Kyllä noista siileistä alaa kehkeytyä pakkomielle. Ramppaahan niitä, mutta annas, jos ateriavati palautetaan niin, ettei ole nautittu edes kaikkea tarjoille asetettua. Eli yksi terassisiilitön yö, ja minä olen kuin maansa myynyt. Sitäpaitsi muutamana yönä ne vain lötköttivät matolla, sisar hermostui minuun, ei kai nyt siilikään määräänsä enempää syö.
Jos siis, Öppiäinen, saat tiedoksi mistä saisi nimensä oppivan, rapsuttelusta pitävän kiiliäisen niin kerro.
Sitten se sähellys, mitä tarjolle, raksut eivät maistu, pienokainen jota eritoten ajattelen, sille vadilla hylakermaa, mitähän siili pitäisi kermavaahdosta?
Olen miettinyt johtuisiko tämä siitä etten saanut lapsia, ei mitenkään mahdotonta, se päätös kyllä seurasi mietteitä, jouduin näkemään nuoria aikuisia joilla oli kroonikkoäiti ja pelkäsin, sitäkin vielä että lääkkeestä saa kehitysvamman. En sitten niin perin pohjan ajatellut enää, kun syntyi Neljä Lasta niin yhtämittaiseen tahtiin.
Joka tapauksessa tämä oli hyvä kesä. Oswald Oravan kohtalo mietityttää, kun hännän merkityksellisyys nyt avautuu
Sen toimittaisin Korkeasaareen.