun jaksan itse tehdä ruoat, siivoukset, pihahommat.
Arkinen onni on parempaa kuin juhlaonni.

Väsyneenäkin jaksaa kun tahtoo. Kohta pääsen saunaan, ja siinä onkin sitten tämä päivä, melko onnellinen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 11.09.16 - klo:20:39 »
Olen onnellinen poimittuani 5 litraa puolukoita. Vähän harmittaa, etten nyt jaksa mennä enää pyörälenkille, sen verran flunssan uuvuttama olo. Huomenna puolukkarahkaa, johon mausteeksi vähän talkkunaa, taidan kokeilla spelttitalkkunaa.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 12.09.16 - klo:10:57 »
Tieto siitä, kun tyttö soitti ja sanoi että mahdollisesti tulevat ensi viikonloppunakin.
Eilenkin olivat.
Kiitättää.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 13.09.16 - klo:17:24 »
Havaitsin että olen unohtanut lonkkaleikkauksen, vaikka siitä vasta reilu puoli vuotta
kulunut, huomenna röntgen ja jälkitarkastus siitä jutusta.
Nyt vaan ilmennyt kaikkea muuta, olen kiitollinen esirukouksista.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 14.09.16 - klo:10:06 »
Tänään vielä, ja ehkä pitkään tämän jälkeenkin, iloitsen ja kiitän eilisestä illasta.
Auringon laskusta järven rannalla, ihmeellisistä kohtaamisista, johdatuksen makua!  :109:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 14.09.16 - klo:15:46 »
Lonkkaleikkauksen jälkitarkastus ohitse!
Jalan liikeradat erinomaiset, jalat yhtä pitkät, harrastan oikeita liikuntamuotoja.  :023:
Eteenpäin elävän mieli.
Nyt vähän muita juttuja edessä, aika näyttää...  :eusa_pray:
Tänään varsin hyvä ja osin yllätyksellinenkin päivä!
 :109: :039:

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 14.09.16 - klo:20:48 »
Kaksivuotias iloinen tyttärenpoika.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 16.09.16 - klo:20:08 »
Uimahallireissu ja lauluharkat.
Pieni lauluporukkamme kahlaa uusia virsiä läpi. Onhan ne vähän yllättäviä ja uuden laisia.
Mutta kun niitä muutaman kerran jauhaa ja pääsee sinuiksi, niin hienoja kyllä ovat.