Kirjoittaja Aihe: Tänään 13.  (Luettu 32061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 13.
« Vastaus #45 : 11.11.13 - klo:13:45 »
Minulla on aika hammaslääkäriin klo 15. Jotakin vaivan tapaistakin on ylä-vasemmalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 11.11.13 - klo:14:46 »
Minulla on huomenna. :icon_confused:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #47 : 11.11.13 - klo:15:14 »
Minulla on huomenna. :icon_confused:
Meillä on molemmilla huomenna peräkanaa. Naiset ensin. Ruustinna poraa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 11.11.13 - klo:15:48 »
No niin, nyt olen taas kotona. Ei porattu lainkaan. Minulla on nyt vuorostaan mysteerihammas. Se on palkkina sillalle, jos se katuu koko silta romahtaa.
Elämä on mysteeri ! Kohta kohdalta talo rappeutuu, mutta asukas on taas pirtsakka. :003:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #49 : 11.11.13 - klo:20:53 »
Erosin kirkosta.

Kuka olisi uskonut. Väsyin muutamaan meuhuajaan - ja Malmin seurakunnassa Seppo Simolan veli saisi enkelinkin eroamaan, jos vielä Seppo Simolaa ja kirkko6kuponkia kestäisikin. Maksan mielelläni veroja, mutten katsele, miten niitä poltetaan täyteen typeryyteen.  

KUA:n Antti Pentikäiseen isommista herroista väsyin ensimmäisenä, valitettavasti.  Uskonhan minä, uskon, että kun vain Israel pyyhkäistään mereen, saadaan Lähi-Itään pysyvä rauha.   Sehän on eritoten kuluvana syksynä nähty    :003:    Siitä veljekset Pentikäinen & Tuomioja ovat liikuttavan yksimieliset, ja vähän liian hyvää pataa ilmankin.

Haluan nyt vähän aikaa pysytellä kaikelta tekopyhyydeltä rauhassa. .  En kuitenkaan suosittele ratkaisua suuna päänä kenellekään toiselle.  Se oli ehdottomasti vaikea. Nyt oloni on huojentunut.

En oikein tiedä, onko soveliasta kirjoitella tänne liioin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 11.11.13 - klo:21:26 »
Tänne on soveliasta kirjoittaa!

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #51 : 11.11.13 - klo:22:01 »
Tänne on soveliasta kirjoittaa!

Mauno on oikeassa. Tänne kirjoittajan tausta ei ratkaise mitään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #52 : 12.11.13 - klo:09:20 »
Kirjoitellaan vain ja luetaan, mitä on kirjoitettu. Jokainen saa mielipiteensä pitää ja mielipidettänsä saa puolustaa.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 12.11.13 - klo:15:58 »
körttifoorumille saa jokainen kirjoittaa jopa körttimuslimikin ja hänen perheensä...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vasara

• ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 12.11.13 - klo:22:56 »
 Metsätalolla käytiin veisaamassa ja syömässä suolahaukea ym, tykötarpeita ruisleivän kera. A. Kuoppala pisti Heinimäen saarnaamaan levyltä parin virren välit...Kesän juhlilla äänitetty, kirkkokansan veisuun eriaikaisuus kuului läpi, jotta saattoi kuvitella itsensä juhlakentälle.  Kerroin Talun tekijöiden polvitöistä, kun tekivät monta aaria pihakiveystä ja vaarien käsien kohottelusta, maalasivat kuistin pylväitä ja palkkeja. Sivuttiin myös Inkerinkirkon kohteita venäjällä... Heimorahasto sai taas jotain tukea.... :039:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 13.11.13 - klo:11:56 »
Aloitin kirjastokauteni kerta yritän elää kaupungissa enemmmän aikaa mitä maalla. Kuusi teosta napajäätiköistä, sotatiestä, Karjalan kansasta ja etnisistä asukkaista. Kuljin polkupyörällä ja näin, että entinen, pauhaava Merikoski on talvelle kuivattu kivinen uoma. Nytköhän pohja tervataan?
Jospa ei sentään, Oulun talous lyyhää pahemman kerran.

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 13.11.13 - klo:18:31 »
Huonoin työhaastattelu ikinä. Totesin kesken haastattelun, että tämä ei ole minun paikkani, ja lähdin pois.

Minun ei varmaan pidä hakea mitään Hermiassa sijaitsevaa, sillä se teekkarislummi saa minut voimaan pahoin jo ulkoisella olemuksellaan. Sinne tuhraantuisi työmatkoihinkin pari tuntia päivässä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 14.11.13 - klo:02:30 »
Ole kiltti ja soita 050 430 4314 eli minulle.  En löydä puhelinta, saatan tarvita sitä amb. tai taksin hälyttämiseen.  Vähän oudot oireet, ja tosi rajut olivat. Kiitos.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 14.11.13 - klo:07:47 »
Leenan puhelin löytynyt

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #59 : 14.11.13 - klo:08:23 »
Missä Leena ? Kotona  vai  ensiavussa ?
...
Minä nukuin yli viimeaikaisen ennätykseni, aina puoli kahdeksaan. Tein eilen viimeiset pihatyöt. Sain ilm. happimyrkytyksen. :002:
Edessä autoton viikonloppu. Tänään haemme ruokaa jonka pitäisi riittää sunnuntaihin saakka. Lapsenlapsi tarvitsee autoa. Omassaan on ongelma.