Kirjoittaja Aihe: Autoilu  (Luettu 31871 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Autoilu
« Vastaus #90 : 18.04.16 - klo:14:58 »
Meillä taasen on olleet vetokoukut, mutta ei ole peräkärryä. No, sitä on saatu lainaksi.

Nyt taas kun mersu on ollut koko talven lämpöisessä tallissa, jouset narisee. Minä veisin jo huoltoon ' rasvaukseen' mutta isäntä meillä autosta määrää, ja hän oottaa
ulkona seisottamisen hoitavan asian ilmaiseksi.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Autoilu
« Vastaus #91 : 18.04.16 - klo:15:03 »
^^
Onpa iso ero Suomen ja Viron välillä. Meidänkin kannattaisi ajella täältä Via Balticalle ja asennuttaa koukku Virossa. Olen joskus ajatellut asiaa tosissani.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Autoilu
« Vastaus #92 : 29.04.16 - klo:10:40 »
Ero koukun hinnassa ja asennuksessa on kyllä aika iso, mutta päädyin kuitenkin ottamaan koukun tältä puolelta lahtea. Olin yhteydessä kolmeen "koukkupajaan" virossa, yksi ei vastannut s-postiin ollenkaan ja kahden kanssa asia jäi puolitiehen. Tuli tunne ettei puhuttu ihan samasta asiasta. Haluan kuitenkin että homma viedään kerralla loppuun asti. Jos Tallinnassa olisi joutunut käymään uudelleen asian tiimoilta olisi ero huvennut olemattomaksi. Auton ylivienti maksaa kuitenkin jonkun verran, ihmiset liikkuu edullisesti, enkä halunnut alkaa hakea edullisuutta tuliaisten muodossa.
 Katsotaan miten homma hoituu täällä, asennus on 11.5.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Autoilu
« Vastaus #93 : 29.04.16 - klo:12:09 »
On oikein pelata varman päällä, sillä me maksamme tavaran ja palvelun omasta kukkarostamme.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Autoilu
« Vastaus #94 : 29.04.16 - klo:15:00 »
Mulla oli auto korjaamolla mutta taas pelittää hyvin.
Hyvä, kun sain sen melko nopeasti sieltä.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Autoilu
« Vastaus #95 : 29.04.16 - klo:16:31 »
Ostettiin eilen ei-saksalainen uusi käytetty.... 7-paikkainen. Hän on viimeinen meillä... 7-paikkainen. Käyn ostamassa Stokkalta baskerin päähän. Minä kastan Hänet Franck Libery:iksi.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Autoilu
« Vastaus #96 : 29.04.16 - klo:16:41 »
Ranskalaisella on baskeri, musta monesti.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Autoilu
« Vastaus #97 : 29.04.16 - klo:20:26 »
Ostettiin eilen ei-saksalainen uusi käytetty.... 7-paikkainen. Hän on viimeinen meillä... 7-paikkainen. Käyn ostamassa Stokkalta baskerin päähän. Minä kastan Hänet Franck Libery:iksi.
:023:

Meidän 7-paikkaisemme on nimeltään Leopold (joku Baijerin kuningas), vaikkei auto olekaan baijerilaisen moottoriverstaan malleja. Satuttiin vain käymään sinä vuonna Munchenissa. Viimeisin ranskalaisemme oli Pariisin matkan kunniaksi Gustave.

Kaveri kastoi 5-paikkaisen ranskalaisensa Vilpuksi. Muutamaa kuukautta myöhemmin hänen työkaverinsa pojasta tuli Vilppu.  :003:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Autoilu
« Vastaus #98 : 29.04.16 - klo:20:40 »
Idi Aminilla oli samanlainen automaku kuin minulla, hänellä oli siihen myös varaa jota taasen minulta puuttuu. Hänellä oli Citroen SM, joka olisi todella hulppea peli tänäkin päivänä, tosin dc:kin kelpaisi.
 Täällä meidän nurkilla oli kadunvarsi parkissa vielä viime keväänä siisti Citroen DC, seuraan mielenkiinnolla tuleeko vielä kesäksi ajoon. Nythä kesäautot tulee perinteisesti katukuvaan vapun jälkeen.
Tässä oli joku aika sitten Whealer Dealer ohjelmassa vanha DC entisöinnissä, pakko myöntää että auto oli aikaansa edellä.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Autoilu
« Vastaus #99 : 29.04.16 - klo:22:39 »
Ostettiin eilen ei-saksalainen uusi käytetty.... 7-paikkainen. Hän on viimeinen meillä... 7-paikkainen. Käyn ostamassa Stokkalta baskerin päähän. Minä kastan Hänet Franck Libery:iksi.

Stocka on nykyisin baskerikauppana(kin) surkea. Minulla baskerinosto on kevätrituaali vuoden parin välein. Kun takavuosina valitin myyjälle, että jo on aikoihin eletty, Stockmannilla ei ole mustia baskereita, myyjä pyysi anteeksi ja lupasi, että toimitukset ovat viivästyneet. Nykyisin... no en sano mitään.

Ranskalaisia laatubaskereita (vuori ja hikinauha) myy Sofiankadun E. R. Wahlman Oy. Leveyksiä taitaa olla peräti kolme. Suosittelen.

Mt

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Autoilu
« Vastaus #100 : 29.04.16 - klo:22:46 »
Stocka on nykyisin baskerikauppana(kin) surkea. Minulla baskerinosto on kevätrituaali vuoden parin välein. Kun takavuosina valitin myyjälle, että jo on aikoihin eletty, Stockmannilla ei ole mustia baskereita, myyjä pyysi anteeksi ja lupasi, että toimitukset ovat viivästyneet. Nykyisin... no en sano mitään.

Ranskalaisia laatubaskereita (vuori ja hikinauha) myy Sofiankadun E. R. Wahlman Oy. Leveyksiä taitaa olla peräti kolme. Suosittelen.

Mt

Stocka on valinnut hädässään strategian, joka muistuttaa kuristamalla tehtyä itsemurhaa. Kauppa ei käy kun ei ole myytävää ja sitten ihmetellään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Autoilu
« Vastaus #101 : 30.04.16 - klo:12:32 »
Ensi viikolla olisi taas autoilua.
Menemme tapaamaan taas pikkuista poikaa ja vanhempiaan.
Saahan siinä ajella pitempään, mutta mukavaa se ajelukin on ja varsinkin siellä perillä.
Ristiäisetkin lähestyvät.
Aika kuluu niin joutuisasti. :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Autoilu
« Vastaus #102 : 30.04.16 - klo:13:12 »
Mulla tuntuu pidempi autoilu sujuvan vielä huonosti, pidettävä jalottelutaukoja.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8436
Vs: Autoilu
« Vastaus #103 : 30.04.16 - klo:20:11 »
 :-\
Hermoromahdus ton auton kanssa.
Tekis mieli sanoa rumasana niinkuin se on .Prkl.

Mootori hälytysvalo syttyi ja ei ku korjaamolle.
Vaihdatin öljyt, suodattimen ja tulpatkin.
No ei sama valo ja ei ku auto tietokoneen päähän ja se näytti, et ois kampiakselin vieressä oleva moottorin kierrosnopeudenanturissa vika.

Auto ei meinaa käynnistyä sen takia ja uutta osaa saa odotella sen tilauksesta ties kuinka kauan.
Hermo menee, kun oon tän viikonlopun kalassa ja ei uskolla minnekkään syrjäiseen paikkaan sammuttaa autoa, kun tiedä saako sitä käyntiin enään.
No voi sun simperi samperi, mut kait tälläkin koettelemuksella joku tarkoitus on?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Autoilu
« Vastaus #104 : 01.05.16 - klo:06:08 »

   Auto on hyvä ostoskassi. Reppu on vielä parempi.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024