Kirjoittaja Aihe: Sairauteni 3  (Luettu 42812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #75 : 06.03.16 - klo:10:37 »
Kiitos ystävät rohkaisuista!   :039:

Elämän kevättä kohti mennään!   :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 06.03.16 - klo:10:43 »
Täältä elämän illan puolelta ajatus;  Olen kokenut sairauden tervehdyttävän vaikutuksen.   Voi elämän kevät !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 09.03.16 - klo:12:38 »
Kurja olo siksi että ködet ja joka paikka haparoi, eku iski toisenlainen kohtaus. Se teetteli tuloa jo eilen. Jos on kirjoitusvirhei se johtuu siitä vaikka ehdin kahmaista estolääkkeen. Oksettaa ja pyörryttää ja toivon ettei taju mene. Tavoitellaan sitä tietä jonka päässä lukee, Jumala tietää mitä Hän tekee

Hikeä pukkaa ja päätä särkee. VHän parempi oöo riittäisi ja yritän pysyä kärsivällisenä. Ehdin laitella Hugeloisen asunnon päiväkuntoon.  Kyllä nykyään pelottaa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 09.03.16 - klo:12:54 »
Katso nyt, että kännykkäsi pelaa  :039:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 09.03.16 - klo:13:23 »
Rukoilen   :eusa_pray:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 09.03.16 - klo:15:45 »
Samoin... :eusa_pray:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 11.03.16 - klo:02:06 »
Kiitos. Alkoi tosi nopeasti ja hankalinta, puhelimessa. Siinä meni puhekyky ja kaaduin kun yritin nousta keinutuolista. Sitten konttasin ja ryömin ja kierin ja pääsin makuuhuoneeseen mutta liukas sänkypeitto valutti lattialle. Kylmä tai viileä kova lattia usein paras onkin, jos oksentelee, on vähiten siivoamista. Ja se viileä tuntuu helpottavan oloa.

Suurimmin huomasin Herra Hugon reaktion! Tämä ei ollut ihan ensi kerta. Sehän haluaa illalla syliin ja että lauletaan. Pelkkä laulun puuttuminen ei saa sitä tolaltaan, onhan joskus kurkku kipeä tai noin, mutta tultuaan eilen illalla syliin se yllättäen puri puseroa, olkapäällä näykkäsi kaulaa ja vielä sormeakin. Ei niin että olisi  sattunut vaan näykkäisemällä mutta se ei näyki!

Jollakin tavoin se aisti ja vaaran mutta miten?  :icon_eek:

Seuraava päivä oli ihan hyvä ja siili aivan entisellään. Kaikki tutut siililaulut se halusi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 13.03.16 - klo:14:13 »
Tänään viettänen hiljaisen päivän. Odotan josko tämä nytkähtely menisi ohitte ja särky, en viitti koko ajan kiskoa lääkkeitä. Olo on kuitenkin siihen kohtaukseen nähden huippua. Mutta pitää minun huomenna tavoitella lääkäriä koska tämä esittää pitkittynyttä kohtausta  >:(.

Syvyydestä minä huudan Sinua. Ja Hän kuuli minun huutoni. Ajattelin että joku on kokenut samaa koska kirjoitti siikkarin, jossa sanotaan:  Ah, vielä kerran armahda lastasi oikukasta.  Eikä Hän mihinkään ollut mennytkään.

Ei suurelle koneelle. Tämä on paree. Jos illemmalla selviäis ulos menisin katsomaan onko pelastusta etsiviä siilejä jotka heidät poimisin turvaan.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 13.03.16 - klo:15:55 »
Kyllästyin tähän vatsavaivaan ja tilasin lääkärin . Tiistaille pian aamuksi sain tutun mukavan Hannelen.
Tilaaminen netissä on helppoa. :023:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 13.03.16 - klo:21:27 »
Pikaista paranemista sinulle!   :039:

Minulla on hidasta. Meinasin jo että josko vähemmällä särkylääkkeellä, ei vielä...
Onneksi yöunet kohtuulliset ja päikkärit sujuu, enpä ole niihin vielä kovasti tottunutkaan.

Poissa donpate

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 15.03.16 - klo:12:39 »
Syöttivät aikansa mulle kolestrolilääkettä, mutta tänään kardiologi sanoi että voin jättää ne pois. Arvot on samat kuin ennenkin mutta aiemmin kun kysyin voisko niistä luopua niin oli ehdoton ei.

https://www.youtube.com/watch?v=dsJ0vpWWN6Y

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #86 : 15.03.16 - klo:14:11 »
Syöttivät aikansa mulle kolestrolilääkettä, mutta tänään kardiologi sanoi että voin jättää ne pois. Arvot on samat kuin ennenkin mutta aiemmin kun kysyin voisko niistä luopua niin oli ehdoton ei.

https://www.youtube.com/watch?v=dsJ0vpWWN6Y

Kun vaihdoin (siis vaimo vaihtoi minulle) aamuvoileivät kaurapuuroon, niin huono kolesteroli parani toista numeroa. Muutos oli yllättävän suuri ja uskallan nyt suositella muillekin kauraa marjojen kera.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 15.03.16 - klo:14:40 »
Kaurapuuro marjojen kera on hyvää.
Joskus laitan voisilmän ja otan lasillisen kylmää maitoa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 15.03.16 - klo:14:56 »
Söisin sokeripuolukkaa puurossa mielelläni, mutta sain aftoja. Voivathan tuollaiset vaivat puhjeta stressin vuoksikin.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 15.03.16 - klo:15:00 »
Äidilläni on minusta hauska nimi...."pössinki" kun laittaa puolukkaa ja ruisjauhoja ja vissiin hiukan sokeriakin.
Minä taas popsin usein puolukoita ja karpaloita ihan sellaisenaankin, hiukan jäisinä, ne maistuu minusta hyville niin.
Kuin muutkin marjat.