Kirjoittaja Aihe: Nyt osa 2  (Luettu 29991 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #90 : 14.05.15 - klo:14:27 »
Putoaa paino kun näin asian hänen kohdastansa ratkaisin.  Toedän kyllä että alkuun katoaa jotain nesteitä ja jossakin vaiheessa se huristaminen alaspäin vain hyytyy, mutta en välitä. Nelisen senttiä katosi vyötäröltä viikossa, kai kun taas hääräsin puutarhassa ja totta on että alkeisbalettiliikkeet tosissaan auttavat siihen selkäkipuun.

Huomasin jo ennen, ja sehän tuli selkäkipu kun satutin joskus ja jäi jököttämään.

 Ne tasapainojutut ja ojentelut ja varvistelut vaikuttavat varmasti kaikenlaisiin syviin lihaksiin ja ah, ah, ei tarvita puolta kiloa Buranaa.  :109: 

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #91 : 14.05.15 - klo:15:06 »
Niskajumi ei saanut hoitoa, informaatio ei ollut kulkenut. Reissumme ei ollut turha, koska sain vanteet+kääpäset kumit. Huomenna tutkin, mitä teen. Otin 1/2 jotakin kipulääkettä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #92 : 15.05.15 - klo:11:28 »
Päiväruokailu ja uimahalliin lähtö edessä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #93 : 15.05.15 - klo:11:35 »
Hopusti kaupungille siis tuohon ostariin. Kaupunkiin on täältä maaseudulta sentään vähän pitkä matka.  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #94 : 23.05.15 - klo:11:44 »
Nyt paneudun odottelemaan  päiväunia , jotta illalla jaksaisin katsoa euroviisut.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #95 : 23.05.15 - klo:15:20 »
Sähköt ovat poikki, kovia tuulenpuuskia. Pihamäntymme katkesi haarastaan, mutta vahinkoa ei onneksi tullut. Vesikourut vain muljahtivat kiinnikkeistään uuteen asentoon. Loppukin männystä pitää katkaista. Lintujen hyvä ruokintapuu joutuu tulen ruuaksi.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #96 : 23.05.15 - klo:19:41 »
Sähköt ovat ollet poikki kohta 4 tuntia, liittokuusikossa yksi kasvatusmänty on keskeltä murtunut. Naapurin vajan peltikatto alkoi myös rullautua päädystään irti, rämissyt aikalailla. Eipähän näy korjaushommiin kiire olevan, sillä odottelevat tansseihin pääsyä. Netistä olen lukenut alueemme muita vaurioita.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #97 : 24.05.15 - klo:14:13 »
Käväisin äsken Peipporämeen palstan tässä päässä, tulvavetten tuolle puolen ei ole jalkamiehenäkään asiaa. Alun toistakymmentä mäntyä siellä kaatuneina pyllötti. Eihän niitä pois sieltä heti saada, kun näissä mökkeissä ei ole helikoptereita. Jos sitten joskus. Mutta lintuja näin, mm käen ja tuulihaukan sekä laholaisrastaan pesän+3 munaa. Sitten oli hirvi, joka kavahti pystyyn ehkä 40 m päässä, kun autolla varsitietä hiljalleen etenin. Lopuksi kettu karkkosi puusiltamme vierestä. Olisikohan se ottanut siinä aurinkoa? Vitamiineja se kettu tarvitseekin, kovin oli surkea kaikin puolin katsella.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #98 : 24.05.15 - klo:15:13 »
Ei ole käyty vielä mökillä tarkastamassa tilannetta onko siellä puita nurin. Se on kyllä aika hyvin tuulen suojassa vain yksi lahovikainen on kaatunut. Pääsemme vasta keskiviikkona mökille.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #99 : 24.05.15 - klo:17:41 »
Lauantaina laskettiin vene vesille, vedenpinta on korkeammalla kuin miesmuistiin, ja eiköhän se vielä siitä nouse. Ainakin vanha kansa sanoo että nousis juhannukseen asti.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #100 : 06.06.15 - klo:17:49 »
Meillä riittää äänekästä menoa kun tytöt leikkivät vaarin kanssa kuurupiiloa.
Minua on siunattu puolisolla joka pitää lapsista vaikka ne pitävät ääntä .  Hän onkin jo melko kuuro  :003:.

Itse ohjelmoin niille mieluummin akvarellinmaalausta. :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 510
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #101 : 06.06.15 - klo:19:15 »
Lauantaina laskettiin vene vesille, vedenpinta on korkeammalla kuin miesmuistiin

Ylettääpähän airot paremmin veteen  :023:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #102 : 21.07.15 - klo:03:23 »
Siilit könysivät portista ja herättivät enkä keksinyt muuta tekemistä.
Öitä  :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #103 : 22.07.15 - klo:05:38 »
Olen ollut hereillä toistatuntia. Uni on karussa ja sillä siisti. Tein hellaan tulet, vaikka pirtissä olisi lämpöä riittävästi. Mutta puuhaamaan minut herätettiin, keitin sumpinkin itselleni. Ennen seitentä otan pienet unet, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Ikkunasta olen saanut katsella punakylkirastaan matojen noukkimista ruohon seasta. Ulkona oli vain 7,2 plussaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt osa 2
« Vastaus #104 : 22.07.15 - klo:13:05 »
Kylmää on ja taivas pimennossa. Sain pyörimään sisarelle ostamani tsirlips-videon ja perehdyin erinäisiin lintuihin siinä itsekin. Sitten kas kummaa ja olihan mukavaa pelitti sekin Lapuan juhlien dvd. Jostakin syystä vain pitkittäin litistettynä.

Iski kyllä haikeus, on kuin olisi jääneet kahdet juhlat väliin. Toivottavasti oli jotain hyötyä minusta Sotkamossa.  Siinä tuli vaihdettua paisteiset päivät palelemiseen mutta tiedettiin tuo etukäteen.
Tai kai ne vaihdettiin empien sen myönnän veisuuseen.

Hoh!  Mikähän kesä se oli kun piti juhlienkin ajaksi värvätä naapurin tytöt kastelemaan puutarhaa? Tai kävin armottoman kirvakamppailun myös taloyhtiön kasvillisuuksissa? Olivat valinneet krassit joka oikein saalistaa kirvaa jos on yksikin viikonloppu kosteankuumaa.

Kyllä täytyy jokin veisuurosessi järjestää mutta leenanpäiväksi ei enää ehdi  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.