Kirjoittaja Aihe: Tänään 39  (Luettu 39362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 39
« Vastaus #75 : 30.05.15 - klo:18:11 »
Minä ostin tänään painepesurin. Luulen, että se käyttää sähköä ja vettä.  :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 30.05.15 - klo:19:17 »
Ja on monikäyttöinen. Onnitteluni tekniikan ostosta  :039:

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 30.05.15 - klo:21:32 »
Mie oon siskon luona. Päivä kierretty hautausmaalla, kauppoja ja olen päässyt isotäteilemään.  :023: 
Pyryharakka

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 31.05.15 - klo:05:39 »

... alkaa kahden vuorokauden keikka peipisitterinä.

🇫🇮

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 31.05.15 - klo:08:21 »
Hienoja sukulaishommia.
Yritän ehtiä käydä, ennen Ouluun lähtöä, Peipporämeellä. Nimestään huolimatta se on meille rikas alue, ei mikään Kaabulin maa. Katselen tarkemmin kaatuneitten puiden määrän ja voi siellä olla useampikin teeren pesä. Haudontaa ei saisi tietenkään häiritä.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 31.05.15 - klo:08:31 »
Hurmaavia sukulointeja, mutta ahh niin uuvuttavia. Viisivuotiaan kyselytulvaan pitäisi osata vastata ja samaan aikaan olla marttana muulle sakille.

Tänään saa sieluni ja ruumiini levätä. Tuula Heinonen tulee kahville. Odotus antaa jo onnentunteen... lukupiiriä pidetään.

Poissa donpate

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 31.05.15 - klo:11:25 »
Kakstahti koneissa öljy ehkäisee kalvonmuodostumista kaasariin ja ehkäisee suuttimien tukkeutumisen, uskoisin.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 31.05.15 - klo:14:52 »
Kakstahti koneissa öljy ehkäisee kalvonmuodostumista kaasariin ja ehkäisee suuttimien tukkeutumisen, uskoisin.
Sinä olet hurskas uskovainen.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 31.05.15 - klo:15:36 »
Olin siskon luona toipumasa hirmuisesta taudista jonka Italassa sain. Tai minä menin keskiviikkona konserttiin ja juutuin paikkaan kunnes tänään toivat kun noutivat Lapsi numero Kolmosen tavarat asunnostansa.

Pitäisikö mennä oikeaan lääkäriin mietin jo kun ei mene ohi.  :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 01.06.15 - klo:13:35 »
Kävin kaupoilla. Kaasupulloa en saanut, koska varasto oli lopussa. Wetterillä selvitin, että miten saan Renaultin käytetyt vanteet pelaamaan Lodgyssä. Pitää ostaa 4 kpl rengaspaineen tunnistinta, a 68 euroa ja asentaa ne uusien nastarenkaiden vaihdon yhteydessä erikoisella laitteella. Sitten vähän ajoa ja katsoa, että reset-napilla vikavalo sammuu PYSYVÄSTI. Jos näin ei tapahdu, on tilattava aika Wetterille, että junailevat vaivan tietokoneessa. Kaikkea tuo eurooppaa vaivakseni määrää. Onneksi sain ajaa vv-68 - 2015 ilman tuollaista sählinkiä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kirjoitan sanan eurooppa pienellä alkukirjaimella.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 01.06.15 - klo:13:49 »
Olisi mitä parhain mattojenkuivatustuuli. Koillisesta tulee kovia puuskia. hyvin olisi kuivuminen alkanut, mutta ei.
Matti kokosi autotallissa uutta painepesuria ja minä luin opaskirjoista niin pientä pränttiä, että melkeen en nähnyt. Mutta vesiletku joka oli ajateltu liittää pesuriin oli niin iso, ettei pesurin liitin pysynyt. Oikean kokoista kiristintä ei ollut käsillä, joten on ostettava Kärcheriin oma letku.
Matonpesu siirtyy sillä välillä täytyy käydä Padasjoellakin. Onhan tätä kesää jäljellä.

Jos saadaan sadetta aion levittää biolannoitteen nurmikolle.

Oikean jalan jalkapöytä on ärhäkkänä kun olen vasemman polven vaivan takia varannut siihen raskaammin. Tämän ei tiikeribalsami auta kun kysymyksessä on jänne.

Muisten eilisiä keskusteluja ja tunnen Jumalan rauhaa sen johdosta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 01.06.15 - klo:14:02 »
Edelleen tämä hyvin ihmeellinen sairaus vaivaa minua ja näin siis pysyn tautivuoteellani. Postiin suoriuduin mutta hengittäminen korvensi.
Nukkuen ja toisaalta ei hassumpaa näinkään.  :109: 

Tuntuu kuin olisi ollut pitkään poissa. Ainut mikä harmittaa on kärhö joka on yhä edelleen istuttamatta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 02.06.15 - klo:12:29 »
Edelleen tämä hyvin ihmeellinen sairaus vaivaa minua ja näin siis pysyn tautivuoteellani. Postiin suoriuduin mutta hengittäminen korvensi.
Nukkuen ja toisaalta ei hassumpaa näinkään.  :109: 

Tuntuu kuin olisi ollut pitkään poissa. Ainut mikä harmittaa on kärhö joka on yhä edelleen istuttamatta.

Idem.  >:(

Komisario Nardonen seurassa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 03.06.15 - klo:11:05 »
Nyt tämä originelli tauti asettui oikein taloksi. Toivottavasti   :026:  ei saa tartuntaa on pysytellyt vaitonaisena tosin saatoi rasittua kun osui yhtäaikaisesti Italian matka jossa viihtyi ja Kirkkopäivät jonne joutui matkustamaan piispa Huovisen passin välissä  :icon_cool:  ja siepattiin Kouvolasta taas kotihyllyyn.

Viimeinenkin ryyni on syöty eli tästedes elättäköön minua pizzataksi. Olen oppinut konstin. Tilata kaksi edullisinta pizzaa ylittää juuri ja juuri ilmaiskuljetuksen rajan ja pizzaa riittää moneksi päiväksi.

Konsti saattaa olla myös pizzerian mutta luulevat ihmisen näinollen tilaavan monta mömmöpizzaa johon on sullottuna kaikki mahdollinen mitä purkista saa. Hyvä pizza ei edellytä paljoa täytettä.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 03.06.15 - klo:21:00 »
Ajelimme iltasella Oulusta V-heittoon. Taivas pesi maan ihan kunnolla, sillä vettä tuli sellaisella nopeudella, että pyyhkimet piti pitää kolmosella kymmenien kilometrien ajan. Kankaalan pihassa ei enää satanut, mutta sää huokui kylmää. Tehotippa nenässä kantelimme tavarat huoneelle ja heti aloin lämmityksen hellassa ja uunissa. Tunnelma on hyvä, koska saamme olla täällä kaikessa rauhassa.