Kirjoittaja Aihe: Tahtoisin tänään tai jotain  (Luettu 9803 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Tahtoisin tänään tai jotain
« : 26.01.15 - klo:18:17 »
Nähdä aikaa 200 vuotta eteenpäin millaista heillä on.  :icon_eek: mitä te aattelette? Syökö ne lusikal? Tekeekö ne kaikkia opintoja koko ajan? Mitä ammatei on olemas?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
Vs: Tahtoisin tänään tai jotain
« Vastaus #1 : 26.01.15 - klo:19:50 »
Pakolliset ainakin: elintarvikkeiden tuotannossa, lasten hoidossa, vanhusten ja sairaiden hoidossa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #2 : 26.01.15 - klo:21:27 »
Pakolliset ainakin: elintarvikkeiden tuotannossa, lasten hoidossa, vanhusten ja sairaiden hoidossa.

Kukaan ei enää sairasta, paitsi lääkärit, jotka ovat työttömyyden masentamia ja rusentamia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
Vs: Tahdoin tänään
« Vastaus #3 : 27.01.15 - klo:05:42 »

olla täällä.

🇫🇮

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #4 : 27.01.15 - klo:07:29 »
Selvitä kunniallisesti vierailusta joka on pakkopullaa...
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #5 : 27.01.15 - klo:22:03 »
Kukaan ei enää sairasta, paitsi lääkärit, jotka ovat työttömyyden masentamia ja rusentamia.

Ei ne mene työhön tilanne eskaloituu kohti 90lukua minä näin. Sosiaalitoimen yhdistäminen oli oikein tehty mutta kerkisin nähdä kuin aljettiin alusta sitä

Sinäetolemitään sosiaalityöntekijäjohtaa aisairaanhoitajat nenytviimeksionmitään eitätäsaauloskirjottaakunseeiosaahoitaaraha-asioitaan  :repee2:  minämäärääntäällä

Haaaaa!  Karjalan kunnailla ne oli kaikki luomuviljelijöitä kuulin. Kun sato epäonnistui niitä sai kiinni.  :repee2: :repee2: :repee2:

Hyödyttää tehdä muuu-uuu-ta.  :kieli:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #6 : 27.01.15 - klo:22:38 »
Tahtoisin tänään intohimoisesti vuorokauteen jotain nelkytkahdeksaa tuntia että ennättäisin lukea kaiken mikä on herättänyt minussa suuria intohimoja. Täällä liikehtii runsas aawemaailma nyt, Karl Barth poikkesi selittämään omaa perisyntioppiaan löysin omin neuvoin nelkein tai möydän kohta minkä verbin substantivoitu juuri on omega tai joku kertoo tai on sanakirjassa.

Sitä ei voi kääntää in quod.

Sitten täällä liikehtii Amorth, roomalaiskatolisen kirkon pääeksorkisti. Docens pitää kutsuja.

Yksi kaveri kysyi mitä taasko sinä opiskelet. Sanoin minä en osaa muuta. Se on totuus. Toivottavaa olisi että voisi hyödyntää toisille kaikkia seikkoja, yritän kyllä.   :kahvi:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #7 : 31.01.15 - klo:01:37 »
Auts, Seppos! Meni pitkä loruinen väärään paikkaan ei siinä puhuta kuolemasta olisi voinut olla tänään tai vielä mieluummin sielläpitkien tekstien kirjoittamisesta Kohdassa. En saa ssiirrettyä sitä. Voitko outraa?  :icon_eek:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #8 : 31.01.15 - klo:09:40 »
Ettei unettaisi.

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #9 : 31.01.15 - klo:13:40 »
Tahtoisin tänään intohimoisesti vuorokauteen jotain nelkytkahdeksaa tuntia

Kannatan tätä ajatusta. Tehdäänkö nettiadressi muidenkin allekirjoitettavaksi?

Jos 48 on mahdoton suostua, niin 36 olisi jo jotain sekin. Sellainen kompromissi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #10 : 31.01.15 - klo:14:05 »
Kannatan tätä ajatusta. Tehdäänkö nettiadressi muidenkin allekirjoitettavaksi?

Jos 48 on mahdoton suostua, niin 36 olisi jo jotain sekin. Sellainen kompromissi.

Kyllä! Kansalaisaloite asiasta vetämään.

Muutakin on mistä voi valittaa ja tehdä adressin. Vähemmän pilvisiä ja tuulisia päiviä tai minä eroon valtiosta. Melkein tässä onkin erottu jo kaikesta muusta, kirkosta ajattelin jättää eroamatta ihan kiusanpäiten.

Tämänpäiväinen suurtoive on että aaweet veisivät roskapussit, kun niin siististi lajittelin.
Ajattelin odottaa vähän tajuaako ne mitään. Ne on rivitetty tuohon hyllyn eteen.

200 vuoden kuluttua joka asunnossa on roskapussi-imuri tai linja jätehuoneeseen,  joka kuljettaa kaikki,  ja 300 vuoden kuluttua ne lajittelee kone.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #11 : 01.02.15 - klo:15:53 »
Roskakuiluja ei taideta paloturvallisuuden vuoksi enää rakentaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #12 : 12.02.15 - klo:10:32 »
Roskakuiluja ei taideta paloturvallisuuden vuoksi enää rakentaa.

Kuka tarvii kuilua maantasa-asunnossa. Jotakin lajitteluimuria joka ne kuljettaa saman tien. Eikähän niitä polteta, ne mullitetaan niille jotka tarvitsevat multia, tehdään uusiolasiksi tai matalanmaan mäiksi.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #13 : 12.02.15 - klo:10:42 »
Oulussa on Ruskotunturi. Siinä on lasketteluhissi. Se on ex-kaatopaikalle  syntynyt mäki. Ihan ok, mutta ympäristössä tuoksuu. Jospa polttosysteemi vähentäisi hajuhaittaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #14 : 18.02.15 - klo:18:42 »
Kuolla. En enää mitään muuta. :'(