Kirjoittaja Aihe: Kuka saa provosoitua?  (Luettu 15459 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jampe

• ystäväkansaa
Vs: Kuka saa provosoitua?
« Vastaus #45 : 13.04.13 - klo:19:55 »
Minkki ja hilleri ym. tappaa vaistonsa varassa. Ei se niillä ole ahneutta. Näillä isoaivoisilla ja -kenkäisillä on ahneutta.

Ihminen ei ole kummempi kuin eläinkään. Samat vaistot ohjaavat käyttäytymistä enemmän kuin ajattelemmekaan. Ahneus on vaistoperäinen vietti joka on kehittynyt selviytymisen takia. Urbaanissa oloissa se vain saa erilaisia muotoja. Tarkoitus on lopulta varmistaa itselle niin hyvät olot kuin ikinä voidaan. Sama juttu lisääntymisvietin kanssa; ihmiset, vaikkakin ovat mielestään "sivistyneitä" ja erilaisia kuin eläimet, ovat valmiita vaikka tappamaan lisääntymisvietin takia.

Näin on näppylät!
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 17.04.13 - klo:19:01 »
Joillekin elämä ja ihmissuhteet ovat peliä. Pelissä pitää säilyttää pokerinaama. Ne, jotka ottavat elämän tosissaan, itkevät, nauravat ja suuttuvat oikeissa paikoissa.

Minusta tuo otsikko on vähän väärin muotoiltu. Tottakai saa provosoitua. Kuka sen kieltää ja millä perusteella.
Eri asia onko provosoituminen viisasta joissakin tilanteissa. Asia on niinkuin Pena tuossa sanoo, mutta joissakin tilanteissa päästään helpommalla, jos maltetaan tai pysytyään pitämään pokkaa. Joissakin tilanteissa provosoituminen ja sen näyttäminen saattaa kaivaa verta nenästään.
Pyryharakka

Töölöläinen

• Vieras
« Vastaus #47 : 17.04.13 - klo:19:30 »
Minusta tuo otsikko on vähän väärin muotoiltu. Tottakai saa provosoitua. Kuka sen kieltää ja millä perusteella.
Eri asia onko provosoituminen viisasta joissakin tilanteissa. Asia on niinkuin Pena tuossa sanoo, mutta joissakin tilanteissa päästään helpommalla, jos maltetaan tai pysytyään pitämään pokkaa. Joissakin tilanteissa provosoituminen ja sen näyttäminen saattaa kaivaa verta nenästään.

Kuka tässä kaivaa verta nenästä,sinä vai minä?  :icon_wink:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #48 : 17.04.13 - klo:19:54 »
Kuka tässä kaivaa verta nenästä,sinä vai minä?  :icon_wink:

Pax vobiscum eli rauha kanssanne
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Töölöläinen