Minäkään en, sillä tulen huonolle tuulelle eikä se auta kuitenkaan. Minkä sille mahtaa että eläke laskettiin alkuaan niin kuin laskettiin että se lähti Lipposen hallituksen viisaudesta leikaten nousuun, ja onhan sitä kerran oikaistu ylöspäin kun huomattiin etten sillä elä ja laskutapa oli vähän outo. Nyt alkaa olla sama tilanne. Tosin olen maksanut kaikesta opiskelusta ja pikkuisen siskonkin, mutta pihistämiseksi menee.
Pihistän kumminkin mieluummin hyväntuulisena kuin kärtsynä.
Jännittää huominen yhteydenottoyritys, josko diakoniatoimistosta saisi vähän apuja. Viimeistä viikkoa en enää aio elää visalla, siihen olen kertakaikkiaan kyllästynyt. Mietin olisiko kenellään talvikenkiä kokoa noin 39 joihin olisi kyllästynyt tai lapsensa olisi kyllästynyt, työkaveri osti semmoiset vielä terveelliset ja vettäpitävät tyttärelleen mutta tytär ne hylkäsi eli minä kävelin niillä ne lumitalvet ja ylikin. Välitellen alkoivat vuotaa joka reunastaan. Mutta ruokaa en osta visalla. Se on jo suuri saavutus ja jos ne antavat kympin, niin sillä elää monta päivää.
Talvitakki pitäisi mutta UFFinlin hinnat on kireät. Vaate tosin on tasokasta. Jollakin Suomessa on ostovoimaa.