Kirjoittaja Aihe: Riivatut rakkineet 6  (Luettu 43466 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatut rakkineet 6
« Vastaus #90 : 22.07.15 - klo:15:05 »
No joo

Tina ei tule kysymykseen pehmeytensä takia. Kovajuotos voisi olla vaihtoeto jos se on sillä tavoin korjattavissa. Enempää on mahdotonta näkemättä vastata. Suutarinliikkestä voisi kysyä onko mitään tehtävissä.

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 03.08.15 - klo:10:31 »
^Suutarinliikkeessä kävin tapausta näyttämässä jo aikaa sitten, nostivat kädet pystyyn. Eivät tosin ehkä perehtyneet asiaan ihan kunnolla.

Seuraava riivattu: työkoneeni langaton hiiri. Kun yrittää vierittää niin jumittuu paikalleen, ja klikkaus muuttuu usein tuplaklikkaukseksi. Paristonvaihdolla ei vaikutusta asiaan (muutenkin tuo syö paristoja käsittämätöntä tahtia). Kai sitä pitää kohta ostaa uusi, tai sitten ihan tavishiiri. Vai hommatako ergonomisempi pystyhiiri? Vasurihiiret ovat kalliimpia kuin oikeakätisten. En viitsi mankua tuollaisia työnantajalta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 03.08.15 - klo:10:52 »
Hiiret ovat aika halpoja, joten vaihto on ainoa ratkaisu. Eiköhän työnantajalla ole niitä varastossa. Valita ATK-tukeen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 03.08.15 - klo:11:24 »
Meillä ei ole mitään kunnon lähi-atk-tukea. Suutarin lapsen kengät -tapaus; firma nimittäin kyllä myy atk-tukea asiakkaille...

Halpoja hiiriä olen omaan koneeseeni ostellut, mutta laatu on ollut raivostuttavan heikko. Selkä vääränä kiikutan niitä sitten vuotuiseen elektroniikkaromukeräykseen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 05.08.15 - klo:11:05 »
Ymmärrän, että tämä osio olisi enemmän hitec-asioille. Mutta suren nyt naapurin osaa, kun siellä Valmettia aina startataan pitkään käyntiin, minuutin jopa kaksikin. Zetori syttyy sekunneissa. En viitsi mennä väliin sanomaan, että ei dieselmoottoria kitkalla kuumenneta  :003:. Kukin taaplaa tyylillään.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 07.08.15 - klo:10:04 »
iPadin laturijohto on kulunut pahoin ja koko laitelma lämpenee. Harmittaa sillä se maksoi vähän liikaa ja opin vasta nyt sitä käyttämään. Onkohan tehtävissä mitä. Laturia poikkesin ruokakauppareisulla DNA:lta kyselemässä, myyjä arveli kuvauksen perusteella että "ei niitä enää saa".
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 07.08.15 - klo:10:06 »
Ymmärrän, että tämä osio olisi enemmän hitec-asioille. Mutta suren nyt naapurin osaa, kun siellä Valmettia aina startataan pitkään käyntiin, minuutin jopa kaksikin. Zetori syttyy sekunneissa. En viitsi mennä väliin sanomaan, että ei dieselmoottoria kitkalla kuumenneta  :003:. Kukin taaplaa tyylillään.

On täällä kysytty kaikkea...    :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 07.08.15 - klo:10:07 »
 :039:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 07.08.15 - klo:15:03 »
Onnekseni riivatuksi tunnistettiin ainoastaan johto ja kaupassa oli myydä ehyt tilalle  :109:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 07.08.15 - klo:16:03 »
Kannatti kysyä.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 07.08.15 - klo:16:44 »
Kaikki Mac kama on ylihinnoiteltua. Eli varaudu mihin tahansa. Kun katselet Jobbsin 70m pitkää Venus nimistä huvipurtta niin ymmärrät, että katteet ovat olleet kunnossa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mansipaani

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 07.08.15 - klo:18:59 »
Mitähän tapahtui? Wihdoin ja wiimein sain Windows 10:n asennettavaksi. Hitaasti se alkoi ladata itseään ja kävin välillä vilkaisemassa missä vaiheessa lataus on, monta prosenttia jäljellä. Kun tulin taas katsomaan ruudussa lukikin jotenkin näin että avataan vanhempaa versiota. Mikähän meni pieleen? En päässytkään seiskasta eroon, joitain päivityksiä se teki. Tosin win10:n turvallisuutta on haukuttu monessa paikassa, ja jokin haittaohjelma on olemassa joka matkii W10:n latausohjelmaa. En tiedä mitä tapahtui mutta haitanneeko tuo lopulta... toivottavasti ei.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 07.08.15 - klo:19:29 »
Mitähän tapahtui? Wihdoin ja wiimein sain Windows 10:n asennettavaksi. Hitaasti se alkoi ladata itseään ja kävin välillä vilkaisemassa missä vaiheessa lataus on, monta prosenttia jäljellä. Kun tulin taas katsomaan ruudussa lukikin jotenkin näin että avataan vanhempaa versiota. Mikähän meni pieleen? En päässytkään seiskasta eroon, joitain päivityksiä se teki. Tosin win10:n turvallisuutta on haukuttu monessa paikassa, ja jokin haittaohjelma on olemassa joka matkii W10:n latausohjelmaa. En tiedä mitä tapahtui mutta haitanneeko tuo lopulta... toivottavasti ei.

Se tarjoutui minulle mutta jäin miettimään lataanko. Juuri pahat puheet paljon vaikuttavat vaikkei tässä kasissa niin hurraamista.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 07.08.15 - klo:19:43 »
Vihaan tämän pikkukoneen kasia, mutta en luota kymppiinkään. En siis ole ladannut kymppiä. Kotona minulla on seiska, mutta läppärissä on 8.1. Kasi on tehty alunperin puhelimiin ja sen huomaa. Skypen käyttö on ylen hankalaa, kun tulee puhelu.

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 08.08.15 - klo:15:45 »
Sama ongelma. En tykkää kasista mutten oikein lataisi kymppiä.
Tänäänpä sitten en päässyt nettiin vaikka piti. Päivä kului mukavasti >:( selvitellessä syytä. Joka tapauksessa ostin uuden ehjän iPadin, ei asia niin simppeli ollut, nyt on kaksi tietä nettiin kuten täytyy  ja pakko on.

Modeemi streikkaa sen tiedän sen tiesi myyjä mutta saapuu jokin suurviisausihminen DNA:lta toteemaan. Tulkoon sitten. Vähän osui kehnoon aikaan kun deadline on silloin mutta jätämme tiedon. Laadin powerpointit käsin jotta työpari osuuteni kopioi.