Kirjoittaja Aihe: Säätiedotus 32  (Luettu 30195 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #105 : 04.07.16 - klo:19:07 »
Pilvipoutaa, nyt aurinkokin pilkistelee.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #106 : 04.07.16 - klo:21:57 »
Sadepäivä. Poikkesin ulkona ja huomasin pilvien rakoillessa miten äärettömän kaunis on sininen väri. Siihen ei väsy kuten harmaaseen hyvin äkkiä siis kahdessa vuodessa. Minä lähden ilmastopakolaiseksi ihan totta jos tämä jatkuu vielä yhden vuoden.  Olkoon se merkkinä meidän herraltamme. Hän tarvitsee minua muualla

 :kieli:.   Tai minä annan merkin meidän herrallemme, tiedän että on vaarallisiakin paikkoja mutta hermon meno on sekin vaarallinen tapaus. 

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #107 : 05.07.16 - klo:14:30 »
Ukkostaa rajusti. Pikkuisemme pelkäsi aluksi, mutta kun Aarolle selitimme välähdyksen ja jyrinän välisen ajan merkityksen, niin Aarohan osasi Lauran älylle asiat hyvin selittää. Katsellaan mummin säästämiä VHS-kasettien muumeja.
Koska sataakin, ei voi mennä ulos kokeilemaan tekemiäni uusia "pokottimia" eli puujalkoja. Teemme sen sitten myöhemmin.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #108 : 05.07.16 - klo:15:02 »
Ukkonen jyrisi vähän kauempana, enpä sitä nytkään päälle kaipaile, on satanut ihan nokko
ilman ukkostakin.
Jospa iltaa kohti poutaantuisi että kävelylenkille pääsisi kun ei ole kunnon sadeasua.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #109 : 06.07.16 - klo:13:55 »
Hieno ilma jälleen eli ulos on lähtemäni takaisin.


Pikku ongelma on, voikohan joku tietää neuvon mitä tehdä.  Kun minun pitäs mennä sinne Myyrmäen urheilupuistoon huomena keskustelemaan jotain niistä talkoovuoroista, ja jos todella sataa kaatamalla minä mieluummin ilmottelisin kotoa meilillä milloin olen käytettävissä ja mistä tekemisestä taas olikaan puhe.

Eli jos joku viittisi kertoa.  Minä lupasin tulla lepohuoneen valvojaksi ja olen siellä sitten kuten Sotkamossa sen ajan jonka ne tarvitti.  Nyt sisaren perhe arpoo ditä tulopäivää eli tämä on hieman hankalaa tarkasti sanoa, niiden täytyy käydä noukkimassa Lapsi numero 4. jostakin aivan eri suunnasta musiikkileiriltä kun se päättyy,  mutta kun minul on epäselvää milloin ja koska he siis tulisivat kun he nyt kuitenkin tulisivat.  Yritän selvittää.  Sen mukaan olisin käytettävissä paitsi jos päästävät messuun.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #110 : 06.07.16 - klo:15:01 »
Aamupäivän aurinkoisuus meni pilveen, tuulee, koleaa.
capreilla ja t-paidalla ei ulkona tarkene.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #111 : 06.07.16 - klo:15:49 »
Hieno ilma jälleen eli ulos on lähtemäni takaisin.


Pikku ongelma on, voikohan joku tietää neuvon mitä tehdä.  Kun minun pitäs mennä sinne Myyrmäen urheilupuistoon huomena keskustelemaan jotain niistä talkoovuoroista, ja jos todella sataa kaatamalla minä mieluummin ilmottelisin kotoa meilillä milloin olen käytettävissä ja mistä tekemisestä taas olikaan puhe.

Eli jos joku viittisi kertoa.  Minä lupasin tulla lepohuoneen valvojaksi ja olen siellä sitten kuten Sotkamossa sen ajan jonka ne tarvitti.  Nyt sisaren perhe arpoo ditä tulopäivää eli tämä on hieman hankalaa tarkasti sanoa, niiden täytyy käydä noukkimassa Lapsi numero 4. jostakin aivan eri suunnasta musiikkileiriltä kun se päättyy,  mutta kun minul on epäselvää milloin ja koska he siis tulisivat kun he nyt kuitenkin tulisivat.  Yritän selvittää.  Sen mukaan olisin käytettävissä paitsi jos päästävät messuun.

Tässä pari puh nroa    Timo Kälkäinen  044-4220343

                                 Minttu Haapalainen    050-3107196

Jospa he kiireessäkin antaisivat avun

R-m
« Viimeksi muokattu: 06.07.16 - klo:15:56 kirjoittanut Riitta-mummi »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #112 : 06.07.16 - klo:18:45 »
Tuhat kiitosta, Riitta-mummi!  :eusa_angel:  Tämä hoitui näin. Sisar on varattu ( taas....  ) eli ...   
« Viimeksi muokattu: 06.07.16 - klo:18:51 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #113 : 06.07.16 - klo:20:43 »
Pukkasi näköjään kesätulvan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #114 : 07.07.16 - klo:13:07 »
Hyvin tarkoin ennustukset täyttyivät.  Olen ajatellut todellisella kiitollisuudella ja tämä on totta Riitta-mummia.  Teit hyvin kauniisti, oikein totta, kun kirjoitut ne numerot. Sieltä vastattiin etteivät toki nekään saavu jotka asuvat toisella puolella maata ja sen kun ilmoittaudut kun tulet.  Ei mennyt minun päähäni tuo ajatus.

Ei sada aivan niin valtavia määriä kuin sanoivat tosin. Mutta aika tasaiseen ja kylmä on. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #115 : 07.07.16 - klo:13:49 »
Perunakellarissamme on niin paljon vettä, että kyllästetystä lankusta tehty lattiaritilä on noussut veden mukana ja estää oven avaamisen. Siellä on periaatteessa "tyhjää täynnä", mutta ajattelimme avata ovet kuivumisen vuoksi. Näin on tapahtunut joskus ennenkin, mutta vähemmällä vedellä. Olen pystynyt lankutuksen painamaan veden alle, mutta nyt ei onnistu. Eikä kannata liikaa yrittääkkään, sillä veden pinta laskee kuten on aina tehnyt.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #116 : 07.07.16 - klo:15:39 »
Hyvin tarkoin ennustukset täyttyivät.  Olen ajatellut todellisella kiitollisuudella ja tämä on totta Riitta-mummia.  Teit hyvin kauniisti, oikein totta, kun kirjoitut ne numerot. Sieltä vastattiin etteivät toki nekään saavu jotka asuvat toisella puolella maata ja sen kun ilmoittaudut kun tulet.  Ei mennyt minun päähäni tuo ajatus.

Ei sada aivan niin valtavia määriä kuin sanoivat tosin. Mutta aika tasaiseen ja kylmä on.

Kiitän kiitoksesta kiitollisena siitä jos sain olla apuna.

Se on ' pienestä kiinni' eikä koskaan voi tietää mikä on hyvää ja oikeaa. On vaan jätettävä itsensä käytettäväksi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #117 : 07.07.16 - klo:16:58 »
Satanut pitkin päivää, koleaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #118 : 07.07.16 - klo:19:29 »
Huomena sataa kentällä vain aamupäivällä ja lauantaina on pouta. Sunnuntaina sade alkaa vasta seurojen jälkeen sanoo ilmatieteen laitos.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 32
« Vastaus #119 : 08.07.16 - klo:06:29 »
Hyvin organisoitua siis. Totesin meidän Herrallemme  etten kestä eieiei jos silloinkin sataa vaikka kuinka lupauduin sisähommiin.

Tasaisen harmaa varhaisaamu. Ei kuitenkaan sada. Kylmä on. 

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.